Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Par 6308 | Паралингвистика | Екінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
сөйлеу коммуникациясында тілдік емес құралдарды қолдану мәселелері, қазіргі ғылымдағы паратілдік мәселелері, паратілдік функциялары және оның түрлері, тілдік жүйедегі паралингвистикалық құралдар, сөйлеу коммуникациясының бейвербалды емес факторлары туралы білімді қалыптастыру. Тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесуінің модельдері мен типологиясын, мәдениеттердің вербалды және вербалды емес маркерлерін, тілдің, сөйлеу мен сөйлеу әрекетінің психологиялық, лингвистикалық және социологиялық аспектілерін сыни талдау дағдыларын қалыптастыру.
жоқ
жоқ
1. Ауызша (әңгіме, пікірталас) ,
2. Жазбаша (эссе, оқырман күнделігі) ,
3. Проблемалық әдіс
4. Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізу әдістерін, оқыту нысандарын, бақылау нысаны мен уақыт санын пән оқытушысы құрылымдық бөлімшелермен бірлесіп өзгертуі мүмкін.
1 | ПОН1 - лингвистика дамуының генезисін, философиялық негізін және маңызды кезеңдерін талдайды. |
2 | ПОН2 - қазіргі заманғы отандық және әлемдік тіл білімін лингвистикалық зерттеудің магистральдық бағыттары туралы білімдерін көрсетеді. |
3 | ПОН3 – тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесу үлгілері мен типологиясын, мәдениеттердің вербалды және вербалды емес маркерлерін талдайды, |
4 | ПОН4 - мәдениетаралық қарым-қатынасты сәтті жүзеге асыруға ықпал ететін тілдің, сөйлеудің және сөйлеу әрекетінің психологиялық және лингвистикалық аспектілерін талдайды. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Қазақстанның әлеуметтік-мәдени кеңістігіндегі вербалды емес қарым-қатынас құралдары. | презентация |
2 | Мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында вербалды емес қарым-қатынас құралдары | Сұрақ-жауап |
3 | Вербалды емес байланыс құралдарының типологиясы: визуалды, акустикалық, тактильді, проксемиялық | тест |
4 | Вербалды емес мінез-құлық моделі және оның сипаттамасы | мақала |
5 | Этномәдени ақпараттық арна ретінде вербалды емес қарым-қатынас құралдары: БІЛІМ, этикет және тыйым | Сұрақ-жауап |
6 | Қазақ лингвомәдениетіндегі вербалды емес қарым-қатынас құралдарының ерекшеліктері. | Сұрақ-жауап |
7 | Қарым-қатынастың вербалды емес құралдары қазақ тіл мәдениетінің психикалық бейнесінің көрінісі ретінде. | мақала |
8 | Паралингвистикалық құралдар: көзқарас, мимика, поза, жест-ишара, көпшілік алдында сөйлеу қимылдары сөйлеу техникасы: сөйлеу қарқыны, дауыс тембрі, дикциялық айқындық, дыбыстық экспрессивтілік. | Библиография |
9 | Ұлттық мәдениет және вербалды емес қарым-қатынас моделі. | Сұрақ-жауап |
10 | Ауызша қарым-қатынас жағдайында вербалды және вербалды емес құралдардың өзара әрекеттесуі: белгі. | Сөздік |
11 | Вербалды емес қарым-қатынас құралдарының психикалық сипаты: жағдайға және серіктеске назар аудару | мақала |
12 | Сөйлеу қорқынышын жеңу әдістері. Вербалды емес байланыс құралдарының рөлі. | Жазбаша |
13 | Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі вербалды емес қарым-қатынас құралдары. | Библиография |
14 | Орыс жазушылары мен ақындарының шығармаларының мәтіндеріндегі вербалды емес байланыс құралдары. | презентация |
15 | Вербалды емес байланыс құралдарының сөздіктері. | мақала |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Бердалиева Р.Ш. Қарым-қатынастың вербалды емес моделінің ұлттық-мәдени ерекшелігі, монография, Түркістан, 2020. | |
2 | Т. А. Воронцова. Риторика қоғамдық коммуникация ретінде. Ижевск, 2017 | |
3 | В. Д. Черняк. Риторика. Бакалавриат оқулығы. М. - 2013. | |
4 | Бердалиева Р.Ш. Көпшілік алдында сөйлеу дағдылары. Оқу құралы., Түркістан, 2018. http://library.ayu.edu.kz |