Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
МFA 6305 | Мәтінді филологиялық талдау | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
авторға идеялық-тақырыптық мазмұнын, авторлық ұстанымын білдіруге көмектесетін әдебиеттану саласындағы заманауи ғылыми парадигмаларды, оның даму динамикасын, әдебиеттану зерттеулерінің әдіснамалық қағидаттары мен әдістемелік тәсілдері жүйесін және деңгейлік лингвистикалық талдау жүйесін қолдана отырып, түрлі мәтіндерді білікті талдау және түсіндіру дағдыларын қалыптастыру.
жоқ
әдебиет теориясы
1. Устные (беседа, дискуссия),
2. Работа в паре,
3. Блиц-вопросы,
4. Кейс-стади,
5. Методы развивающего обучения,
6. Методы креативного обучения,
7. Использование IT технологии
8. Групповая работа,
9. Проблемное обучение, творческий метод (эссе),
10. Глоссарий,
11. Презентация,
12. Деловые игры,
13. Ассоциограмма,
14. Библиография,
15. Тест,
16. Письменный метод.
17. Для обучающихся с ограниченными возможностями вместе со структурными подразделениями преподаватель может изменить методы, формы, вид контроля и количество времени на внедрение специализированных адаптационных дисциплин (модулей).
1 | заманауи оқыту технологияларын біледі және меңгереді, дағдыларды меңгереді әр түрлі мәтіндерді білікті талдау және түсіндіру; |
2 | қазіргі заманғы отандық және әлемдік тіл білімінің лингвистикалық зерттеулерінің магистральдық бағыттары, олардың генезисі туралы білімі бар, әдебиеттану саласындағы заманауи ғылыми парадигмаларды меңгерген; |
3 | мектептегі және кәсіптік филологиялық білім берудегі көркем шығармаларды зерттеудің ерекшеліктері туралы түсінігі бар. |
4 | әдеби зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістемелік әдістерінің жүйесін дербес анықтайды. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Мәтінді ғылым ретінде филологиялық талдаудың пәні мен міндеттері. | презентация |
2 | Мәтін: құрылымы, қасиеттері, негізгі категориялары | Сұрақ-жауап |
3 | Көркем сурет | презентация |
4 | Көркем мәтінді баяндау құрылымы | Сұрақ-жауап |
5 | Баяндау түрі | презентация |
6 | Көркем мәтіннің құрамы | Библиография |
7 | Әдеби шығарманың интермәтіндік байланыстары | презентация |
8 | Мәтінаралық импульс | Сұрақ-жауап |
9 | Көркемдік уақыт, көркемдік кеңістік | мақала |
10 | Көркем мәтіннің кілт сөздері | Сөздік |
11 | Көркем мәтіннің тақырыбы | Сұрақ-жауап |
12 | Көркем мәтіндегі жалқы есім | презентация |
13 | 'Обломов' романындағы антропонимдер жүйесі | тест |
14 | Драма мәтініндегі ескертулер | презентация |
15 | Ремарка қалай драмалық мәтіннің сындарлы элементі | мақала |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Николина Н. А. Мәтінді филологиялық талдау. Баспа орталығы 'Академия', 2014. -152 Б. | |
2 | Закирова О. В. Мәтінді филологиялық талдау. Қазан-2014 дәрістерінің қысқаша мазмұны | |
3 | Бобылев Б. көркем мәтінді филологиялық талдау. Экспрессивтілік. - М., Юрайт, 2018 | |
4 | Роговер E .С. Әдебиетті оқыту әдістемесі. - - SP6.: Олимп баспасы, 2016.-736 Б. | |
5 | Колеченко А. К. Педагогикалық технологиялар энциклопедиясы. Санкт-Петербург, 2015. |