Музыкалық білім
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
MBBA 4315 Музыкалық білім беру әдіснамасы төртінші курс 5 150 - 3 -
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
п.ғ.к., аға оқытушы Куздеубаева А.Б.

Білім алушыларда объективті және субъективті әдіснаманың жүйелілігі, тұтастығы, өзара байланысы, кәсіби бағыты, қазіргі музыкалық білім беру әдіснамасының маңызды сипаттамалары, әдіснамалық талдау деңгейлері сияқты әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Студенттер сапасын арттыруды қамтамасыз ете отырып, оқу-әдістемелік, дидактикалық материалдар әзірлейді.  Музыкалық-педагогикалық әдіснаманың ерекшеліктерін анықтайтын заманауи әдістерді қолдана отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырады.

-

-

топпен жұмыс, көрнекілік әдісі, салыстыру әдісі, шығарманы тыңдпу, талдау және  қорытындылау әдістері.

1Музыкалық-педагогикалық әдіснаманың ерекшеліктерін анықтайтын заманауи әдістерді қолданып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырады. (ОН8).
2Сапасын жетілдіруді қамтамасыз ете артырып, оқу-әдістемелік, дидактикалық материалдарың әзірлейді (ОН9).
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Музыкалық білім педагогикасының әдіснамасының және педагог-музыканттың әдіснамалық мәдениетінің мәніТәжірибелік
2Музыкалық-педагогикалық іс-әрекет түрлеріТәжірибелік
3Музыкатану және музыкалық білім педагогикасыТәжірибелік
4Психология және музыкалық білім педагогикасыТәжірибелік
5Музыкалық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық сипаттамысының негізін құраушыларТәжірибелік
6Зерттеу тақырыбы. Зерттеу обьекті және пәні.Зерттеудің мақсаты мен міндеттері,болжамыТәжірибелік
7Зерттеудің әдіснамалық негізіТәжірибелік
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12PÇ13
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. Дүкенбай Н.С. Әміренов Ә.Д. «Музыкалық білім беру теориясы мен әдістемесі» Оқу құралы Павлодар. Кереку 2019.
22. Тулегенова М.С. Таубаева Р. «Музыкалық пәнін оқыту әдістемесі» Оқу құралы «Музыкалы-инновациялық лабораториясы» Шымкент 2019.
33. Сыдыкова Р.Ш. «Концепция художественно-творческого развития личности будущего педагога-музыканта» Учебное пособие Шымкент. 2020.
44. МелдебековаҮ.И. «Балабақшада музыкалық тәрбие беру әдістемесі» Оқу-әдістемелік құрал Түркістан: «Тұран».2012.
55. Жақсыбекова С.С «Жасыл бағым жайнаған» Оқу-әдістемелік құрал «Музыкалы-инновациялық лабораториясы» Шымкент 2020ж
66. Утешева А.Ж. «Исполнительско-педагогический анализ сочинений из репертуара начального и среднего обучения» Учебно-методическое пособие «Музыкалы-инновациялық лабораториясы» Шымкент. 2020.
71. Дүкенбай Н.С. Әміренов Ә.Д. «Музыкалық білім беру теориясы мен әдістемесі» Оқу құралы Павлодар. Кереку 2019.
82. Чугунова Л.А. «Методика обучения и воспитания в предметной области» Учебно-методическое пособие «Музыка». Часть 1: Саратов, 2018ж