Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MRDF 1287 | Қазіргі орыс тілінің фонетикасы | Бірінші курс | 5 | 150 | 0 | 3 | 0 |
Орыс тілінің дыбыстық жүйесінің қазіргі жағдайы және фонетикалық зерттеу әдістері туралы білімді қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар тілдің тарихи дамуы тұрғысынан тілдік фактілер туралы білімді түсіндіру, жалпылау және синтездеу дағдыларын меңгереді, қарым-қатынас процесінде тілдің фонетикалық модельдерімен жұмыс істей алады, фонетикалық талдау дағдыларын игереді.
жоқ
жоқ
1. ауызша (әңгіме, пікірталас) ,
2. жұпта жұмыс істеу,
3. блиц сұрақтары,
4. кейс-стади,
5. дамытушылық оқыту әдістері,
6. Шығармашылық оқыту әдістері,
7. IT технологиясын қолдану,
8. топтық жұмыс,
9. проблемалық оқыту,
10. шығармашылық әдіс (эссе)
1 | тілдік фактілерді тілдің тарихи дамуы тұрғысынан, тіл туралы ғылым тұрғысынан қазіргі лингвистикалық білімді біледі; |
2 | стилистикалық ерекшеліктері мен семантикалық-прагматикалық бағыты тұрғысынан сөйлеу дағдыларына ие; |
3 | ғылыми жалпылау түріндегі тілдік құбылыстар мен процестерді жүйелі бағалауды біледі; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Фонетика пәні. Фонетика ғылым ретінде. Фонетика және фонология. Фонетиканың басқа ғылымдармен байланысы. Фонетиканың мағынасы. | |
2 | Сөйлеу аппаратының құрылысы және жұмысы. Сөйлеу дыбыстарының акустикалық қасиеттері. Дауысты дыбыстар және олардың жіктелуі. | |
3 | Дауыссыз дыбыстар. Дауыссыз дыбыстар және олардың жіктелуі. Дауыссыз дыбыстардың жіктелуі (4 белгі бойынша) | |
4 | Артикуляциялық белгілер бойынша дауыссыздардың жіктелуі (білім беру тәсілі және білім беру орны) | |
5 | Орыс әдебиетінің фонемасы және фонологиялық жүйесі Мәскеу және Ленинград фонологиялық мектептеріндегі тіл. МФШ және Санкт-Петербургтегі фонема ұғымы. Фонемалардың дифференциалды және интегралды белгілері. | |
6 | Фонемалардың күшті және әлсіз позициялары. Аллофондар, архифонема, гиперфонема. МФМ мен Санкт-Петербургтің көзқарастарындағы орыс тілінің фонологиялық жүйесі. | |
7 | Транскрипция. Дауысты дыбыстарды белгілеу. Дауыссыз дыбыстарды белгілеу. Тарихи ауысулар (дауысты дыбыстар). | |
8 | Дауыссыз дыбыстар аймағындағы позициялық өзгерістер. Ассимиляция. Диссимиляция. Орналастыру. Қысқарту | |
9 | Тарихи ауысулар (дауыссыз дыбыстар). Дауыссыз дыбыстар саласындағы дыбыстық заңдар. | |
10 | Буын және буын бөлімі. Буын ұғымы, буынның негізгі теориялары. Орыс тіліндегі буындардың түрлері. Буын бөлімінің негізгі ережелері. Сөздерді беру ережелері. | |
11 | Екпін. Стресс түрлері, оның қызметі | |
12 | Интонация, оның фразалық функциясы. Негізгі интонациялық құралдар. | |
13 | Орфоэпия туралы түсінік. Дауысты дыбыстар саласындағы орфоэпиялық нормалар. Дауыссыз дыбыстар саласындағы орфоэпиялық нормалар. | |
14 | Орыс графикасы, оның фонематикалық сипаты. Орыс алфавитінің құрамы. | |
15 | Орыс емлесінің негізгі принципі. Сөздерді біріктіру, бөлу, сызықша жазу ережелерін құрудың негізгі принциптері. |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Орыс тілінің тарихи фонетикасы. Оқулық. В. В. Колесов. М., Юрайт, 2023 | |
2 | 2. Қазіргі орыс тілі. Т 1. Оқулық және семинар. Фонетика. Орфография. Лексикология. Сөзжасам. Ред.С. М. Колесникова. М., Юрайт, 2023. |