Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
GdT 5206 | Тілдің жалпы теориясы | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Жалпы тіл білімінің негізгі ұғымдарына, терминдеріне, оның басты-басты теориялық мәселелеріне талдау жасайды. Нәтижесінде тілдерге жалпы ортақ белгілердің неғұрлым өзіндік ерекшеліктерін, тілдің пайда болу, қалыптасу және дамуын, оның адаммен, адамның ой-санасымен, адамзат қоғамымен қарым-қатынасын, басқа ғылым салаларымен байланысын, тіл философиясын меңгере отырып, тіл теориясы мен практикасында өзекті мәселелерді тәуелсіз және сыни талдауды жүзеге асырады, өздерінің ғылыми зерттеулеріне талдау нәтижелерін қолданады. Тілдің жалпы теориясы, тілдің табиғаты мен мәні, таңбалық сипаты, тілдік жүйе, тіл дамуының заңдылықтары қарастырылады.
ЖОО-да қазақ тілін оқыту әдістемесі
Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі
1. Топтық жұмыс
2. Сыни ойлау
3. Шығармашылық ізденіс
4. Репродуктивтік әдіс
5. Жобалау
1 | Тіл теориясы мен лингвистика саласындағы білімін синтездеп, ғылыми және практикалық мәселелерді шешуді жүзеге асырады |
2 | Педагогикалық және филологиялық ғылымдар саласындағы зерттеулерді салыстырады, жоспарлайды |
3 | Ғылыми саладағы ізденістерді диагностикалауды, талдау және жинақтау негізінде кешенді мониторингті дәлдікпен дербес жүзеге асырады, ғылыми жарияланымдар жасайды |
4 | Тілдік жағдайды әлеуметтік-лингвистикалық жағынан талдау дағдыларын қалыптастырады |
5 | Өз бетімен зерттеу міндеттерін қояды, оны шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдануға шешім шығарады |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Тіл теориясы. Тілдің өзіндік сипаттары | АуызшаСұрақ-жауап |
2 | Тілдің табиғаты мен мәні | АуызшаСұрақ-жауап |
3 | Тілдің ой-санамен қарым-қатынасы | АуызшаСұрақ-жауап |
4 | Тілдің таңбалық сипаты | Сөздік |
5 | Лингвистикалық таңбалар | АуызшаСұрақ-жауап |
6 | Тілдердің бөліну, бірігу процестері | Сөздік |
7 | Жүйе мен құрылым | Сөздік |
8 | Типтік тілдік қатынастар | АуызшаСұрақ-жауап |
9 | Тілдің қызметтік, аймақтық, әлеуметтік типтері | АуызшаСұрақ-жауап |
10 | Тілдік дәстүр және әдеби тіл нормасы | Сөздік |
11 | Тіл дамуы мәселесінің зерттелу тарихы | АуызшаСұрақ-жауап |
12 | Тіл дамуының заңдылықтары | АуызшаСұрақ-жауап |
13 | Тілдік өзгерістердің себептері | АуызшаСұрақ-жауап |
14 | Тілдің салаларының даму ерекшеліктері | Сөздік |
15 | Тіл білімінің зерттеу методтары | Сөздік |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Жылқыбай Г. Тілдің жалпы теориясы. Шымкент, 2020 | |
2 | Тер-Минасова С. Г. Тіл және мәдениетаралық коммуникация. Оқулық 2018 | |
3 | Фромкин В., Родман Р., Хайамс Н. Тіл біліміне кіріспе. 10-басылым, Халықаралық басылым. Оқулық Алматы: Ұлттық аударма бюросы, 2018 жыл | |
4 | Торо Джейсон Тіл тарихы. Кіріспе. Халықаралық басылым. Оқулық. Алматы: Ұлттық аударма бюросы, 2019 | |
5 | Стивен Пинкер Тіл – инстинкт. Халықаралық басылым. Оқулық. Алматы: Ұлттық аударма бюросы, 2019 | |
6 | Исакова С.С., Куштаева М.Т. Жалпы тіл білімі. Оқу құралы. Алматы, 2022 |