Қазақ тілі мен әдебиеті
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
KazTOA 3331 Қазақ тілін оқыту әдістемесі Үшінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
П.ғ.д., профессор Кадашева Қ.

«Қазақ тілін оқыту әдістемесі» пәнінің мақсаты-тіл бірліктерінің жүйелік-құрылымдық, семантикалық, формалық, функционалдық қырларын кешенді түрде талдаудың және оны оқушыға меңгерту жолдары бойынша құзыреттілік қалыптастырады. Оқытудың әдістерін, формаларын, технологияларын, құралдарын пайдаланудың дидактикалық және әдістемелік әзірлемелерін дайындайды. Оқу жетістіктерін өз бетімен бағалайды және әлеуетінің алғашқы диагностика әдістерін қолданады. Оқытудың әдістерін, формаларын, технологияларын, құралдарын пайдаланудың дидактикалық және әдістемелік әзірлемелерін дайындайды. Тілдің даму тенденцияларын, қазақ тілінің типологиялық ерекшелігін жоба жазуда,  қолданады, өз бетімен кәсіптік біліктілікті арттыруды жоспарлайды.

-

-

1. Топтық жұмыс 
2. Дамыта оқыту әдісі
3. Проблемалық оқыту әдісі  
4. Креативтілік оқыту әдістері
5. Жобалау
6. Кәсіби шеберлікті арттыру әдісі

1Тіл білімінен алған білімін түсіндіреді, білімін және дағдыларын тәжірибе жүзінде қолданады
2Білімін қолдану кезінде түрлі әдіс-тәсілдерді қолданады, жаңа технологияларды пайдаланады
3Заманауи білім беру әдістемесін және технологиясын қолданады; нәтижеге жету үшін іс-әрекеттерді нұсқауларға сәйкес орындайды, дағдысын көрсетеді; қазақ тілі мен әдебиетінің тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, оның жалпы ғылымдар жүйесіндегі орны мен құндылығын, даму тарихы мен қазіргі жағдайын зерделейді
4Оқу мен тәрбие үдерісінде оқушылармен қарым-қатынас жасаудың педагогикалық талаптары мен оқытудың әдістемелік негіздерін меңгереді
5Білім беру үдерісі субъектілерімен педагогикалық ағарту жұмыстарын атқару, кәсіби сала бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын іске асыру және кеңестер беру қабілеті; шешім қабылдауда, психологиялық-педагогикалық диагностикалауда білімін қолданады; заманауи диагностикалық әдістерді (іскерліктерін) нұсқауларға сәйкес жүзеге асырады; диагностикалауда педагогикалық-психологиялық қолдау көрсетеді
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Қазақ тілін оқыту әдістемесінің әдіснамалық негіздері
2Қазақ тілін оқытудың жаңа тенденциялары, парадигмалары, қағидалары мен бағыттары
3Қазақ тілін оқытуға арналған базалық-нормативтік құжаттар
4Авторлық тақырып. «Қазақ тілі» пәнін оқытудың түпкі нәтижелері -құзіреттіліктер. Қазақ тілін оқытуда этномәдени құзіреттілік қалыптастырудың маңызы
5Авторлық тақырып. Қазақ тілін оқытудың инновациялық технологиялары. Қазақ тілін оқытудың формалары, интерактивтік әдістері. Сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру
6«Қазақ тілі» функционалдық сауаттылық тұрғысынан меңгерту талаптары
7Қазақ тілінің лексикологиясын оқыту әдістемесі. Қазақ тілінің фонетикасын оқыту әдістемесі
8Сөзжасамды оқыту әдістемесі
9Грамматиканы (морфология, синтаксис) оқыту әдістемесі. Морфологияны оқыту әдістемесі
10Синтаксисті оқыту әдістемесі
11Стилистика мен мәтінді оқыту әдістемесі
12Орфографияны оқыту технологиясы
13Пунктуацияны оқыту технологиялары
14Сөз мәдениетін оқыту технологиялары
15Шешендік өнерді оқыту технологиялары
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Тілді оқыту мотивациясы.Оқу құралы. 2018. Ж.Дәулетбекова, Ж.Исаева
2Ж.Ермекбаева Оқытудың инновациялық әдіс-тәсілдері: оқу-әдістемелік құрал. Алматы, 2015ж. Н.Қ. Мәтбек
3Қазақ тілі мен әдебиет пәнінде педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі. Оқу құралы. Шымкент, 2018. А.Р.Боранбаева, Ж.Исаева, К.М.Беркимбаев
4Педагогикалық-психологиялық практикум: кейс-әдісін қолдану әдістемесі. Оқу құралы. Шымкент, 2019. Ж.З.Торыбева, М.Ө.Тусеев, С.А.Күзжанова
5Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері. Оқулық.-Алматы: Қазақ университеті, 2019. Ш.Таубаева
6Өлшеу және бағалау. Монография. Сагиндиков И..-Нұр -Султан. 2021