Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
DRP 2203 | Діни радикализм психологиясы | Екінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | - |
Пәннің мақсаты: діни фанатизмнің тарихи аспектілері мен этимологиясын, психологиялық аспектідегі қарапайым және ғылыми қолданысын қарастыру. Курс барысында студенттер діни феномендер жүйесіндегі фанатизмнің орны мен оның психологиялық, психопатологиялық және психоәлеуметтік тұрғыдан түсіндірмелерін меңгереді.
Теологиялық оңалту
-
Топпен жұмыс, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері.
1 | Ғылыми-зерттеу жұмысының мазмұнын, түрлерін, заңдылықтарын, принциптерін, технологияларын анықтайды |
2 | Қоғамдағы діни бағыттағы ұйымдастыру-басқару қызметіне қатысты жұмыстарды мақсаты, мүмкіндігі мен нәтижесіне қарай ұйымдастыруға әрекет етеді |
3 | Дәстүрлі және дәстүрлі емес діни қозғалыстарды ажырата білуді түсіндіреді |
4 | Қазақстан Республикасы дін туралы заңнамасын меңгереді |
5 | Діндер арасы мен дінсіздер арасында дінаралық және конфессияаралық сұхбат өткізу, қазіргі заманғы теологиялық мәселелерге сараптама жасау мәнін айқындайды |
6 | Түрлі аймақтар және әлеуметтік-этникалық топтардағы діни ахуал өзгерістерінің негізгі үдерісін талдауға қабілетті |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Діни радикализм психологиясы пәні | Ауызша және жазбаша |
2 | Бүгінгі ислам әлеміндегі негізгі жаңа діни жамағаттар мен қозғалыстар | Ауызша және жазбаша |
3 | Дәстүрлі емес діндарлық құбылысының қоғамдағы салдары | Ауызша және жазбаша |
4 | Деструктивті діни ағымдардың адам жан дүниесіне кері әсері | Ауызша және жазбаша |
5 | Деструктивті діни ағымдардың алдын алу және олармен күресу жолдары | Ауызша және жазбаша |
6 | Радикалдану және радикалсыздандыру ұғымдары | презентация |
7 | Теологиялық дерадикалдандырудың негізгі компоненттері | презентация |
8 | Дәстүрлі және дәстүрлі емес, деструктивті діни ағымдар және діни секта түсінігі | Ауызша және жазбаша |
9 | Радикалды теологиялық түзету кезеңдері және әдістері | презентация |
10 | Радикалды утопиялық (негізсіз) көңіл-күйден алыстату | презентация |
11 | Радикалдың әлеуметтік жауапкершілік сезімін ояту | Ауызша және жазбаша |
12 | Таухидтің үштік жіктемесі негізінде радикализмнің идеялық постулатын деконструкциялау | тест |
13 | Діндарлықтың зорлық-зомбылықсыз түріне шақыру | презентация |
14 | Интерпретация аппаратын дамыту | презентация |
15 | Радикалды деструктивті діни ағым мен шет елдік уағызшылардың ықпалынан шығару | Ауызша және жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Бейсенов Б. Зайырлы қоғамдағы діни құндылықтар. Оқу құралы. – Алматы, 2014. | |
2 | Бегалинова К. Религиоведение. Учебник. – Алматы, 2018. | |
3 | Мырзабеков М. Діндарлық психологиясы. – Түркістан, 2020. | |
4 | Сабдин М. Радикалсыздандырудың теологиялық нарративтері. әдістемелік құралы, - Алматы, 2020. | |
5 | Мырзабеков М. Ислам психологиясы. Жоғары оқу орындарының білімгерлеріне арналған оқу-әдістемелік құрал. - Түркістан: Тұран, 2020. |