Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MBBA 2253 | Музыкалық білім беру әдістемесі | Екінші курс | 4 | 120 | - | 3 | - |
Мектепте сабақтарды жоспарлау әдістемесін игеруге ықпал ететін педагогикалық музыкалық білім беру саласындағы әдістемелік жұмыстың теориялық негіздерін игеру мақсатында зерттеледі. Білім алушылар білім берудің жалпы білім беру стандарттарын талдайды, қолданыстағы әдістемелік ұсыныстарды саралауға ықпал ететін білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, сабақтарды әзірлеуді жүзеге асырады, әртүрлі сыныптарда сабақ өткізу дағдыларын меңгереді.
Постреквизи- Музыка пәні бойынша жаңартылған білім беру мазмұнын оқытудың тұжырымдамасы мен әдістемесі
Пререквизит –Муз.аспап І;
Топпен жұмыс, жобалық жұмыс әдісі, педагогикалық шеберлікті арттыру әдісі, Модульдік оқыту технологиясы
1 | Сапасын жетілдіруді қамтамасыз ете артырып, оқу-әдістемелік, дидактикалық материалдарың әзірлейді (ОН9). |
2 | Музыкалық шығармашылықты, эмоционалды экспрессивтілікті дамытуға ықпал ететін музыкалық білім беру саласындағы инновациялық технологияларды қолдана отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды ОН10). |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | «Музыка пәнінің оқыту әдістемесі» курсының пәні, мақсаты, және міндеттері. Музыка теориясы.Жалпы түсінік. Нота сызығы | Тәжірибелік |
2 | Оқушыларға музыкалық тәрбие беру мен білім берудің теориялық негіздері. Ноталардың нота сызығында орналасуы | Тәжірибелік |
3 | Балаларға музыкалық тәрбие мен білім берудегі негізгі педагогикалық категориялар. Өлшемдер2/2, ¾, 4/4. | Тәжірибелік |
4 | Қазіргі заманғы мектептегі музыка мұғалімі. Өлшемдер, такт сызығы | Тәжірибелік |
5 | Қазақстан Республикасындағы қазіргі кезеңдегі қолданыстағы мектептің музыка бағдарламаларының сипаттамасы. Өлшемдерді тактілеу | Тәжірибелік |
6 | А.Райымбергеновтың жетекшілігімен авторлық ұжым дайындаған «Мұрагер» музыка бағдарламасы мен оқу- әдістемелік кешенінің мазмұны мен әдістемелік ерекшеліктері. Қолды қою, Дирижерлау | Тәжірибелік |
7 | Бастауыш мектептегі музыка сабағының типтік бағдарламасы және оқу әдістемелік кешен. 2/4 өлшемімен жұмыс | Тәжірибелік |
8 | Музыка сабағы мектеп пәні және өнер пәні ретінде. ¾ және 4/4 өлшемдері мен жұмыс | Тәжірибелік |
9 | Музыка сабағын жоспарлау дайындау, жүргізу технологиясы. Тыныс белгілері | Тәжірибелік |
10 | Музыка сабағында дидактикалық және тәрбиелік әдістер. Альтерациялық белгілер | Тәжірибелік |
11 | Музыка сабағындағы музыкалық іс –әрекет түрлері мен оқыту әдістемесі. Жылдамдық белгілері | Тәжірибелік |
12 | Бастауыш сыныптарда музыканы оқыту. Әнді орындаудағы тыныс алу | Тәжірибелік |
13 | Негізгі мектептің орта сыныптарында музыканы оқыту. Лига, легето, стакато, фермато | Тәжірибелік |
14 | Сыныптан тыс музыкалық жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі. Дауыс түрлері | Тәжірибелік |
15 | Қосымша музыкалық білім беру жүйесі. Әндерді барлық мүмкіндіктермен Қайталау | Тәжірибелік |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|