Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
EL 2239 | Ағылшын әдебиеті І | Екінші курс | 5 | 3 | 1 | 2 | 0 |
Курс мақсаты шетел халықтары әдебиетіне шолу жасау. Шетел халықтары шығармалары мен қазақ шығармаларының мотивтік көрсеткіштерін айқындау. Шетелдің танымал жазушыларының үздңк шығармаларымен танысу, оқу, талдау. Сюжеттік және образдық ерекшеліктерін анықтау. Мазмұны мен идеясы, құрылымы, көркемді-эстетикалық мәнін қарастыру.
Әдеби шығармаға стилистикалық талдау
Ағылшын әдебиетіне кіріспе
1. Топпен жұмыс
2. Блиц-сұрақтар
3. Сын тұрғысынан ойлау
4. Миға шабуыл, кейс-стади
5. Дамыта оқыту әдісі
6. Постер қорғау, джигсо әдісі
7. Креативтілік оқыту әдістері.
1 | 1 - филологияның бір бөлігі ретінде тіл біліміне қатысты - тіл білімінің қызметі, табиғаты, тіл білімінің теориялық аспектісінің әр түрлі жақтары мен ерекшеліктері туралы теориялық білімін қалыптастырады; |
2 | 2 - қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары, мектептері, тұжырымдамалары мен теорияларының мазмұнымен танысады; барлық заманауи ғылымның орталық әдіснамалық мәселелері ретінде тілдің құрылымы мен тіл теориясының принциптерімен танысады; |
3 | 3 - кәсіби теориялық және лингвистикалық ойлау дағдыларын дамытады; тіл білімінің теориялық аспектісін тарихи тұрғыдан қабылдауды үйренеді. |
4 | 4 - қоғамда және кәсіби ортада коммуникативтік дағдыларды қолданады; қазақ, орыс, шетел тілдері, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық риторика және конфликтология саласындағы білімдерді қолданады; |
5 | 5 - конструктивті диалог шеңберінде дағдылар мен қабілеттілікті іске асырады; педагогикалық ынтымақтастыққа қабілеттілік және төзімділік; |
6 | 6 - ауызша және жазбаша қарым-қатынас түрлерін жүзеге асыратын барлық тілдік қарым-қатынас түрлерін (оқу, жазу, сөйлеу, тыңдау) орындайды; тілдік ортада еркін тілдік қарым-қатынас жасайды және әртүрлі сөздіктерді тиімді пайдаланады; |
7 | 7 - коммуникативті сөйлеу қызметінің ауызша жазбаша және экстралингвистикалық түрлерін қазіргі ақпараттық және педагогикалық |
8 | 8 - технологияларды қолдану арқылы пайдаланады; тіларалық коммуникация жағдайында баламалық аударманы, жазбаша және ауызша аударманың технологиясын, түрлерін түсінеді және жүзеге асырады; |
9 | 9 - әдеби сараптама әдебиеттану мен филология салалары бойынша және шетел тілінің тілдік құбылыстарына қатысты зерттеу жүргізеді; шетел әдебиеті мен қазақ әдебиетін салыстыра және салғастыра отырып, сюжеттік және мотивтік деңгейде зерделеп, сараптама жасайды; |
10 | 10 - шығармаға әдеби және стилистикалық талдау жасау іскерлігін жүзеге асырады; әдебиеттің, шетел тілін және әдебиетін оқыту әдістемесінің негізгі принциптері, бағыттары мен идеяларын және оларды оқытуда жаңаша әдістер мен заманауи технологияларды қолданады; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Ежелгі грек әдебиеті | |
2 | «Одиссей» поэмасы | |
3 | «Илиада» поэмасы | |
4 | Құстар комедиясы | |
5 | Бұлттар комедиясы | |
6 | Салт аттылар комедиясы | |
7 | Бақалар комедиясы | |
8 | Фесмофорлар мейрамындағы әйелдер жиналысы | |
9 | Лисистрата комедиясы | |
10 | Медея трагедиясы | |
11 | Эдип патша трагедиясы | |
12 | Софокл трагедиялары | |
13 | Эсхил трагедиялары | |
14 | Еврипид трагедиялары | |
15 | Трагедиялар сыны |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Шетел әдебиетінің тарихы.Орта ғасырлар.Қайта өрлеу дәуірі.(екз-келген басылым) | |
2 | 2. XVII ғ. шетел әдебиетінің тарихы (З.И.Плавский ред.Бой.Кез-келген басылым) | |
3 | 3. XVIII ғ. шетел әдебиетінің тарихы (З.И.Плавский ред.Бой.Кез-келген басылым) | |
4 | 4. XIX ғ. шетел әдебиетінің тарихы (З.И.Плавский ред.Бой.Кез-келген басылым) | |
5 | 5. Бахтин М.М. Рабле шығармашылығы мен ортағасырлық және ренессанстық халықтық мәдениет. М., 2019. | |
6 | 6. Шетел әдебиетінің тарихы (З.И.Плавский ред.Бой.Кез-келген басылым) |