Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MBBA 4315 | Музыкалық білім беру әдіснамасы | төртінші курс | 5 | 150 | - | 3 | - |
Білім алушыларда объективті және субъективті әдіснаманың жүйелілігі, тұтастығы, өзара байланысы, кәсіби бағыты, қазіргі музыкалық білім беру әдіснамасының маңызды сипаттамалары, әдіснамалық талдау деңгейлері сияқты әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Студенттер сапасын арттыруды қамтамасыз ете отырып, оқу-әдістемелік, дидактикалық материалдар әзірлейді. Музыкалық-педагогикалық әдіснаманың ерекшеліктерін анықтайтын заманауи әдістерді қолдана отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырады.
-
-
топпен жұмыс, көрнекілік әдісі, салыстыру әдісі, шығарманы тыңдпу, талдау және қорытындылау әдістері.
1 | Музыкалық-педагогикалық әдіснаманың ерекшеліктерін анықтайтын заманауи әдістерді қолданып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырады. (ОН8). |
2 | Сапасын жетілдіруді қамтамасыз ете артырып, оқу-әдістемелік, дидактикалық материалдарың әзірлейді (ОН9). |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Музыкалық білім педагогикасының әдіснамасының және педагог-музыканттың әдіснамалық мәдениетінің мәні | Тәжірибелік |
2 | Музыкалық-педагогикалық іс-әрекет түрлері | Тәжірибелік |
3 | Музыкатану және музыкалық білім педагогикасы | Тәжірибелік |
4 | Психология және музыкалық білім педагогикасы | Тәжірибелік |
5 | Музыкалық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық сипаттамысының негізін құраушылар | Тәжірибелік |
6 | Зерттеу тақырыбы. Зерттеу обьекті және пәні.Зерттеудің мақсаты мен міндеттері,болжамы | Тәжірибелік |
7 | Зерттеудің әдіснамалық негізі | Тәжірибелік |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|