Физика (Педагогикалық ғылымдар)
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
GZASS 7215 Ғылыми зерттеу әдістері Бірінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Ш.Ж.Раманкулов

Тәуекелдерді басқару инновациясы барысында ақпараттық технологияларды қолдану теориясы мен ғылыми зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру жолдары туралы негізгі теорияларды тұжырымдау; ғылыми зерттеулерге қатысушылардың рөлдерін бағалау; ғылыми зерттеудің нақты нәтижесін коммерцияландыру алгоритмін әзірлеу; өзінің кәсіби қызметінде ғылыми зерттеу нәтижелерінің коммерциялық әлеуетін бағалау саласындағы өзінің базалық білімін біріктіру; ғылыми зерттеу нәтижелерін коммерцияландыруды басқару.

педагогикалық практика

-

баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер, есептер шығару.

1(ОН1)-Арнайы салада, кәсіби білім теориясы мен әдістемесі саласында жаңа білімдерді дамытады, жүргізіліп жатқан ғылыми зерттеулер нәтижелерін практикаға енгізудің әлеуметтік, экономикалық және экологиялық салдары мәнмәтінінде болжайды;
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Жоба әдісі ұғымының мәні. Жобалау әдісінің физикалық зерттеулердегі маңызы.Ауызша және жазбаша
2Жобалау-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдістемелік тәсілдері.Ауызша және жазбаша
3Жобалық зерттеу қызметіндегі жетекші ынталандыру: Ғылыми жаңалық пен қызығушылық.Ауызша және жазбаша
4Проблемалық жағдаят және оның зерттеу қызметін ұйымдастырудағы рөліАуызша және жазбаша
5Оқу зерттеулерін жобалаудың репродуктивті және шығармашылық деңгейлеріАуызша және жазбаша
6Педагогикалық жобалау: мақсаттары, кезеңдері, құрылымы.Ауызша және жазбаша
7Зерттеу бағдарламасын жасау: зерттеудің міндеттері және жоспары.Ауызша және жазбаша
8Зерттеу нәтижелерін талдау, бағалау және түсіндіру.Ауызша және жазбаша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Эталонная модель компетентностей педагогического работника
2Mayring P. Qualitative content analysis: theoretical backgroundand procedures. In A. Bikner-Ahsbahs, C. Knipping, &N. Presmeg (Eds.), Approaches to qualitative research in mathematicseducation. Examples of methodology and methods, 2015. pp.365–380
3Nadjafikhah M., YaftianN., Bakhshalizadeh S. Mathematicalcreativity: some definitions and characteristics. Procedia—Social and Behavioral Sciences, 2012. 31, 285–291.
4Weinert F.E. Concept of competence: a conceptual clarification.In D. Rychen & L. Salganik (Eds.).Defining and selectingkey competencies, 2001.pp. 45–65.
5Hattie J.A. Visible learning: A synthesis of over 800 metaanalysesrelating to achievement. London, UK: Routledge, 2009.
6Misbah Z., Gulikers J., Dharma S., Mulder M. Evaluating competence-based vocational education in Indonesia. Journal of Vocational Education and Training, 2019.
7Ожегов С.И. Словарь русского языка / под ред. Н.Ю.Шведовой. – М.: Рус.яз., 1989. – 924 с.
8Құдайбергенова К.С. Құзырлылық – білім сапасының критерийі: әдіснамасы және ғылыми теориялық негізі. –Алматы, 2008. -328 б.