Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
KT 2104 | Қазақ (орыс)тілі В2 | Бірінші курс | 5 | 150 | 0 | 3 | 0 |
Қазақ тілінде A1 - қарапайым деңгей бойынша қазақ тілін шет тілі ретінде оқитын білім алушыларға және A2,B1,B2,C1біліктілік деңгейіне сәйкес сөйлеу әрекетінің барлық түрлері бойынша коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби және қарым-қатынас құралы ретінде қазақ ұлттық мәдениеті тұрғысынан қазақ тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету болып саналады.
--
--
1. Топпен жұмыс
2. Сын тұрғысынан ойлау
3. Миға шабуыл
4. Кейс-стадий
5. Дамыта оқыту әдісі
6. Постер қорғау
7. Топтық жобалық жұмыс әдісі
1 | Қазақ тілін үйренуде заманауи технологияларды пайдалана отырып, білім алушылар тілді меңгерудің тиімді жолдарын игереді, тақырыпқа байланысты жаттығуларды интернет-ресурстары арқылы меңгереді. |
2 | Мемлекеттік тілдің орфоэпиялық, орфографиялық, пунктуациялық, лексикалық, грамматикалық нормаларын дұрыс үйренуге қалыптасады. |
3 | Әртүрлі стильдер мен жанрлардың ауызша,жазбаша мәтіндерін тәжірибеде пайдаланады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Ғылыми-техникалық даму. Грамматика: етістік + а (-е,-й) алу+ модаль етістіктер + сұраулық шылау шақ, жақ формалары арқылы жасалуы. | |
2 | Білімді ұрпақ - ел ертеңі. Грамматика: Модаль сөздердің кейбір түрлерінің жіктелуі, септелуі (сіз бізге керексіз; қажетіме жаратамын). | |
3 | Өнертабыстағы жаңашылдық. Грамматика: Шарт мәнді сөйлемдер, олардың шақ, жақ бойынша түрленістері. етістік+-ған-да, -ген-де, -қан-да, -кен-де тіркестері арқылы жасалуы. | |
4 | Ғасырлық тұлға. Грамматика: Сөздердің синтаксистік байланысы. Шарт мәнді сөйлемнің неге десең, неге десеңіз жалғаулықтары арқылы жасалуы. | |
5 | Қазіргі медиамәдениет. Грамматика: Сөйлемнің бірыңғай мүшелері. Шарт мәнді сөйлемнің қалау райлы етістік + еді тұлғасында қолданылуы. | |
6 | Қала мен дала тынысы. Грамматика: Жай сөйлемдердегі анықтауыштық, кеңістіктік, мезгілдік қатынастардың логикалық, мағыналық жағы. | |
7 | Ел экономикасы: ішкі және сыртқы сауда. Грамматика: Сұрау мәнді сөйлемнің болар, шығар, қайтеді сөз секілді формалармен берілуі. | |
8 | Ел болам десең... Грамматика: Бұйыру, талап ету, қалау, өтініш формалары. | |
9 | Ел тыныштығын күзеткен. Грамматика: Бұйрық, нұсқау, талап ету мағынасы; предикаттық қатынас. | |
10 | Қайырымдылық – адамгершілік белгісі. Грамматика: Құрмалас сөйлемдердегі жалғаулықтардың мағыналық топтары. | |
11 | Жаһандану және ұлттық тәрбие. Грамматика: Қалау мәнді сөйлемнің етістік + -са(-се) игі еді,+ -са(-се) екен тіркесі арқылы жасалуы. | |
12 | Қазақ жазуының жаңа белесі. Грамматика: Латын әліпбиі негізіндегі қазақ жазуы. Ресми, саяси, танымдық салалар мен публицистикалық стильдегі жаңа әліпбидің қолданысы. | |
13 | Мамандық тілі. Грамматика: Ойды жеткізудің дәнекерлеуші тілдік құралдары (сонымен байланысты, соған қарамастан, бірақ, дегенмен, соның нәтижесінде, ойды қорытындылай келе). | |
14 | Кәсіби сөйлеу мәдениеті. Грамматика: Кәсіби терминдер, ғылыми стиль ерекшеліктері. Бейнелі сөз орамдары қолданылатын тіл мәдениетінің кәсіби сала бірліктері. | |
15 | Іскери қарым-қатынас. Грамматика: Кәсіби саладағы ресми-іскери, мамандық пен қызметке қатысты тілдік оралымдар. |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Ақымбек С. Қазақ тілі. Жетік деңгей, Оқу құралы, Алматы, 2015ж. | |
2 | А.К.Балабеков, А.Т.Бозбаева-Хунг, Г.Қ. Досмамбетова,Б.О.Салықова, Ә.Ж.Хазимова. Қазақ тілі: Ортадан жоғары деңгейге арналған оқулық - Астана-2017ж. | |
3 | Оразымбетова Ғ.Д., Сәлім Е.Қ. Қазақ тілі (Жоғары оқу орындарының орыс бөлімі студенттеріне арналған оқу құралы). Қарағанды, 2013ж. 166 б. | |
4 | З.Күзекова,Б.Ақбұзауова. Қазақ тілі ортадан жоғары деңгей. Бірінші кезең (В2.1). Оқу құралы. Астана, 2018ж. | |
5 | Д.Сартбаева, М.Абдулханова. Қазақ тілі. (өзге тілді дәрісханада оқитын студенттер үшін) көмекші оқу құралы. Түркістан, 2018ж. 94б. |