Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MPAYa 3221 | Ағылшын тілін оқыту әдістемесі | Үшінші курс | 3 | 90 | 1 | 1 | 0 |
Курс мақсаты студенттерді щетел тілін оқытудың XIX ғасырдың аяғы мен ХХ ғасырдың дәстүрлі және классикалық әдістерімен таныстыру. Қоғам мен білім беру технологияларының дамуы жағдайында шетел тілін оқыту әдістері, тәсілдері мен әдістерінің өсуі және әртараптандырылуы. Шетел тілін оқыту тарихында әр әдісті қолдану туралы ақпарат беріледі.
-
-
1. топпен жұмыс
2. блиц-сұрақтар
3. сын тұрғысынан ойлау
4. миға шабуыл
1 | грамматикалық, фонетикалық, лексикалық білімдерін жетілдіру арқылы тыңдау жəне сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын қалыптастырады және жетілдіреді; |
2 | фонетикалық, морфематикалық, синтаксистік жəне компонентті талдау жүргізеді; практикалық және кәсіби біліктілігін арттырады |
3 | филологияның бір бөлігі ретінде тіл біліміне қатысты - тіл білімінің қызметі, табиғаты, тіл білімінің теориялық аспектісінің әр түрлі жақтары мен ерекшеліктері туралы теориялық білімін қалыптастырады; |
4 | қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары, мектептері, тұжырымдамалары мен теорияларының мазмұнымен танысады; |
5 | барлық заманауи ғылымның орталық әдіснамалық мәселелері ретінде тілдің құрылымы мен тіл теориясының принциптерімен танысады; |
6 | кәсіби теориялық және лингвистикалық ойлау дағдыларын дамытады; тіл білімінің теориялық аспектісін тарихи тұрғыдан қабылдауды үйренеді |
7 | қарым-қатынас дағдыларын осы процестің негізгі заңдылықтары мен тетіктері, оның құрылымы мен формалары туралы қажетті білімді дамыту арқылы қалыптастырады; |
8 | тиімді өзара қарым-қатынастың нақты әдістерін қолданады және қарым-қатынас дағдыларын дамытады |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Ағылшын тілін оқыту мен оқудағы ақпараттық технологиялардың (АТ) маңызы | Жазбаша |
2 | Мұғалімдерге арналған ең жақсы қолданбалар қандай? | Ауызша |
3 | Қашықтықтан оқытуда сын тұрғысынан ойлау стратегияларын жүзеге асыру жолдары | Ауызша |
4 | Интернет және оның ағылшын тілін оқытуда қолданылуы. Ағылшын тілін үйретуде пайдалы интернеттен алынған оқу материалдары | Сөздік |
5 | Білім берудегі ақпараттық технологиялар | тест |
6 | Ағылшын әдебиетін оқытудағы іс-әрекетті зерттеу | Сөздік |
7 | Ағылшын әдебиетін оқытудағы қысқа мерзімді жоба | тест |
8 | Ағылшын әдебиетін оқытудағы аралық жоба | тест |
9 | Ағылшын әдебиетін оқытудағы ұзақ мерзімді жоба | Жазбаша |
10 | Синквейн, бес жолды өлең, ағылшын әдебиетін оқытудағы т – кесте стратегиялары | презентация |
11 | Үш кезеңді әңгіме, сурет галереясы, ағылшын әдебиетін оқытудағы ыстық орын стратегиялары | Сұрақ-жауап |
12 | Ағылшын әдебиетін оқытудағы сапалы сызық, джигсо оқуы, сыни тұрғыдан ойлау технологиясының RAFT стратегиялары | Ауызша |
13 | Ағылшын әдебиетін оқытуда рөлдік ойындарды қолдану | Ауызша және жазбаша |
14 | Миға шабуыл, Мағынаны жүзеге асыру, Рефлексия | Сұрақ-жауап |
15 | Ағылшын әдебиетін оқытудағы аралас оқыту | тест |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|