Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
GMDBKM 6309 | Ғылым мен мектепке дейінгі білімнің қазіргі мәселелері | Екінші курс | 6 | 180 | 1 | 2 | 0 |
Пән мектепке дейінгі білім мен білім берудің өзекті мәселелеріне байланысты зерттеулердің ғылыми мәселелерін зерттеу мақсатында оқытылады. Мектепке дейінгі білім беру үшін қажетті әдістемелік және басқарушылық мәліметтер шеңберін кеңейтуге, педагогикалық процесте әр баланың эмоционалды жағдайын дамыту мәселелерін қарастырады. Баланың жас ерекшеліктерін, әлеуметтік ортаға сәйкес толыққанды дамуын зерттейді.
жоқ
жоқ
баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер, жобалау.
1 | - болашақ маманның рухани-адамгершілік тұлғасын қалыптастыруда мектепке дейінгі білімнің құзыреттілік тұғыр мәселелерін талдайды (ОН10); |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Педагогикалық категория ретінде 'Мектепке дейінгі білім мазмұны' ұғымының мән-мағынасы мен көлемі | презентация |
2 | Білім мазмұнын оқытудың мақсаты, нәтижесі,объектісі | Сөздік |
3 | Білім мазмұнын қалыптастыру деңгейлері және олардың сипаттамалары | Сұрақ-жауап |
4 | Педагогикалық технология ұғымының мән-мағынасын және оның әртүрлі тұрғыдағы түсініктемесі | Ауызша және жазбаша |
5 | Мектепке дейінгі білім мазмұнын іріктеудің принциптері | Библиография |
6 | Мектепке дейінгі білімнің базалық және вариативтік мазмұны ұғымдары | презентация |
7 | Типтік оқу бағдарламалары. Мемлекеттік стандарттар | презентация |
8 | Мектепке дейінгі білімнің мемлекеттік стандартының сипаттамасы | Сұрақ-жауап |
9 | Мектепке дейінгі мекемелердегі оқу- әдістемелік жиынтық және олардың сыни тұрғыдан талдау | презентация |
10 | Мектепке дейінгі білім берудегі қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар сипаттамалары және оларды талдау | презентация |
11 | Мектепке дейінгі мекемелерде гі қазіргі заманғы технологияларға сипаттама | презентация |
12 | Білім мазмұнын таңдау және түзу принциптері және оның ерекшеліктерін талдау | тест |
13 | Білім мазмұнын анықтайтын құжаттардың құрылымын мазмұнын талдау. | Ауызша және жазбаша |
14 | Мектепке дейінгі базалық вариативтік мазмұны және оған қойылатын талаптарды салыстыра талдау | Сұрақ-жауап |
15 | Мектепке дейінгі білім мазмұнын іріктеудің принциптері | Сөздік |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Поляков С.Д. Педагогикалық инновация: идеядан тәжірибеге.М.Педагогикалық ізденіс.2007.167 б. | |
2 | Ойын технологиясы. Г.Кайбульдаева, М.Жаздыкбаева, С.Әлімбекова. Түркістан,2007. – 116 б | |
3 | Жексенбаева Ү. Б. Оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру .Алматы., 2005ж. | |
4 | Кухарев Н. В. Педагог-мастерь,педагог-ислодователь. Гамел 1992г |