Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MK 1285 | Мамандыққа кіріспе | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Физика және физиканы зерттеудің заманауи әдістері туралы студенттердің түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Физика ғылымының тұтас кешенді көзқарасы, қазіргі физиканың дамуы жайлы студенттердің қызығушылықтары және түсініктерін дамыта отырып, физиканы таңдалған саласы бойынша іргелі идеяларды, теориялар мен әдістерді, зерттеулерді, сонымен қатар, физикалық ақпаратты өңдеу, талдау және синтездеу бойынша алған білімдерін практикада қолдануды меңгереді.
ОҚУ ТӘЖІРИБЕ
-
баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер, есептер шығару
1 | физика мен педагогиканың тарихы, іргелі заңдары мен қағидалары туралы түсініктері оқыту үдерісінде дамиды |
2 | физиканың тарихы, іргелі заңдары мен қағидалары туралы білімдері педагогикалық әдіснама элементтерін болашақ кәсіби әрекетінде пайдалана алады |
3 | физикадан алған білімдерін педагогикалық іс-әрекетте пайдалану дағдыларын көрсетеді |
4 | болашақ педагогикалық іс-әрекетте табиғат пен техникадағы процестерді, құбылыстарды тұжырымдауда, есептер шығаруда педагогикалық қабілеттерін көрсетеді |
5 | ғылыми-педагогикалық зерттеулерді жинақтап, өңдеп, талдаудың заманауи тәсілдерін меңгере отырып физика мұғаліміне қажетті білімдерді меңгереді |
6 | ғылыми-педагогикалық зерттеу жұмыстарын қорытындылайды |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Кіріспе. Педагог кәсібінің және физика мұғалімі мамандығының жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының құрылымы | Ауызша |
2 | Педагогикалық шеберлік және оның мазмұны. Педагогикалық іс-әрекеттің мәні мен құрылымы | Жазбаша |
3 | Педагогикалық шеберліктің басты шарты – біліктілік пен құзыреттілік | Ауызша |
4 | Педагогикалық техника – педагогикалық шеберліктің элементі ретінде | Жазбаша |
5 | Жалпы адамзаттық құндылықтар мен педагогтың кәсіби қызметінің мақсаттары. Қарым-қатынас – педагогикалық іс-әрекет негізі | Ауызша және жазбаша |
6 | Қазіргі қоғамдағы тұлға және оның мәселелері. Мұғалім тұлғасы. Тұлғаның педагогикалық мәдениеті | презентация |
7 | Педагогтің сөзі тәрбиелік ықпал ету құралы. Педагогикалық такт | тест |
8 | Өз білімін жетілдіру мен өзін-өзі тәрбиелеу мұғалімнің шығармашылық кәсіби дайындығының құралы | Сұрақ-жауап |
9 | Жаңартылған оқытудың теориясы мен технологиясы. Озат педагогикалық тәжірибені талдау және зерттеу | Ауызша |
10 | Жоғары педагогикалық білім беру саласында физика педагог-мұғалімінің кәсіби қалыптасуы | Жазбаша |
11 | Физика педагог-мұғалімінің кәсіби шыңдалуы. Студенттің – болашақ физика мұғалімінің кәсіби және тұлғалық өзін–өзі дамытуы | Ауызша |
12 | Болашақ физика мұғалімінің педагогикалық іс-әрекетте қалыптасуы мен өзін-өзі дамытуының негізгі шарты ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуі | Жазбаша |
13 | Болашақ физика мұғалімінің креативті іс-әрекетін қалыптастыру маңызы | презентация |
14 | Сабақ – оқытудың негізі, сабаққа қойылатын талаптар | Сұрақ-жауап |
15 | Физикадан білім беру құрылымындағы педагогикалық технология | тест |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 | PÇ14 | PÇ15 | PÇ16 |
---|