Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
PSh3303 | Педагогикалық шеберлік | Үшінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Пәннің мақсаты: Педагогикалық шеберлік педагогикалық мәдениеттің құрылымы ретінде қарастырылады. Педагогикалық шеберліктің көрінісі – педагогикалық этика, педагогикалық тактика мен эрудиция және педагогикалық қарым-қатынас пен кәсіби рефлекция. Педагогикалық іс-әрекетті кәсіби меңгеру – шеберлік деңгейімен өлшенеді. Педагогтың шығармашылық қалыптасуы мен өзін-өзі тәрбиелеуі педагогикалық шеберлік нәтижесі.
Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметті ұйымдастыру
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, топпен жұмыс, бұлттық технология, проблемалық шығарма әдісі.. Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте
1 | оқу-тәрбие үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді біледі; -оқушылардың жас ерекшелік дамуындағы психофизиологиялық ерекшеліктерді есепке ала отырып, диагностикалайды, нәтижелерін қолдана біледі; (ОН4). |
2 | - теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолданады; - кәсіби қызмет нысандарында (педагогикалық, психологиялық сабақтары, факультативтер, үйірмелер, іскерлік ойындар, түзету-дамыту топтары, әлеуметтік-психологиялық тренингтер және консилиумдар және т. б.) өзге халықтардың мәдениетіне толеранттылық танытады (ОН7). |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Педагогикалық шеберлік, педагогикалық мәдениеттің компоненттерінің мәні мен мазмұны | |
2 | Педагог мамандығындағы актерлік және режиссерлік шеберлік элементтері | |
3 | Педагогикалық шеберлікті қалыптастырудың негізгі кәсіби-педагогикалық іс-әрекеті | |
4 | Педагогикалық шеберліктің бастышарты педагогикалық эрудиция мен құзіреттілік Педагогикалық техника педагог шеберлігінің элементі ретінде | |
5 | Педагогтардың сөзі тәрбиелік ықпал ету мен мағлұмат беру құралы ретінде | |
6 | Кәсіптік шеберліктің құрамдас бөлігі педагогикалыққарым-қатынас | |
7 | Педагогикалық қарым-қатынастың қажетті элементі педагогикалық этика мен такт | |
8 | Педагогикалық қарым-қатынастың формасы коммуникативтік іс-әрекет | |
9 | Педагог-психологтың өзін-өзі тәрбиелеуі және кәсіби шеберлігін қалыптастыруы | |
10 | Жоғары және орта оқу орындарында оқу-тәрбие процесін басқарудағы оқытушының шеберлігі | |
11 | Оқушылардың танымдық әрекетін басқарудағы оқытушы шеберлігі | |
12 | Тәрбиеші шеберлігінің құрамды бөліктері | |
13 | Педагогикалық бағыттылық және педагогтың сыртқы пішіні | |
14 | Педагогикалық сөйлеу функциясы | |
15 | Педагогикалық техника педагог шеберлігінің элементі ретінде |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | А. Құндақова., Педагогикалық шеберлік негіздері. Оқу құралы. - Алматы: Бастау, 2014. | |
2 | Г.Тоққулова., Педагогикалық қарым-қатынас. С.Қожагелдиева, Оқу құралы, Түркістан, 2015 | |
3 | Э.А. Орынбасарова, Педагог этикасы және қарым-қатынас мәдениеті. оқу құралы, Алматы, 2017. | |
4 | А.К.Мынбаева, Основы педагогического мастерства. Курс лекций и тренинги. Алматы, 2015. | |
5 | С. Әлімбекова, С. Сахитжанова. Бастауыш білім берудегі педагогикалық шеберлік. Оқу-әдістемелік құрал. - Түркістан: Тұран, 2020. | |
6 | Н.Ж.Турсумбаева, Психологиялық тренинг технологиясы. Оқу-әдістемелік құрал. 2021 |