Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
KDBAY 6305 | Қазақ лингвистикасының ғылыми-зерттеу әдістері | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Мақсаты: қазіргі тіл біліміндегі лингвистикалық зерттеулердің жетістіктерін, зерттеудің әдіс-тәсілдерін, қазіргі тіл біліміндегі ғылыми парадигма ұғымы, қазіргі тілдік зерттеулердегі гипотезалық-дедуктивтік әдістердің орнын өлшеу, бағалау. Пәнде лингвистика тарихындағы әр дәуірдің әртүрлі ағымдары мен бағыттары, өз жаңалығы, жаңалықтарды жеткізетін әдіс-тәсілдердің кешені тұжырымдалады. Нәтижесінде тіл білімі саласында ғылыми зерттеулер жүргізіп, теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларына ие болып, болжау және жоспарлау әдістерін тәжірибеде қолданады. Дәріс курсы тіл мамандарының біліктілігін әрі қарай дамыту мен тереңдетуге мүмкіндік беріп, шығармашылық зерттеу жұмыстарында оларды өзінің ғылыми көзқарасын тұжырымдай білуге үйретеді.
Жалпы тіл білімі
1. Командная работа
2. Сыни ойлау
3. Шығармашылық ізденіс
4. Репродуктивтік әдіс
5. Жобалау
1 | 1. Қазақ лингвистикасындағы ғылыми зерттеулерді жүзеге асыра алады; |
2 | 2. Зерттеу жұмыстарына деген әдіснамалық мәдениеттің элементтерін игереді; |
3 | 3. Әріптестерімен өзара әрекеттестікте шешім қабылдау іскерлігі мен дағдыларын меңгереді. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | 1. Апта Лекция Кіріспе. Пәннің мақсаты мен міндеттері. Тіл білімі туралы жалпы түсінік | АуызшаСұрақ-жауап |
2 | 2. Апта Лекция Тіл білімінің бөлімдері. Ішкі лингвистика. Сыртқы лингвистика | АуызшаСұрақ-жауап |
3 | 3. Апта Лекция Тіл біліміндегі зерттеудің әдістері | Сөздік |
4 | 4. Апта Лекция Тіл білімі зерттеулерінің ұстанымдары мен тәсілдері | АуызшаСұрақ-жауап |
5 | 5. Апта Лекция Ішкі лингвистиканың әдіс-тәсілдері. Диахрониядағы реконструкция әдісі. Синхронияда ішкі лингвистиканың әдіс-тәсілдері | АуызшаСұрақ-жауап |
6 | 6. Апта Лекция Сыртқы лингвистиканың әдістері мен тәсілдері | Сөздік |
7 | 7. Апта Лекция Прагмалингвистиканың әдістері мен тәсілдері | Сөздік |
8 | 8. Апта Лекция Лингвистикалық зерттеудегі математикалық статистика әдістері | АуызшаСұрақ-жауап |
9 | 9. Апта Лекция Қолданбалы лингвистикалық зерттеулердің әдіс-тәсілдері | АуызшаСұрақ-жауап |
10 | 10. Апта Лекция Лингвистикадағы өрістік тәсіл | Сөздік |
11 | 11. Апта Лекция Компонентті талдау әдісі | АуызшаСұрақ-жауап |
12 | 12. Апта Лекция Ғылыми парадигма ұғымы. Ғылымдағы парадигманың ауысымын анықтайтын факторлар | АуызшаСұрақ-жауап |
13 | 13. Апта Лекция Функционалдық бағыттың ерекшеліктері | АуызшаСұрақ-жауап |
14 | 14. Апта Лекция Жас ізденушілерге кеңес | Сөздік |
15 | 15. Апта Лекция Авторлық тақырып: Қазіргі қазақ тіліндегі етістік пысықтауыш | Сөздік |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Фромкин В., Родман Р., Хайамс Н. Тіл біліміне кіріспе. 10-басылым, Халықаралық басылым. Алматы: Ұлттық аударма бюросы, 2018 | |
2 | 2. Тор Джейсон. Тіл тарихы. Кіріспе. Халықаралық басылым. Алматы: Ұлттық аударма бюросы, 2019. | |
3 | 1. 3. Стивен Пинкер. Тіл – инстинкт. Халықаралық басылым. Алматы: Ұлттық аударма бюросы, 2019. |