Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
PSh3303 | Практикалық психология | Үшінші курс | 6 | 150 | 1 | 1 | 0 |
Пәннің мақсаты:Практикалық психология пәні студенттер бойында практикалық психолог қызметінің негізгі жұмыс бағыттары туралы білімдерін тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған. Психологиялық қызметтің мазмұны мен маңызы, қазіргі әдістерін, жаңа психотехнологияларды, сонымен қатар психолог жүмысының жеке тұлғалық мазмұндылық, технологиялық компоненттерімен таныстырылады.
Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметті ұйымдастыру
Басқару психологиясы
Топпен жұмыс, work in pair, learning and study, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, топпен жұмыс, бұлттық технология, IT әдісі, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық шығарма әдісі, модульдік оқыту технологиясы.
1 | - педагогикалық және психологиялық диагностикалау барысында балалар мен жасөспірімдердің жеке-типологиялық, тұлғалық және жас ерекшеліктерін ескере отырып диагностикалайды және нәтижелерін дәлдікпен көрсетеді; -оқу үдерісінің стратегиялары мен жаңа модельдерін жобалау үшін педагогикалық мақсаттарды тұжырымдау әдістерін талдайды (ОН8). |
2 | - жағымсыз әсерлерді алдын алу мен жеңудің әлеуметтік, педагогикалық және психологиялық механизмдерін анықтай отырып қолданады; - өзінің кәсіби қызметі бойынша педагогикалық және психологиялық проблеманың алдын алуға, анықтауға, жоюға қабілетті; - балалардың дамуы мен мінез-құлқындағы ауытқушылықтарын диагностикалай алады және олардың қарым-қатынасы реттеу жолдарын түсіндіреді (ОН10). |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Практикалық психология және психологиялық көмек туралы жалпы түсінік | |
2 | Психолог, клиент және тапсырыс беруші ұғымдары. | |
3 | Әлеуметтік психологиялық тренингтер. | |
4 | Әлеуметтік психологиялық тренингтер әдістері | |
5 | Әлеуметтік психологиялық тренингтердің түрлі форматтарын өткізудің статистикалық ерекшеліктері | |
6 | Психологиялық сауаттану | |
7 | Психологиялық диагностика | |
8 | Психологиялық алдын алу | |
9 | Психолог жұмысындағы психологиялық кеңес беру | |
10 | Психологиялық түзету және дамыту жұмыстары. | |
11 | Психотерапия және оның түрлері | |
12 | Психологтың кәсіби шеберлігі және этикалық нормалары | |
13 | Практикалық психологиямен айналысатын психолог тұлғасы | |
14 | Психологтың біліктілігін аттестациялау негіздері. | |
15 | Мектеп психологы іс-қағаздары және жүргізу ережелері |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1Ж.З.Торыбаева, М.Ө.Тусеев, С.А.Күзжанова.Педагогикалық-психологиялық практикум: кейс-әдісін қолдану әдістемесі. Оқуқұралы. - Шымкент: Әлем, 2019. | |
2 | 2.А. А. Толегенова.Психологический эксперимент: структура и технологии. Учебноепособие.- А., 2016 | |
3 | 3. Г.М.Кусаинов, А. Ш. Танирбергенова, М. Г. Ишенгельдиева Практикалық психология. Әдістемелік құрал. - Алматы, 2022. | |
4 | 4. КабаковаМ.Практическаяпсихология.,Учебно-методическое пособие Алматы,2020. |