1 | 1. Фольклордың қалыптасу, даму тарихы жөніндегі ой-пікірлерді, халық өнерінің түрлері және олардың ішінде фольклордың алатын орнын түсінеді. Фольклортанудың әдебиеттану, тіл, этнография, тарих, археология, философия, мәдениеттану, психология т.б. ғылым салаларымен байланысын жүйелейді. |
2 | 1. Фольклордың қалыптасу, даму тарихы жөніндегі ой-пікірлерді, халық өнерінің түрлері және олардың ішінде фольклордың алатын орнын түсінеді. Фольклортанудың әдебиеттану, тіл, этнография, тарих, археология, философия, мәдениеттану, психология т.б. ғылым салаларымен байланысын жүйелейді. |
3 | 2. Фольклордың көп қырлы бітімі мен синкреттілігін меңгереді. Халықтық сипатын ажырата білуге дағдыланады, халық ауыз әдебиетінің табиғаты мен қоғамдық маңызын танудағы атақты ғалымдар мен ойшылдар пікірлерін сараптайды. |
4 | 3. Ауызша сөз өнерінің типтік табиғатын, оған тән ерекшеліктер мен белгілерді, ауызша туындылардағы сөздің жетекші қызметі мен өрісін ғылыми тұрғыда түсіне білу дәрежесіне жетіп педагогикалық тәжірибесінде үйлестіреді. |
5 | 4. Заманауи ақпараттық технологияларды пайдалануда фольклор мен жазба әдебиетте қолданудың ерекшеліктерін, мысалы, ауызша сөз өнерінің табиғатында, шығарманың тууында, таралу және сақталу ерекшеліктерінде, мезгілі мен мекені туралы анықтауларда, ауызша айтудың дәстүрлігі мен формулалығын үйреніп, білім алуда қолдана алады. |
6 | 5. Фольклордың жанрларын талдай біледі. |
7 | 6. «Қазақ халық ауыз әдебиеті» пәнінен өзіндік жұмыстар орындау барысында кәсіптік қызметтің нәтижесін арттырады, өзін-өзі дамытады. |
8 | 7. Қазақ халық ауыз әдебиетіндегі соңғы кездегі жарық көрген ғылыми зерттеулердің жаңа теориялық қорытындылары мен тұжырымдарын пайдаланады. |
9 | 8. Пәннен алған білімін кәсіби қызметте шыңдала отырып, іскерлікпен шығармашылығын арттырып өзін-өзі дамытуға қолданады. |
10 | 9.Топта жұмыс істей білуге үйренеді |
11 | 10. Ауыз әдебиетінің ұжымдық шығармашылықтың жемісі екендігі, оның шығу, айтылу, даму процесіндегі коллективтіліктің көрінісі және түрлері, жеке шығарманың коллективтілік аясындағы сипаты, ауыз әдебиетінің әлеуметтік маңызы, халықтық және жалпы адамзаттық заңдылықтары, идеялық, тәрбиелік, эстетикалық, танымдық қызметтері, фольклордың халық өмірінің барлық саласын сол халықтың рухани түсініктеріне, ұлттық ерекшеліктеріне қарай бейнелейтіндігі туралы сипатын танып, жаңа шешімдерді ұсынуға қолданады. |
12 | 11 Қазақ халық ауыз әдебиетінің ғылыми танымда өзекті мәселе екенін таниды, алған білімін жүйелей алады. |