Математика мұғалімдерін даярлау
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
MPPZAA 4383 Математика пәнінде педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі төртінші курс 5 150 1 2
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Муратбевока М.

Пән ғылыми-зерттеулер жүргізудің жалпы заңдылықтарын сабақ өту барысында қолдануға үйретеді. Педагогика әдістемесін, педагогикалық зерттеулердің деңгейлері мен түрлерін, сондай-ақ педагогикалық зерттеу әдістерін қарастырады. Педагогикалық-экспериментті ұйымдастыру және өткізудің әдістемесін қалыптастырады. Дидактикалық ойды сыни көзқараспен талдау жасауды меңгертеді. Білім алушылар педагогикалық зерттеулердегі математикалық статистика әдістерін қолдануды үйренеді.

Топпен жұмыс, work in pair, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, сase-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, проблемалық шығарма әдісі, модульдік оқыту технологиясы.

Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте алады.

1- Критериалды бағалау жүйесін әзірлеп, оқушылардың оқу жетістіктеріне мониторинг жүргізеді (ОН8);
2- Білім беру ортасында ғылыми-педагогикалық зерттеу жұмыстарын жүргізеді (ОН11).
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Ғылыми іс-әрекет.презентация
2Ғылыми педеагогикалық зерттеу және оның әдіснамалық принциптері.презентация
3Зерттеудің мәселесі мен тақырыбын анықтау-ғылыми ізденістің алғашқы кезеңі.презентация
4Зерттелінетін мәселенің жағдайын талдау.презентация
5Ғылыми педагогикалық зерттеулердің алғашқы қойылу кезеңі.презентация
6Ғылыми педагогикалық зерттеулердің жүргізілу үдерісі және қорытынды кезеңі.презентация
7Теориялық және тарихи педагогикалық зерттеулердің әдістері.презентация
8Эмпирикалық зерттеу әдістері.презентация
9Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және оны жинақтау.презентация
10Ғылыми-педагогикалық зерттеу аппаратының мазмұны.презентация
11Тәжірибелік-эксперименталдық жұмыстар.презентация
12Тәжірибелік-эксперименталдық жұмыстарды ұйымдастыру мазмұны.презентация
13Теория және әдіс.презентация
14Ғылыми және әдіснамалық іс-әрекет мазмұны.презентация
15Педагогикалық зерттеулердің анықтылығы.презентация
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Клименко И.С., Ищенко А.Н. Активные методы обучения, Практикум по интерактивным технологиям. 2018.
2Деева Е.М. Применение современных интерактивных методов обучения в вузе, Практикум, 2019.
3Кларин М.В.Инновационные модели обучения, исследование мирового опыта, монография. 2018.
4Дамбаевой Б.Б., Грешиловой И.А. О преподавании учебных предметов в 2018-2019 учебном году, методические рекомендации, 2018.
5Самсонова И.ГМетодика проектирования учебного занятия, 2017.