Орыс тілі мен әдебиеті
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
IDAT 6308 Екінші тілді меңгеру теориясы Екінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Орыс тілі
Ошакбаева Ж.Б.

мәдениаралық коммуникацияны табысты іске асыруға ықпал ететін лингвистикалық білімнің әртүрлі салаларын зерттеу нәтижелерін, тілдің вербалды және вербалды емес құралдарын, тілдің, сөйлеу және сөйлеу әрекетінің психологиялық, лингвистикалық және социологиялық аспектілерін талдау дағдыларын, интеграциялау қағидаттары негізінде магистранттарды екінші тілді меңгеру бойынша кәсіптік даярлаудың теориялық базасын қалыптастыру.

Жоқ

Жоқ

1. Ауызша (әңгіме, пікірталас) ,
2. Жұпта жұмыс істеу,
3. Блиц сұрақтары,
4. Кейс-стади,
5. Дамытушылық оқыту әдістері,
6. Шығармашылық оқыту әдістері,
7. IT технологиясын қолдану
8. Топтық жұмыс,
9. Проблемалық оқыту, шығармашылық әдіс (эссе),
10. Глоссарий,
11. Презентация,
12. Іскерлік ойындар,
13. Ассограмма,
14. Библиография,
15. Тест,
16. Жазбаша әдіс.
17. Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін оқытушы құрылымдық бөлімшелермен бірге арнайы бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізуге бақылау әдістерін, нысандарын, түрін және уақыт мөлшерін өзгерте алады.

 

1ПОН1 - тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесуі, мәдениеттердің вербалды және вербалды емес маркерлері, тілдің, сөйлеудің және сөйлеу әрекетінің психологиялық және лингвистикалық аспектілері туралы білімді көрсетеді, бұл мәдениетаралық қарым-қатынасты сәтті жүзеге асыруға ықпал етеді;
2ПОН2 - екінші тілді оқытудағы заманауи оқыту әдістемесі мен педагогикалық технологияларды талдайды, тексереді және жинақтайды
3ПОН3 - өзінің ғылыми зерттеуі үшін талдау нәтижелерін қолданады, психологиялық-педагогикалық және филологиялық ғылымдар, мәдениетаралық өзара іс-қимыл саласында зерттеулер жоспарлайды және жүргізеді
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Курстың пәнаралық сипаты және пәндік-логикалық негізіпрезентация
2Екінші тілді меңгеру теориясы ғылыми пән ретінде және ТМД елдері мен Қазақстан республикаларында ҚР әдістемесінің қалыптасу тарихымен байланысы.Ауызша және жазбаша
3Екінші тілді меңгеру теориясының психолингвистикалық негіздеріАуызша және жазбаша
4Сөйлеу әрекетінің түрлері, олардың тілді меңгерудегі ерекшеліктерін ескеру.Ауызша және жазбаша
5Тілді білу және тілді білу.Ауызша және жазбаша
6Тіл білімін типологиялау тәсілдерінің алуан түрлілігі
7Тіл және сөйлеу екінші тілді меңгеру теориясының когнитивті процестері ретінде.
8Сөйлеуді қалыптастыру модельдері.Ауызша және жазбаша
9Тілді екінші тіл ретінде меңгеру мақсатында тіл жүйесін сипаттау.Ауызша және жазбаша
10Сөйлеу және мәтін тілді меңгеру бірлігі ретінде.Ауызша және жазбаша
11Екінші тілді меңгерудің әлеуметтік-лингвистикалық факторлары.Ауызша және жазбаша
12ЕТ ассимиляциясының прагматикалық аспектісі.Ауызша және жазбаша
13Мәдениетаралық қарым-қатынас және екінші тілді меңгеру мәселелері.Ауызша және жазбаша
14Екінші тілді оқыту әдістерінің әртүрлілігі.Ауызша және жазбаша
15Тілдік деңгей: американдық және еуропалық деңгей шкалалары.
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1В.И. Беликов. Л. П. Крысин Әлеуметтік Лингвистика. Оқулық. М., ЮРАЙТ, 2023
2В.В. Наумов. И. А. Чехович. Лингвистикалық ілімдердің тарихы. Жалпы тіл білімі. Күндізгі және сырттай магистранттарға арналған дәрістер курсы. М., Ленанд, 2022.
3Ф. Соссюр. Жалпы лингвистика курсы. Ой антологиясы. Кітап. М., ЮРАЙТ, 2023
4Ошақбаева Ж. Б. Екінші тілді меңгеру теориясы. Түркістан, 2019. http://library2.ayu.edu.kz
5Ошақбаева Ж. Б. Екінші тіл: меңгерудің прагматикалық аспектісі. Монография. Түркістан, 2015. http://library2.ayu.edu.kz