Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
IDAT 6308 | Екінші тілді меңгеру теориясы | Екінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
мәдениаралық коммуникацияны табысты іске асыруға ықпал ететін лингвистикалық білімнің әртүрлі салаларын зерттеу нәтижелерін, тілдің вербалды және вербалды емес құралдарын, тілдің, сөйлеу және сөйлеу әрекетінің психологиялық, лингвистикалық және социологиялық аспектілерін талдау дағдыларын, интеграциялау қағидаттары негізінде магистранттарды екінші тілді меңгеру бойынша кәсіптік даярлаудың теориялық базасын қалыптастыру.
Жоқ
Жоқ
1. Ауызша (әңгіме, пікірталас) ,
2. Жұпта жұмыс істеу,
3. Блиц сұрақтары,
4. Кейс-стади,
5. Дамытушылық оқыту әдістері,
6. Шығармашылық оқыту әдістері,
7. IT технологиясын қолдану
8. Топтық жұмыс,
9. Проблемалық оқыту, шығармашылық әдіс (эссе),
10. Глоссарий,
11. Презентация,
12. Іскерлік ойындар,
13. Ассограмма,
14. Библиография,
15. Тест,
16. Жазбаша әдіс.
17. Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін оқытушы құрылымдық бөлімшелермен бірге арнайы бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізуге бақылау әдістерін, нысандарын, түрін және уақыт мөлшерін өзгерте алады.
1 | ПОН1 - тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесуі, мәдениеттердің вербалды және вербалды емес маркерлері, тілдің, сөйлеудің және сөйлеу әрекетінің психологиялық және лингвистикалық аспектілері туралы білімді көрсетеді, бұл мәдениетаралық қарым-қатынасты сәтті жүзеге асыруға ықпал етеді; |
2 | ПОН2 - екінші тілді оқытудағы заманауи оқыту әдістемесі мен педагогикалық технологияларды талдайды, тексереді және жинақтайды |
3 | ПОН3 - өзінің ғылыми зерттеуі үшін талдау нәтижелерін қолданады, психологиялық-педагогикалық және филологиялық ғылымдар, мәдениетаралық өзара іс-қимыл саласында зерттеулер жоспарлайды және жүргізеді |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Курстың пәнаралық сипаты және пәндік-логикалық негізі | презентация |
2 | Екінші тілді меңгеру теориясы ғылыми пән ретінде және ТМД елдері мен Қазақстан республикаларында ҚР әдістемесінің қалыптасу тарихымен байланысы. | Ауызша және жазбаша |
3 | Екінші тілді меңгеру теориясының психолингвистикалық негіздері | Ауызша және жазбаша |
4 | Сөйлеу әрекетінің түрлері, олардың тілді меңгерудегі ерекшеліктерін ескеру. | Ауызша және жазбаша |
5 | Тілді білу және тілді білу. | Ауызша және жазбаша |
6 | Тіл білімін типологиялау тәсілдерінің алуан түрлілігі | |
7 | Тіл және сөйлеу екінші тілді меңгеру теориясының когнитивті процестері ретінде. | |
8 | Сөйлеуді қалыптастыру модельдері. | Ауызша және жазбаша |
9 | Тілді екінші тіл ретінде меңгеру мақсатында тіл жүйесін сипаттау. | Ауызша және жазбаша |
10 | Сөйлеу және мәтін тілді меңгеру бірлігі ретінде. | Ауызша және жазбаша |
11 | Екінші тілді меңгерудің әлеуметтік-лингвистикалық факторлары. | Ауызша және жазбаша |
12 | ЕТ ассимиляциясының прагматикалық аспектісі. | Ауызша және жазбаша |
13 | Мәдениетаралық қарым-қатынас және екінші тілді меңгеру мәселелері. | Ауызша және жазбаша |
14 | Екінші тілді оқыту әдістерінің әртүрлілігі. | Ауызша және жазбаша |
15 | Тілдік деңгей: американдық және еуропалық деңгей шкалалары. |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | В.И. Беликов. Л. П. Крысин Әлеуметтік Лингвистика. Оқулық. М., ЮРАЙТ, 2023 | |
2 | В.В. Наумов. И. А. Чехович. Лингвистикалық ілімдердің тарихы. Жалпы тіл білімі. Күндізгі және сырттай магистранттарға арналған дәрістер курсы. М., Ленанд, 2022. | |
3 | Ф. Соссюр. Жалпы лингвистика курсы. Ой антологиясы. Кітап. М., ЮРАЙТ, 2023 | |
4 | Ошақбаева Ж. Б. Екінші тілді меңгеру теориясы. Түркістан, 2019. http://library2.ayu.edu.kz | |
5 | Ошақбаева Ж. Б. Екінші тіл: меңгерудің прагматикалық аспектісі. Монография. Түркістан, 2015. http://library2.ayu.edu.kz |