Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MPPZAA 4383 | Математика пәнінде педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі | төртінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 |
Пән ғылыми-зерттеулер жүргізудің жалпы заңдылықтарын сабақ өту барысында қолдануға үйретеді. Педагогика әдістемесін, педагогикалық зерттеулердің деңгейлері мен түрлерін, сондай-ақ педагогикалық зерттеу әдістерін қарастырады. Педагогикалық-экспериментті ұйымдастыру және өткізудің әдістемесін қалыптастырады. Дидактикалық ойды сыни көзқараспен талдау жасауды меңгертеді. Білім алушылар педагогикалық зерттеулердегі математикалық статистика әдістерін қолдануды үйренеді.
Топпен жұмыс, work in pair, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, сase-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, проблемалық шығарма әдісі, модульдік оқыту технологиясы.
Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте алады.
1 | - Критериалды бағалау жүйесін әзірлеп, оқушылардың оқу жетістіктеріне мониторинг жүргізеді (ОН8); |
2 | - Білім беру ортасында ғылыми-педагогикалық зерттеу жұмыстарын жүргізеді (ОН11). |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Ғылыми іс-әрекет. | презентация |
2 | Ғылыми педеагогикалық зерттеу және оның әдіснамалық принциптері. | презентация |
3 | Зерттеудің мәселесі мен тақырыбын анықтау-ғылыми ізденістің алғашқы кезеңі. | презентация |
4 | Зерттелінетін мәселенің жағдайын талдау. | презентация |
5 | Ғылыми педагогикалық зерттеулердің алғашқы қойылу кезеңі. | презентация |
6 | Ғылыми педагогикалық зерттеулердің жүргізілу үдерісі және қорытынды кезеңі. | презентация |
7 | Теориялық және тарихи педагогикалық зерттеулердің әдістері. | презентация |
8 | Эмпирикалық зерттеу әдістері. | презентация |
9 | Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және оны жинақтау. | презентация |
10 | Ғылыми-педагогикалық зерттеу аппаратының мазмұны. | презентация |
11 | Тәжірибелік-эксперименталдық жұмыстар. | презентация |
12 | Тәжірибелік-эксперименталдық жұмыстарды ұйымдастыру мазмұны. | презентация |
13 | Теория және әдіс. | презентация |
14 | Ғылыми және әдіснамалық іс-әрекет мазмұны. | презентация |
15 | Педагогикалық зерттеулердің анықтылығы. | презентация |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Клименко И.С., Ищенко А.Н. Активные методы обучения, Практикум по интерактивным технологиям. 2018. | |
2 | Деева Е.М. Применение современных интерактивных методов обучения в вузе, Практикум, 2019. | |
3 | Кларин М.В.Инновационные модели обучения, исследование мирового опыта, монография. 2018. | |
4 | Дамбаевой Б.Б., Грешиловой И.А. О преподавании учебных предметов в 2018-2019 учебном году, методические рекомендации, 2018. | |
5 | Самсонова И.ГМетодика проектирования учебного занятия, 2017. |