Шетел тілі: екі шетел тілі (ағылшын-қытай)
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
MKKМMBSHT 2210 Мәдениетаралық қарым-қатынас мән мәтініндегі базалық шетел тілі Екінші курс 4 120 0 2 0
Пәннің сипаттамасы
Ағылшын тілі
Ш. Ахабаева

“Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі” пәні студенттерге қатысымдық құзыреттіліктер негізінде қалыптасқан білім, іскерлік және жеке қасиеттерге сүйене отырып, мәдениетаралық деңгейде шет тілінде қарым қатынас жасауды оқытады. В2 деңгейінде қарастырылған қарым-қатынас ауқымдары мен жағдаяттары аясында ауызекі және жазба қарым-қатынас негіздерін практикалық түрде меңгертуге бағытталған.

жоқ

жоқ

  1. Топпен жұмыс
  2. жұптық жұмыс
  3. сын тұрғысынан ойлау
  4. миға шабуыл
  5. дамыта оқыту әдісі
  6. джигсо әдісі
  7. креативтілік оқыту әдістері
  8. тыңдап сөйлеу
  9. сұрақ-жауап
  10. пікірталасу
  11. проблемалық әдістер
  12. кәсіби шеберлікті арттыру әдісі. 
1Шетел тілінде тыңдалым, оқу және жазу сияқты мәдениетаралық –коммуникативтік құзыреттілік негіздері қаланады. дәлелдеу дағдыларын қалыптастырады және тілі оқытылатын елдің тілдік және мәдени ерекшеліктерін түсінеді.
2Серіктесінің және осы деңгейдегі мәтіндердің авторларының коммуникативтік мақсаттарын түсінудің тұжырымдамалық негізін жүйелейді.
3Коммуникативтік мәдениаралық және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру мақсатқа сәйкес сөйлеу формалары мен түрлерін салыстырады және таңдап алады.
4Зерттелетін тілдің әлеуметтік-мәдени нормаларына сәйкестігін ескере отырып, тиісті тілдік құралдарды дұрыс таңдау және тиісті түрде қолдану арқылы өз коммуникативтік ниеттерін қажет деңгейде көрсете алады.
5Коммуникативтік әрекеттерді құру стратегиясын және тактикасын иеленіп, тілдік тақырыптар шеңберінде және сөздерді грамматикалық дұрыс құрастыру арқылы, лексикалық жеткіліктілікке сүйене отырып, дұрыс интонациямен сөйлей алады.
6Шетел тілінде дәлелдеу дағдыларын қалыптастырады және тілі оқытылатын елдің тілдік жіне мәдени ерекшеліктерін түсінеді.
7Серіктесінің жәе осы деңгейдегі мәтіндердің авторларының коммуникативтік мақсаттарын түсінудің тұжырымдамалық негізін жүйелейді.
8Зерттелетін тілдің әлеуметтік- мәдени нормаларына сәйкестігін ескере отырып, тиісті тілдік құралдарды дұрыс таңдак және тиісті түрде қолдану арқылы өз коммуникативтік ниеттерін қажет деңгейде көрсете алады.
9Өзінің жеке тәжірибесіне сүйене отырып, қарым-қатынастың әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және оқу-кәсіби салаларының базалық тақырыптары шеңберінде жағдаяттарды немесе оқиғаларды бірізді тұжырымдар түрінде сипаттай алады
10Кітаптың немесе фильмнің сюжетін баяндайды және өз көзқарасын дәлелдей отырып, ол туралы өз пікірін білдіре алады.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Өмірбаян жазудың тұзақтары Өмірбаян жазу Жоғалған және табылған: заттарды сипаттауАуызшаЖазбашаСұрақ-жауап
2Сәйкестік: Біздің ішкі болмысымыз Қатысты таланттар Саяхат жағдайларыАуызшаЖазбашаСұрақ-жауап
3Білімі: Мектепте және университетте алдау Неліктен және қалай алдау Көбірек студенттер алдап жатыр, көбірек колледждер кері күресуде Шешім қабылдаңыз: шешім қабылдауАуызшаЖазбашаСұрақ-жауап
4Біз салауатты өмір сүріп жатырмыз ба? Жаңа толқын Вегетариандық: салауатты өмір сүру жолы? Үйдегі мәселелерАуызшаЖазбашаСұрақ-жауап
5Әсерлері: Есте сақтау туралы әңгімелеу Егер сізде проблема болмаса, маған жібере аласыз баАуызшаЖазбашаСұрақ-жауап
6Консумеризм: Шопингтің жаңа дәрісі Сауда орталығына тәуелді Palm Desert Mall: Армандар орындалатын жерде! Әдепті шағым айтуАуызшаЖазбашаСұрақ-жауап
7Әдеп адамды жасайды Этикет тарихы. Үстелдегі дұрыс әдептілік. Шындық пен өтірік: әңгіме туралы хабарлауАуызшаЖазбашаСұрақ-жауап
8Бұқаралық ақпарат құралдары: билік жақсылық па әлде зұлымдық па? Мультимедиялық және виртуалды шындық Жаңалықтармен алмасуАуызшаЖазбашаСұрақ-жауап
9Жазбаша сөзге сүйсінген Баспа өнертабысы Әдепті өтініштерАуызшаЖазбашаСұрақ-жауап
10Жұмыс әлемі Жұмыс берушілер жұмыс сұхбатында не іздейді Жанама сұрақтарАуызшаЖазбашаСұрақ-жауап
11Дәстүрлердің маңызы Мерекелердің тарихы Өткенге көз жүгірту: өткен әрекеттерді сынау.АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап
12Өткен болашақты қалыптастырады Сіз тарихты қаншалықты жақсы білесіз? Мейірімділік пен батылдық әрекеттеріАуызшаЖазбашаСұрақ-жауап
13Тіл мәдени құндылық ретінде Дүние жаһанданған кезде 1054 тіл жойылудаАуызшаЖазбашаСұрақ-жауап
14Жаңалықтарда. Жаңалыққа реакция жасаңыз. Опцияларды бағалаңыз және біреуін таңдаңызАуызшаЖазбашаСұрақ-жауап
15Жергілікті жаңалықтар. Пассивтерді пайдалану. Қайталау сынақтарыАуызшаЖазбашаСұрақ-жауап
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1English Unlimited. Intermediate Coursebook with e-Potfolio. CD дискам. D. Rea, 2013. -165 стр.
2English Phrasal verbs In Use. Intermediate. 60 Units of Vocabulary reference and practice. Self-Study and classroom use. Cambridge, 2013. Michael McCarthy, Felicity O’Dell.
3Language Skills Improvement Activities. Оқу-әдістемелік құрал.Turkestan: «Тұран», 2020. B.D. Turlybekov, G.Zh.Aripzhan, A.S. Erbota, G.T.Makenova .
4English Dialogues in 50 Situations. Study Book. Turkistan, 2019. Ali Evler, B.Turlybekov, M.Seitova
5John and Liz Soars. New Headway. Pre-Intermediate. Workbook with Key. Fourth Edition. Oxford University Press. 2015. CD
6Liz and John Soars. New Headway. Intermediate. Student's book. Fourth Edition. Oxford University Press. 2015. CD
7Liz and John Soars. New Headway. Intermediate. Workbook with Key. Fourth Edition. Oxford University Press. 2015. CD