Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
KBBKT 6309 | Қазіргі білім берудегі құзыреттілік тұғыр | Екінші курс | 6 | 180 | 1 | 2 | 0 |
Пән қазіргі білім берудегі мектепке дейінгі маманның жалпы және кәсіби құзыреттіліктері мен білімін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Білім беру мекемелерінде кәсіби этика принциптерін жүзеге асыра отырып, кәсіби қызметінде мақсат қоюға, жоспарлауға, жинақтауға, қорытындылауға, салыстыра дəлелдеуге, сыни тұрғыдан шешім қабылдауды ашады. Педагогикалық үрдісті жүзеге асыруда субъект болатын адамның негізгі іскерлігі, сыртқы кəсіби (педагогикалық) болмысын да өз бетінше жəне саналы түрде зерттейді.
жоқ
жоқ
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.
1 | - болашақ маманның рухани-адамгершілік тұлғасын қалыптастыруда мектепке дейінгі білімнің құзыреттілік тұғыр мәселелерін талдайды (ОН10); |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Құзыреттілік мәні және оның түрлері | презентация |
2 | Педагогикалық құзыреттіліктің құрылымы | Сөздік |
3 | Құзыреттілікті қалыптастырудағы әдіснамалық тұғылар | Библиография |
4 | Педагог мамандардың құзыреттіліктерінің қалыптасу деңгейлерінің теориясы | Жазбаша |
5 | Педагогтың кәсіби құзыреттілігі және олардың мәні | Ауызша |
6 | Колледж жағдайында бастауыш сынып мұғалімдерін кәсіби даярлау | Ауызша және жазбаша |
7 | Жоғары оқу орындарында болашақ педагогтардың жалпымәдени құзыреттілігін қалыптастыру барысы | презентация |
8 | Жоғары оқу орындарында болашақ педагогтардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру барысы | презентация |
9 | Білім беруде педагогтың құзыреттері мен тұлғалық сапаларын қалыптастыру барысы | Сұрақ-жауап |
10 | Мұғалімінің кәсіби-дидактикалық құзыреттілігін қалыптастыру барысы | Ауызша және жазбаша |
11 | Педагогикалық мамандардың біліктілігін арттыру және оларды аттестациялау. | Библиография |
12 | Әдіскер жұмысы | презентация |
13 | Мектепке дейінгі ұйымдарда инновациялық үдерісті басқару. | презентация |
14 | Білім сапасын көтеруде жаңа педагогикалық технологияның мәні | презентация |
15 | Білім сапасын көтеруде жаңа педагогикалық технологияның мәні | тест |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Лернер И.Я. Развивающее обучение с дидактических позиций.//педагогика. 1996. №2.С. 7-11. | |
2 | 2. Оконь В. Основы проблемного обучения. –М.: Просвещение, 1968. –208 с. | |
3 | 3. Пидкасистый П.И., Самостоятельная деятельность учащихся. Дидактический анализ процесса и структуры воспроизведения и творчества. – М.: Педагогика, 1972. – 320с. | |
4 | 4. Скаткин М.Н., Проблемы современной дидактики.М.,Педагогика. –1980. – 344 с. | |
5 | 5. Славина Л.С, Развитие мотивов учения у современных школьников. – М.: АПН РСФСД, 1951. –Вып. 36. –104с. | |
6 | 6. Cластенин – М.: Издательский дом МАГИСТР-ПРЕСС, 2000.-488с | |
7 | 7. Сухомлинский В.А. Балаға жүрек жылуы. –Алматы, 1976. – 322б. |