Музыкалық білім
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
MBBA 2253 Музыкалық білім беру әдістемесі Екінші курс 4 120 - 3 -
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
п.ғ.к., доцент м.а. Ү.Мелдебекова

Мектепте сабақтарды жоспарлау әдістемесін игеруге ықпал ететін педагогикалық музыкалық білім беру саласындағы әдістемелік жұмыстың теориялық негіздерін игеру мақсатында зерттеледі. Білім алушылар білім берудің жалпы білім беру стандарттарын талдайды, қолданыстағы әдістемелік ұсыныстарды саралауға ықпал ететін білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, сабақтарды әзірлеуді жүзеге асырады, әртүрлі сыныптарда сабақ өткізу дағдыларын меңгереді.

Постреквизи- Музыка пәні бойынша жаңартылған білім беру мазмұнын оқытудың тұжырымдамасы мен әдістемесі

Пререквизит –Муз.аспап І; 

Топпен жұмыс, жобалық жұмыс әдісі, педагогикалық шеберлікті арттыру әдісі, Модульдік оқыту технологиясы

1Сапасын жетілдіруді қамтамасыз ете артырып, оқу-әдістемелік, дидактикалық материалдарың әзірлейді (ОН9).
2Музыкалық шығармашылықты, эмоционалды экспрессивтілікті дамытуға ықпал ететін музыкалық білім беру саласындағы инновациялық технологияларды қолдана отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды ОН10).
Haftalık KonuБағалау әдісі
1«Музыка пәнінің оқыту әдістемесі» курсының пәні, мақсаты, және міндеттері. Музыка теориясы.Жалпы түсінік. Нота сызығыТәжірибелік
2Оқушыларға музыкалық тәрбие беру мен білім берудің теориялық негіздері. Ноталардың нота сызығында орналасуыТәжірибелік
3Балаларға музыкалық тәрбие мен білім берудегі негізгі педагогикалық категориялар. Өлшемдер2/2, ¾, 4/4.Тәжірибелік
4Қазіргі заманғы мектептегі музыка мұғалімі. Өлшемдер, такт сызығыТәжірибелік
5Қазақстан Республикасындағы қазіргі кезеңдегі қолданыстағы мектептің музыка бағдарламаларының сипаттамасы. Өлшемдерді тактілеуТәжірибелік
6А.Райымбергеновтың жетекшілігімен авторлық ұжым дайындаған «Мұрагер» музыка бағдарламасы мен оқу- әдістемелік кешенінің мазмұны мен әдістемелік ерекшеліктері. Қолды қою, ДирижерлауТәжірибелік
7Бастауыш мектептегі музыка сабағының типтік бағдарламасы және оқу әдістемелік кешен. 2/4 өлшемімен жұмысТәжірибелік
8Музыка сабағы мектеп пәні және өнер пәні ретінде. ¾ және 4/4 өлшемдері мен жұмысТәжірибелік
9Музыка сабағын жоспарлау дайындау, жүргізу технологиясы. Тыныс белгілеріТәжірибелік
10Музыка сабағында дидактикалық және тәрбиелік әдістер. Альтерациялық белгілерТәжірибелік
11Музыка сабағындағы музыкалық іс –әрекет түрлері мен оқыту әдістемесі. Жылдамдық белгілеріТәжірибелік
12Бастауыш сыныптарда музыканы оқыту. Әнді орындаудағы тыныс алуТәжірибелік
13Негізгі мектептің орта сыныптарында музыканы оқыту. Лига, легето, стакато, ферматоТәжірибелік
14Сыныптан тыс музыкалық жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі. Дауыс түрлеріТәжірибелік
15Қосымша музыкалық білім беру жүйесі. Әндерді барлық мүмкіндіктермен ҚайталауТәжірибелік
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12PÇ13
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. Дүкенбай Н.С. Әміренов Ә.Д. «Музыкалық білім беру теориясы мен әдістемесі» Оқу құралы Павлодар. Кереку 2019.
22. Тулегенова М.С. Таубаева Р. «Музыкалық пәнін оқыту әдістемесі» Оқу құралы «Музыкалы-инновациялық лабораториясы» Шымкент 2019.
33. Сыдыкова Р.Ш. «Концепция художественно-творческого развития личности будущего педагога-музыканта» Учебное пособие Шымкент. 2020.
44. МелдебековаҮ.И. «Балабақшада музыкалық тәрбие беру әдістемесі» Оқу-әдістемелік құрал Түркістан: «Тұран».2012.
55. Жақсыбекова С.С «Жасыл бағым жайнаған» Оқу-әдістемелік құрал «Музыкалы-инновациялық лабораториясы» Шымкент 2020ж
66. Утешева А.Ж. «Исполнительско-педагогический анализ сочинений из репертуара начального и среднего обучения» Учебно-методическое пособие «Музыкалы-инновациялық лабораториясы» Шымкент. 2020.
78. Жакаева К.А. Музыка пәнін оқыту әдістемесі: Бакалавриат 050106 «Музыкалық білім» студенттеріне арналған оқу кұрал / К.А. Жакаева, С.А.Жакаева; КГПУ. –Костанай:КГПУ 2019
82. Чугунова Л.А. «Методика обучения и воспитания в предметной области» Учебно-методическое пособие «Музыка». Часть 1: Саратов, 2018ж