Тарих
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
OAEST 6320 Орталық Азиядағы этносаяси процесстер тарихы ( XIXғ. соңы XXғ. бас кезеңі) Екінші курс 10 300 2 4 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Базарбаев Канат

Курс мазмұнында тарихи даму барысында аймақтағы этностардың этнотерриториясы мен мемлекеттілігі мәселелері, этносаяси, этномәдени және конфессияаралық үдерістері, әулеттік басқару, дәстүрлі мәдениеттің өркендеуінде түрлі компоненттерінің өзгеруі және этникалық процестердің түрлері қарастырылады. Сонымен қатар, этникалық қоғамның өзгеруінде саяси, әлеуметтік-экономикалық дамуымен байланысын, өзгерістерге әсер ететін негізгі фактор түрлерін,  мемлекет ішінде этносаралық қатынастарды реттеу жолдары талданады.

Топтық жобалық жұмыс әдісі; оқытудың жобалық әдістері, проблемалық оқыту технологиялары; модульдік оқыту технологиясы, сын тұрғысынан ойлау, Case-study әдісі, шығармашылық оқыту әдістері, бұлттық технология, IT әдісі, топтық жоба әдісі, есептерді шешу әдісі, шағын зерттеу әдісі, жобаны зерттеу әдісі, кәсіби даму әдісі, Notetaking әдістері, Dvolver moviemaker, Numerizer, Think-Pair-Share әдісі, PPP әдісі, Task-based Learning әдісі.

1ПОН 1-Гуманитарлық пәндер саласында ғылыми зерттеулер жүргізеді, орта мектептің жаңартылған мазмұны аясында оқытудың заманауи әдістерін, құралдарын және нысандарын қолдана алады, білім беру, сондай-ақ ғылыми деректерді жан-жақты зерделейді, талдайды, жүйелейді.
2ПОН 2-Тарихтың барлық хронологиялық кезеңдеріне қатысты әдіснамаларды, құралдарды және проблемаларды біледі және біледі, сондай-ақ оларды біліктілік шеңберінде біледі, осы білімдер мен түсініктерді іс жүзінде ұйымдастыру мәселелерін шеше біледі.
3ПОН 3-Білім берудің жаңартылған мазмұнына байланысты дайындау үшін қажетті материалдарды өз бетінше зерттеу қабілеті мен іскерлігіне ие, критериалды бағалау технологиясының жаңа формалары мен әдістерін іздейді: жобалар әдісі, сыни ойлау технологиясы, Ақпараттық технологияларды қолдануды жүзеге асырады.
4ПОН4-гуманитарлық пәндер саласындағы негізгі үрдістерді білуді және түсінуді көрсетеді, белгілі тарихшылардың көзқарастарына талдау жүргізу кезінде дәлелдер әзірлейді, осы мәселелерді, оқиғаларды, идеяларды және теорияларды әр түрлі интерпретациялау қабілетін ұйымдастыра алады.
5ПОН 5-тарихтың барлық хронологиялық кезеңдеріне қатысты әдіснамаларды, құралдарды және проблемаларды біледі, сондай-ақ оларды біліктілік шеңберінде біледі, осы білімдер мен түсініктерді кәсіби деңгейде меңгеріп,тарихи құбылыстарды және оқиғаларды байланыстыра алады.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Орталық Азия елдері Кеңестер Одағының ыдырауы қарсаңындаАуызша
2Орталық Азия елдері Одағының құрылуыАуызша
3Орта Азия елдері үшін аймақтық интеграцияның рөлі және оның тиімді бағыттарыАуызша
4Қазақстан, ӨзбекстанАуызша
5Түркіменстан, ҚырғызстанАуызша
6Тәуелсіз Орта Азия елдері аймақтық қауіпсіздік жүйесіндеАуызша
7Бүгінгі геосаяси өзгерістер жағдайындағы жаңа интеграциялық ұсыныстарАуызша
8Қазіргі таңдағы ұлы державалардың Орта Азияда ұстанған саясатыАуызша
9Орта Азия елдерінің мәдениет саласындағы ынтымақтастығыАуызша
10Орта Азия бірыңғай интеграциялану жолындаАуызша
11Еуропалық Одақ пен Орта Азия елдерінің байланыстарыАуызша
12Орта Азия елдерінің білім саласындағы байланыстарАуызша
13НАТО мен Орта Азия елдері ынтымақтастығыАуызша
14Орта Азия елдерінің ұлтapaлық мәдeни қaтынacтapдың қaлыптacyыАуызша
15Қaзaқcтaн мeн Opтa Aзия aймaғындaғы мәдeни қaтынacтapдың жaңa бaғыттapыАуызша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Орта Азия халықтарының тарихы мен этнографиясы, оқу құралы. 2017. Б. К.Қалшабаева
2Түрік мемлекеттерінің тарихы - Алматы, 2014.Динашева, Л.
3История Центральной Азии: учебное пособие, 2017. К.Т. Жумагулов, Ф.Н. Мийманбаева, Р.С. Жарқынбаева, Р.О. Садықова.
4Орталық Азия өркениеті негіздерінің ерекшеліктері: монография. 2016. С.Әбушәріпұлы
5Орталық Азия мен Қытай арасындағы байланыстар (1992-2010). Монография - Алматы : Қазақ ун-ті, 2019. Омарова, М. А.