Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
DBSHUDMN 3209 | 3D Басып Шығару Үшін 3D Модельдеу Негіздері | Үшінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 2 |
Бұл курстың мақсаты 3D-модельдеу және 3D-басып шығару үшін бағдарламалық өнімді пайдалану дағдыларын меңгеру. Білім алушыларды 3D модельдер жасауға, басқарушы кодты біріктіруге, 3D принтерді калибрлеуге және 3Д модельдеудің барлық негізгі құралдарын, техникасы мен тәсілдерін практикада қолдануға үйрету.
---
Компьютерлік графика
баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер.
1 | Студенттер үш өлшемді графика және 3D басып шығару құрылғылары туралы ақпараттармен танысу және даму заңдылықтарын түсіндіреді. |
2 | Ақпараттық техникалық құралдарды оқыту технологиялары мен жолдарын өз бетінше талдайды. |
3 | Сабақты жоспарлау және өткізу кезінде оқыту технологиялары мен жолдарының ерекшеліктері туралы білімдерін қорытындылайды. |
4 | 3D модельдеу бағдарламаларын қолдану үшін графикалық қосымшалар мен құрылғыларды баптайды және басқара алады. |
5 | Оқытудың заманауи 3D модельдеу бағдарламалары әдістері мен тәсілдерін қолдана отырып, білім алушылардың білімін, дағдылары мен іскерлігін объективті бағалайды. |
6 | Үш өлшемді графика қосымшалармен өзара әрекеттесуді орнатуда графикалық құрылғылардың сипаттамалары туралы білімдерді қолданады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Үш өлшемді графикаға кіріспе. Үш өлшемді графиканың тарихы. 3D модельдеу бағдарламаларымен танысу. | |
2 | 3 өлшемді графиканы қолдану салалары және оның мақсаты. 3 өлшемді графиканың мүмкіндіктерін көрсету. | |
3 | 3D модельдеуге арналған бағдарламалар: Blender, Autodesk, 3D-max. | |
4 | Объектілерді құру және олармен жұмыс істеу. | |
5 | Blender. Басталуы. Соңғы сессияны құру және қалпына келтіру. | |
6 | Трансформация. Аққала жасау. | |
7 | Модельдеу. Нысандарды жылдам қайталау. Шоттар, үстел және орындықтар жасау. | |
8 | Блендердегі объектілерді жонглерлік ету. | |
9 | Блендердегі примитивтер. Blender жылдам пернелерін бір тінтуірмен үйреніңіз. | |
10 | Камера. Blender камерасымен танысу. Камераның көзімен көрейік. | |
11 | Кеңістіктегі Сұлулық. Blender-де 3D модельдеу кезінде дұрыс көруді үйрену. | |
12 | Blender-де модельдеудің нақты үдеуі. Массивтермен жұмыс. | |
13 | Сплайндарды құру негіздері Сплайндар негізінде үш өлшемді нысандарды құру. Lathe Модификаторы. Bevel Модификаторы. | |
14 | Ең танымал KR-57 гауһарын жасау. Кесу және жою құралдары. | |
15 | Анимация. |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Кескінді анимациялық өңдеу бағдарламасы. Оқу құралы. [Текст] / Ә. Т. Баялы, М. К. Абылова, Н. Жүнісов. - Кентау : ХҚТУ, 2020 | |
2 | Кескінді анимациялық өңдеу бағдарламасы. Түркістан 2020. Ә. Баялы. Н.Жунисов | |
3 | Основы компьютерного моделирования. Учебно- методическмй комплекс. Алматы 2021. Г. А. Тюлепбердинова, Н. А. Тойганбаева, А. Б. Жусупова | |
4 | Орланд, П. Математические алгоритмы для программистов. 3D-графика, машинное обучение и моделирование на Python. - СПб.: Питер, 2023. - 752 - (Серия «Библиотека программиста»). -ISBN 978-5-4461-2287-5. |