Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
KDESAEM 42101 | Қазіргі дамушы елдер: саяси, әлеуметтік және экономикалық мәселелер | төртінші курс | 8 | 240 | 3 | 3 | 0 |
Пәннің мақсаты дамушы елдердің әлеуметтік-экономикалық және саяси жағдайының тұжырымдамалық негіздері мен ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән дамушы және дамыған елдердің саясат, экономика және әлеуметтік салалардағы басымдықтарының айырмашылығын түсінуге бағытталған. Студент дамушы елдердің саяси, әлеуметтік және экономикалық мәселелерін бағалау және салыстырмалы талдау дағдыларын және оларды шешу жолдарын меңгереді.
-
-
пікірталас, сұрақ-жауап, есептерді шешу, топтық жұмыс, миға шабуыл, сыни тұрғыдан ойлау, кейс-стади
1 | ПОН 1- Курс білімі негізінде білім алушы дамушы елдер туралы негізгі анықтамалық және концептуалдық ақпаратты түсінуі және өсу, даму және модернизация бойынша терминологиялық база қалыптастыруы керек. Сонымен қатар, білім алушының аз дамыған немесе дамушы елдерге қатысты халықаралық бастамаларды зерттеу қабілетін дамытуға бағытталған; |
2 | ПОН 2- Отарлау кезеңінен кейін білім алушылар халықаралық жүйеде дамушы елдердің бар екенін түсінеді, осы елдер арасындағы айырмашылықтарды түсінеді, жаһанданудың әсерін бағалайды және аймақтық/жаһандық ынтымақтастық туралы біледі. Сонымен қатар, олардың осы мәселелерді бағалау қабілетін жетілдіруге бағытталған; |
3 | ПОН 3-Білім алушыларға дамушы елдердің ерекшеліктері туралы мағлұмат беру, даму мен өсу ұғымдарын ажырата білуге дағдыландыру және елдерді экономикалық критерийлер бойынша жіктеуге болатынын талдау дағдыларын дамыту. Сондай-ақ студенттерге әртүрлі даму теориялары туралы ақпарат беруге бағытталған; |
4 | ПОН 4- Білім алушыларға дамушы елдердің ерекшеліктерін мысал елдер арқылы түсіндіру және осы ақпаратты пайдалана отырып, білім алушыларды дамушы елдердің халықаралық жүйедегі орнын талдап, бағалай білуге дағдыландыру. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Дамушы елдер: негізгі ұғымдар мен тәсілдер | Жазбаша |
2 | Даму мәселесіне теориялық тәсілдер | Ауызша және жазбаша |
3 | Дамушы елдердің саяси мәселелері | Ауызша және жазбаша |
4 | Дамушы елдердің әлеуметтік мәселелері | Жазбаша |
5 | Дамушы елдердің экономикалық мәселелері | Ауызша |
6 | Отаршылдықтан жаһандануға дейінгі дамушы елдердің рөлінің өзгеруі | Библиография |
7 | Демократиялық өзгерістер толқыны | Сұрақ-жауап |
8 | Дін және саясат | Ауызша |
9 | Әйелдер және даму | Ауызша және жазбаша |
10 | Үндістандағы саяси, әлеуметтік және экономикалық мәселелер | Ауызша |
11 | Бразилиядағы саяси, әлеуметтік және экономикалық мәселелер | Ауызша |
12 | Қытайдағы саяси, әлеуметтік және экономикалық мәселелер | Ауызша және жазбаша |
13 | Оңтүстік Африкадағы саяси, әлеуметтік және экономикалық мәселелер | Сұрақ-жауап |
14 | Иран Ислам Республикасындағы саяси, әлеуметтік және экономикалық мәселелер | презентация |
15 | Мексикадағы саяси, әлеуметтік және экономикалық мәселелер | Ауызша және жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | А.Мусинов, Халықаралық қатынастар жүйесіндегі Таяу және Орта Шығыс, Монография, 2018 | |
2 | Мырзабеков М.С., Еуропалық Одақ сыртқы саясатындағы Африка, Кариб, Тынық мұхит елдері: тарихы, қазіргі мәселелері, болашағы: монография – 172 б., Алматы 2019 | |
3 | Цзинь Но және т.б.; ауд. А. Тұрсынақын, Жаһандық басқару үдерісіндегі Қытайдың рөлі = China’s Leadership in Global Governance, Алматы 2020 | |
4 | Салғараев М. Ресейдің сыртқы саясаты (XI ғасырдың соңы XX ғасырдың басы) / М. Сапарғалиев. оқу–әдістемелік құралы, Түркістан: ХҚТУ, 2014. – 190 с. | |
5 | Жекенов Д.Қ., Қытaй Хaлық Республикaсы «төртінші буын» бaсшылaрының сыртқы сaясaты (2003-2013 жж.), монография, Алматы 2017 |