Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
KBBKT 6309 Қазіргі білім берудегі құзыреттілік тұғыр Екінші курс 6 180 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Мейрбекова Гүлмира Пернебайқызы

Пән қазіргі білім берудегі  мектепке дейінгі маманның жалпы және кәсіби құзыреттіліктері мен білімін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Білім беру мекемелерінде кәсіби этика принциптерін жүзеге асыра отырып, кәсіби қызметінде мақсат қоюға, жоспарлауға, жинақтауға, қорытындылауға, салыстыра дəлелдеуге, сыни тұрғыдан шешім қабылдауды ашады. Педагогикалық үрдісті жүзеге асыруда субъект болатын адамның негізгі іскерлігі, сыртқы кəсіби (педагогикалық) болмысын да өз бетінше жəне саналы түрде зерттейді.

жоқ

жоқ

Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.

1- болашақ маманның рухани-адамгершілік тұлғасын қалыптастыруда мектепке дейінгі білімнің құзыреттілік тұғыр мәселелерін талдайды (ОН10);
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Құзыреттілік мәні және оның түрлеріпрезентация
2Педагогикалық құзыреттіліктің құрылымыСөздік
3Құзыреттілікті қалыптастырудағы әдіснамалық тұғыларБиблиография
4Педагог мамандардың құзыреттіліктерінің қалыптасу деңгейлерінің теориясыЖазбаша
5Педагогтың кәсіби құзыреттілігі және олардың мәніАуызша
6Колледж жағдайында бастауыш сынып мұғалімдерін кәсіби даярлауАуызша және жазбаша
7Жоғары оқу орындарында болашақ педагогтардың жалпымәдени құзыреттілігін қалыптастыру барысыпрезентация
8Жоғары оқу орындарында болашақ педагогтардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру барысыпрезентация
9Білім беруде педагогтың құзыреттері мен тұлғалық сапаларын қалыптастыру барысыСұрақ-жауап
10Мұғалімінің кәсіби-дидактикалық құзыреттілігін қалыптастыру барысыАуызша және жазбаша
11Педагогикалық мамандардың біліктілігін арттыру және оларды аттестациялау.Библиография
12Әдіскер жұмысыпрезентация
13Мектепке дейінгі ұйымдарда инновациялық үдерісті басқару.презентация
14Білім сапасын көтеруде жаңа педагогикалық технологияның мәніпрезентация
15Білім сапасын көтеруде жаңа педагогикалық технологияның мәнітест
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. Лернер И.Я. Развивающее обучение с дидактических позиций.//педагогика. 1996. №2.С. 7-11.
22. Оконь В. Основы проблемного обучения. –М.: Просвещение, 1968. –208 с.
33. Пидкасистый П.И., Самостоятельная деятельность учащихся. Дидактический анализ процесса и структуры воспроизведения и творчества. – М.: Педагогика, 1972. – 320с.
44. Скаткин М.Н., Проблемы современной дидактики.М.,Педагогика. –1980. – 344 с.
55. Славина Л.С, Развитие мотивов учения у современных школьников. – М.: АПН РСФСД, 1951. –Вып. 36. –104с.
66. Cластенин – М.: Издательский дом МАГИСТР-ПРЕСС, 2000.-488с
77. Сухомлинский В.А. Балаға жүрек жылуы. –Алматы, 1976. – 322б.