Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
GMDBKM 6309 Ғылым мен мектепке дейінгі білімнің қазіргі мәселелері Екінші курс 6 180 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Кайбульдаева Гульнара Ахметовна

Пән мектепке дейінгі білім мен білім берудің өзекті мәселелеріне байланысты зерттеулердің ғылыми мәселелерін зерттеу мақсатында оқытылады. Мектепке дейінгі білім беру үшін қажетті әдістемелік және басқарушылық мәліметтер шеңберін кеңейтуге, педагогикалық процесте әр баланың эмоционалды жағдайын дамыту мәселелерін қарастырады. Баланың жас ерекшеліктерін, әлеуметтік ортаға сәйкес толыққанды дамуын зерттейді.

жоқ

жоқ

баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер, жобалау.

1- болашақ маманның рухани-адамгершілік тұлғасын қалыптастыруда мектепке дейінгі білімнің құзыреттілік тұғыр мәселелерін талдайды (ОН10);
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Педагогикалық категория ретінде 'Мектепке дейінгі білім мазмұны' ұғымының мән-мағынасы мен көлеміпрезентация
2Білім мазмұнын оқытудың мақсаты, нәтижесі,объектісіСөздік
3Білім мазмұнын қалыптастыру деңгейлері және олардың сипаттамаларыСұрақ-жауап
4Педагогикалық технология ұғымының мән-мағынасын және оның әртүрлі тұрғыдағы түсініктемесіАуызша және жазбаша
5Мектепке дейінгі білім мазмұнын іріктеудің принциптеріБиблиография
6Мектепке дейінгі білімнің базалық және вариативтік мазмұны ұғымдарыпрезентация
7Типтік оқу бағдарламалары. Мемлекеттік стандарттарпрезентация
8Мектепке дейінгі білімнің мемлекеттік стандартының сипаттамасыСұрақ-жауап
9Мектепке дейінгі мекемелердегі оқу- әдістемелік жиынтық және олардың сыни тұрғыдан талдаупрезентация
10Мектепке дейінгі білім берудегі қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар сипаттамалары және оларды талдаупрезентация
11Мектепке дейінгі мекемелерде гі қазіргі заманғы технологияларға сипаттамапрезентация
12Білім мазмұнын таңдау және түзу принциптері және оның ерекшеліктерін талдаутест
13Білім мазмұнын анықтайтын құжаттардың құрылымын мазмұнын талдау.Ауызша және жазбаша
14Мектепке дейінгі базалық вариативтік мазмұны және оған қойылатын талаптарды салыстыра талдауСұрақ-жауап
15Мектепке дейінгі білім мазмұнын іріктеудің принциптеріСөздік
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Поляков С.Д. Педагогикалық инновация: идеядан тәжірибеге.М.Педагогикалық ізденіс.2007.167 б.
2Ойын технологиясы. Г.Кайбульдаева, М.Жаздыкбаева, С.Әлімбекова. Түркістан,2007. – 116 б
3Жексенбаева Ү. Б. Оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру .Алматы., 2005ж.
4Кухарев Н. В. Педагог-мастерь,педагог-ислодователь. Гамел 1992г