Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MKK 4211 | WEB Және Мультимедиялық Қосымшаларды Әзірлеу | Үшінші курс | 6 | 180 | 1 | 3 | 2 |
Пән мақсаты – студенттерге WEB және мультимедиялық қосымшалардың түрлері, олардың бағдарламалық жасақтамасының функциялары, құрылғылардың операциялық жүйелері, интерфейстерінің түрлері, оларды әзірлеу жайлы түсіндіру болып табылады. Студенттер мобильді операциялық платформалардың бірінде тиімді жұмыс жасайтын, операциялық жүйеде қолданушыға пайдалы және қолайлы, көпфункциональды қосымшаларды әзірлеуді қарастырады. Әзірленген қосымшалардың жұмыс істеуі бойынша нұсқалықты, қажетті құжаттамасын жасайды, мобильді қосымшаны тіркейді.
Мобильді технологиялар
Интернет технологиялар
Топпен жұмыс, work in pair, learning and study, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері , Топпен жұмыс, бұлттық технология, IT әдісі, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі.
1 | Web-қосымшаларды, графикалық қосымшаларды әзірлейді. |
2 | Web -қосымшаларды, графикалық қосымшаларды зерттейді және қолданады. |
3 | Web -қосымшаларды, ақпаратты қорғау жүйелерін жобалайды және әзірлейді. |
4 | Мобильді қосымшаларды, ойындарды, компьютерлік графиканы әзірлеу. |
5 | Мобильді қосымшаларды, ойындарды, компьютерлік графиканы әдістерін жүзеге асырады. |
6 | Мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалық қосымшаларды жасау. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Кіріспе. Мобильді қосымшалар мен технологиялар. | |
2 | Мобильді қосымшаларды әзірлеу процестері. | |
3 | Processing ортасында мобильді қосымшаларды әзірлеу. | |
4 | Android Studio-да мобильді қосымшаларды әзірлеу. | |
5 | Android Studio-да кітапханалармен жұмыс. | |
6 | IOS үшін негізгі интерфейстер. | |
7 | IOS үшін интерфейстерге логика қосу. | |
8 | Мобильді Web-қосымшаны құру. | |
9 | Табиғи өзара әрекеттесу тілін талдау және синтездеу. | |
10 | Пайдаланушы интерфейстерінің жіктелуі. Графикалық интерфейстердің ерекшеліктері. | |
11 | Компьютерлік иерархиялық жүйелердің ақпараттық өзара әрекеттесу интерфейстері. | |
12 | Web – қосымшалардың өзара әрекеттесу интерфейсін енгізу. | |
13 | Ұялы қосымшаларды оңтайландыру. Қосымшаларды локализациялау. Терезе мүмкіндігін қолдау. | |
14 | Қосымшаларды Marketplace және Google Play- да жариялау. Қосымшаларды сынау. Google Play – да қосымшалардың жариялануы. | |
15 | Қосымшаларды жариялау. App Store-да қосымшаларды жариялау. |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Мобильді қосымшаларды әзірлеу(1-бөлім), 2021, Нурпеисова Т.Б., Нурпеисова Т.Б., Кайдаш И.Н. | |
2 | Мобильді қосымшаларды әзірлеу(2-бөлім), 2021, Нурпеисова Т.Б., Нурпеисова Т.Б., Кайдаш И.Н. | |
3 | Жасанды интеллект жүйелері : Оқу құралы. . - Шымкент: Университет Мирас, 2017. - 94 б | |
4 | Геймдизайн. Рецепты успеха луших компьютерных игр от Super Mario и Doom до Assassin - СПб.: Питер, 2020. - 460 | |
5 | Искусственный интеллект в компьютерных играх: как обучить виртуальные персонажи реагировать на внешние воздействия. - Пер. с англ. - М.: И.Д. Вильямс, 2007. - 768 c |