Орыс тілі мен әдебиеті
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
LEÖIMPT 6305 Жоғары мектепте әдебиетті оқытудағы заманауи педагогикалық технологиялары Бірінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Орыс тілі
Чаканова С.Ж.

магистранттарды ЖОО-дағы оқытушылық қызметтің негізгі формаларымен, әдістерімен, түрлерімен, әдеби білім берудегі технологиялық тәсілдің мәнімен, оқытудың заманауи әдістері мен технологияларының негізгі параметрлері мен жіктелуімен таныстыру;  педагогтардың тәжірибесін талдау және жинақтау дағдыларын қалыптастыру, оқу қызметін тиімді ұйымдастыру, студенттермен, кәсіби әдістемелік бірлестіктер мен қауымдастықтармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.

педагогикалық практика

Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі ІІ

1. Ауызша (әңгіме, пікірталас) ,
2. Жұпта жұмыс істеу,
3. Блиц сұрақтары,
4. Кейс-стади,
5. Дамытушылық оқыту әдістері,
6. Шығармашылық оқыту әдістері,
7. IT технологиясын қолдану
8. Топтық жұмыс,
9. Проблемалық оқыту, шығармашылық әдіс (эссе),
10. Глоссарий,
11. Презентация,
12. Іскерлік ойындар,
13. Ассограмма,
14. Библиография,
15. Тест,
16. Жазбаша әдіс.
17. Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін оқытушы құрылымдық бөлімшелермен бірге арнайы бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізуге бақылау әдістерін, нысандарын, түрін және уақыт мөлшерін өзгерте алады.

1ПОН1-кәсіби қызметте педагогикалық технологиялардың қолданылуын талдайды, оқу процесінде АКТ құралдарын қолдануды көрсетеді.
2ПОН2-орыс әдебиетін оқыту әдістемесінің мазмұны мен құрылымын II, пәннің әдіснамасын – жалпы инновацияны, педагогикалық жаңашылдықтың теориясы мен практикасын салыстырады.
3ПОН3-кәсіби деңгейді арттыру бойынша жұмысты ұйымдастырады, әдебиет саласында кәсіби дүниетанымды қалыптастыруға ұмтылады, өзін-өзі жетілдіру мақсатында ғылыми-педагогикалық әдебиеттерді оқиды, қауіпсіздік ережелерін сақтайды.
4ПОН4-ақпараттық материалды іздеу және түсіндіру үшін ғылымның заманауи құралдарын анықтайды, зерттеу жұмысын ұйымдастыруда заманауи әдістемені қолданады
5ПОН5-өз бетінше ойлау, интеграциялау, алған ғылыми білімдері мен фактілерін жалпылау қабілетіне ие болады және өз уақытын тиімді пайдаланады.
6ПОН6-білім беру жүйесінің қазіргі даму тенденцияларын, әдеби білім берудегі педагогикалық процестердің өлшемдерін анықтайды.
7ПОН7-әлемдік және отандық педагогикадағы педагогикалық процестердің тарихы, орыс әдебиетін оқыту әдістемесі туралы білімдерін көрсетеді,
8ПОН8-Қазақстанның білім беру мекемелерінде орыс әдебиетін оқытудағы инновациялық процестердің дамуының жалпы тенденцияларын талқылайды.
9ПОН9-қазіргі ғылыми-зерттеу, оқу-әдістемелік әдебиеттерді, орыс әдебиетін оқытудың практикалық тәжірибесін талдайды.
10ПОН10-орыс әдебиетін оқыту әдістемесінің сабақтарына дидактикалық материалды таңдауға шығармашылық және шығармашылық көзқарасты ұстанады.
11ПОН11-Әдебиетті оқытудың инновациялық әдістері мен әдістерін қолданады, педагогикалық инноватика тұрғысынан негіздей отырып, әдебиет сабақтарын өткізудің дәстүрлі емес формаларын құрастырады.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1ҚР Білім беру саласындағы мемлекеттік саясаты. Білім беру жүйесі.презентация
2Болон процесі және қазақстандық білім беру жүйесін реформалау.Сөздік
3Мұғалім мен студенттің өзара әрекеттесуінің этникалық және мәдени ерекшеліктері.Библиография
4Оқытудың классикалық шетелдік және отандық әдістері.презентация
5Оқытудың инновациялық әдістеріСұрақ-жауап
6Іскерлік және ұйымдастырушылық-белсенді ойындарпрезентация
7Имитациялық ойындарСұрақ-жауап
8Оқу процесін жандандыру әдістеріпрезентация
9Ситуациялық талдау (case-study)презентация
10Рөлдік ойындар. Утопиялық ойындарСөздік
11Миға шабуылпрезентация
12Ассоциациялар мен метафораларды қолдануАуызша
13ПікірсайысАуызша
14Тиімді байланыспрезентация
15Оқытудың инновациялық технологияларын қолдану процесінде оқытушының функциялары мен рөлдерітест
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Еркибаева Г. Г. Орыс тілі мен әдебиеті бойынша педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен әдістемесі. Оқу құралы. Алматы., 2020.
2Бейсембаева С. Б. Әдебиетті жоғары деңгейде оқытудың заманауи педагогикалық технологиялары мектеп.Түркістан, 2020, Оқу-әдістемелік құрал.
3Еркибаева Г. Г. Орыс тілі мен әдебиеті бойынша педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен әдістемесі. Оқу-әдістемелік құрал. Алматы., 2020. http://library2.ayu.edu.kz