Мемлекеттік және жергілікті басқару бакалавриат бағдарламасы
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
MSM 3293 Мемлекеттік сектордағы маркетинг Үшінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Б.С.Мырзалиев

Пән студенттерді мемлекеттік сектор маркетингінің тұжырымдамаларымен, принциптеримен және негізгі қағидаларымен таныстырады және мемлекеттік басқаруда қолдануға болатын маркетингтік стратегияларды үйретеді. Курс барысында студенттер ұйымның беделін көтеру және стратегиялық мақсатқа жетуге көмектесу үшін маркетингтік принциптер мен тәсілдерді қолдану, стратегия мен жоспар құра отырып тұтынушыға бағытталу және байланыстарды жақсарту дағдыларын үйренеді

Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, блиц-сұрақтар, шығармашылық оқыту әдісі, мәселе шешуге бағытталған эссе, проблемалық оқыту әдісі, миға шабуыл, диалог құру, коммуникативті әдіс

Haftalık KonuБағалау әдісі
1Мемлекеттік басқаруда маркетингті қолданудың теориялық негіздері мен мүмкіндіктеріАуызша және жазбаша
2Мемлекеттік сектордағы маркетинг қызметінің ерекшеліктеріАуызша және жазбаша
3Мемлекеттік басқарудағы маркетингтің объектілері мен субъектілеріАуызша және жазбаша
4Мемлекеттік маркетинг қоғамдағы әлеуметтік-экономикалық процестерді басқару механизмін жетілдірудің маңызды факторы ретіндеАуызша және жазбаша
5Мемлекеттік маркетинг қызметінің халық үшін маңызыАуызша және жазбаша
6Мемлекеттің жағымды имиджін қалыптастыруАуызша және жазбаша
7Нарық сферасындағы мемлекеттің маркетингтік қызметіАуызша және жазбаша
8Тиімді бәсекелестік ортаны құру үшін мемлекеттік маркетингАуызша және жазбаша
9Заңнамалық қамтамасыз ету және заңдарды жүзеге асыру үшін тиісті жағдайлар жасауАуызша және жазбаша
10Мемлекеттік басқарудағы маркетингтің негізгі бағыттарыАуызша және жазбаша
11Мемлекеттік сектордағы маркетингті жоспарлауАуызша және жазбаша
12Әлеуметтік сала маркетинг қызметінің объектісі ретіндеАуызша және жазбаша
13Білім берудегі маркетингАуызша және жазбаша
14Денсаулық сақтау маркетингіАуызша және жазбаша
15Мәдениет және демалыс саласындағы маркетингАуызша және жазбаша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Борбасова З.Н., Улақов С.Н., Осик Ю.И. Маркетингтік зерттеулер: ЖОО-дарының экономикалық мамандықтарында оқитын студенттерге арналған оқулық. – Қарағанды: ҚарМУ. Баспасы, 2015. – 339 б.
2Котлер Филип, Армстронг Гари. Маркетинг негіздері. – Алматы: «Ұлттық аударма бюросы» қоғамдық қоры, 2019 жыл. – 736 бет
3Политический маркетинг : учеб. пособие / В. А. Франц ; М-во образования и науки Рос. Федерации, Урал. федер. ун-т. — Екатеринбург : Изд-во Урал. ун-та, 2017. — 92 с.
4Баймырзаева М.К., Утебаева Ж.А. Маркетинг. Оқу құралы: Алматы: 2022, 220 бет.