Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
GEIUOOKET 3332 | Жаңартылған білім беру мазмұнындағы қазақ әдебиетін орта мектепте оқыту технологиялары | Үшінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Пән орта білім беру жүйесіндегі қазақ әдебиетін меңгертудегі жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес көрсетілген оқыту мен
тәрбиелеудің әдіс-тәсілдерін қарастырады.Қазақ әдебиетін оқытудағы технологиялар, инновациялық үрдістерді меңгерту үшін, педогогтің
жеке тұлғалық потенциалын, кәсіби құндылықтарын дамытудың жолдарын түсіндіреді.Әдебиетті меңгертудегі критериалды бағалауды, білім алушылардың күтілетін оқу нәтижелері жетістігін бағалау жүйесін, әлемдік жоғары деңгейде қол жеткізген оқу әдістемелерін, рефлексия, кері байланысты қалыптастырады. Қазақ әдебиетін оқытудағы технологиялар, инновациялық үрдістерді, педогогтің жеке тұлғалық потенциалын, кәсіби құндылықтарын дамытудың жолдарын меңгереді
Қазақ әдебиеттану ғылымындағы XХ ғасыр ІІ
Қазақ әдебиеттану ғылымындағы XХ ғасыр І
1. баяндау
2. пікір алмасу
3. пікірталасу
4. проблемалық әдістер
5. кәсіби дағдыларға жаттығу
1 | Жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшелігімен, спиральды қағидатпен білім беру мазмұнымен таныстырып, білім мазмұнын Блум таксономиясы арқылы меңгертуді қамтамасыз етеді; критериалды бағалау жүйесін түсіндіреді, жаңартылған білім беру бағдарламасын практикада қолдануға қажетті дағдыларды қалыптастырады; топта тиімді жұмыс жасау, көшбасшылық қабілетті дамытуды, пәнді оқытуда АКТ-ны пайдалануға үйренеді. |
2 | 2. Әдебиетті оқыту әдістемесінің теориялық, методолгиялық негіздерін меңгереді, сипатынажырата білуге дағдыланады, пәннің табиғаты мен қоғамдық маңызын танудағы атақты ғалымдар мен ойшылдар пікірлерін сараптайды. |
3 | 3. Әдебиетті оқыту әдістемемесінің қалыптасу кезеңдерін жүйелейді. |
4 | 4. Заманауи ақпараттық технологияларды пайдалануда әлемдік жоғары деңгейде қол жеткізген оқу әдістемелерін үйреніп, білім алуда қолдана алады |
5 | 5. Көркем шығарманы талдай біледі. |
6 | 6. болашақ мамандардың өз бетімен білім алуына мүмкіндік беретін өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастырады |
7 | 7. Педогогтің жеке тұлғалық потенциалын, кәсіби құндылықтарын дамытудың жолдарын түсіндіреді. Соңғы кездегі жарық көрген ғылыми зерттеулердің жаңа теориялық қорытындылары мен тұжырымдарын пайдаланады. |
8 | 8. Пәннен алған білімін кәсіби қызметте шыңдала отырып, іскерлікпен шығармашылығын арттырып өзін-өзі дамытуға қолданады. |
9 | 9. Топта жұмыс істей білуге үйренеді |
10 | 10. «Блум таксономиясы» бойынша әдебиет сабағындағы жоспардың БЖБ, ТЖБ, ҰМЖ, ОМЖ, ҚМЖ жасалу жолдарын меңгеріп, жаңа шешімдерді ұсынуға қолданады. |
11 | 11. Мектептерде оқытылатын әдебиет оқулықтары мен хрестоматияларды білім базасында қолданып, алған білімін жүйелей алады. |
12 | 12. Білім заңын, білімгер мен оқытушы құқықтары мен міндеттерін зерттеп, әдебиетті басқа ғылыми пәндермен, өнер түрлерімен байланыста оқыту әдістері жайлы ұғымдарды ажырата білу дағдысы қалыптасады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Кіріспе. Жаңартылған білімде Қазақ әдебиетін оқытудың алғы шарттары | |
2 | Тыңдалым, оқылым, жазылым, айтылым технологияларының шығу тарихы | |
3 | Жаңа білім концепциясына дейінгі білім берудегі бағдарламалар тарихы және жаңартылған оқу бағдарламасының басымдықтары | |
4 | Қазақ әдебиеті пәні бойынша оқу бағдарламаларының құрылымы | |
5 | Оқу үдерісін жоспарлау | |
6 | Оқулық және оқу-әдістемелік кешенмен жұмыс | |
7 | Әдебиетті оқытуда қолданылатын педагогикалық тәсілдер | |
8 | Блум таксаномиясы. Білім берудің сапасын арттыруда дәстүрлі әдістер мен қатар тиімділігі жоғары жаңа педагогикалық технологияларының дамуы. | |
9 | Көркем шығарманы жанрлық ерекшелігіне байланысты оқытудың ерекшеліктері. Эпикалық шығармаларды қашықтан оқыту әдістері | |
10 | Лириканы оқыту. Лириканы қабылдау,ұғыну, түсіну, өлең құдіретін пайымдау дағдыларын қалыптастыру, виртуалды оқыту әдістері | |
11 | Драмалық шығармаларды оқыту. Драмалық шығармалардың жанрлық ерекшеліктері мен заңдылықтарына сәйкес оқыту әдістерінің ерекшеліктері | |
12 | Көркем шығарманы оқыту. Көркем туындыны талдаудың педагогикалық принциптері. Көркем мәтінді талдау түрлері | |
13 | Критериалды бағалау | |
14 | Жүйелі-әдістемелік кешенмен жұмыс | |
15 | Белсенді оқудағы мұғалімнің рөлі |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі: Оқу құралы. 2020. П.Адиева | |
2 | 2. Әдебиетті оқыту әдістемесі: Монография. Алматы, 2014.Т.Жұмажанова | |
3 | 3. Қазақ тілі мен әдебиет пәнінде педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі. Оқу құралы. 2018. А.Боранбаева, Ж.Исаева, К.Беркимбаев | |
4 | 4. «Біз біргеміз!- Мы вместе!» Жобасы аясында мектептегі педагогикалық тәжірибедегі диагностикалық қызмет. Оқу - әдістемелік құралы 2018. Қ.Ш.Молдасан, Ұ.Б.Төлешова, Ә.М.Құдайбергенова | |
5 | 5. Қазақ әдебиетінің теориялық және әдістемелік мәселелері (эпикалық шығармалар): Оқу құралы , Бастау-Алматы, 2017 Ж. Камалқызы |