Ақпаратты өңдеу және деректерді визуализациялау
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
DBSHUDMN 3209 3D Басып Шығару Үшін 3D Модельдеу Негіздері Үшінші курс 5 150 1 2 2
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
PhD, аға оқытушы Н.М.Жунисов

Бұл курстың мақсаты 3D-модельдеу және 3D-басып шығару үшін бағдарламалық өнімді пайдалану дағдыларын меңгеру. Білім алушыларды 3D модельдер жасауға, басқарушы кодты біріктіруге, 3D принтерді калибрлеуге және 3Д модельдеудің барлық негізгі құралдарын, техникасы мен тәсілдерін практикада қолдануға үйрету.

---

Компьютерлік графика

баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер.

1Студенттер үш өлшемді графика және 3D басып шығару құрылғылары туралы ақпараттармен танысу және даму заңдылықтарын түсіндіреді.
2Ақпараттық техникалық құралдарды оқыту технологиялары мен жолдарын өз бетінше талдайды.
3Сабақты жоспарлау және өткізу кезінде оқыту технологиялары мен жолдарының ерекшеліктері туралы білімдерін қорытындылайды.
43D модельдеу бағдарламаларын қолдану үшін графикалық қосымшалар мен құрылғыларды баптайды және басқара алады.
5Оқытудың заманауи 3D модельдеу бағдарламалары әдістері мен тәсілдерін қолдана отырып, білім алушылардың білімін, дағдылары мен іскерлігін объективті бағалайды.
6Үш өлшемді графика қосымшалармен өзара әрекеттесуді орнатуда графикалық құрылғылардың сипаттамалары туралы білімдерді қолданады.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Үш өлшемді графикаға кіріспе. Үш өлшемді графиканың тарихы. 3D модельдеу бағдарламаларымен танысу.
23 өлшемді графиканы қолдану салалары және оның мақсаты. 3 өлшемді графиканың мүмкіндіктерін көрсету.
33D модельдеуге арналған бағдарламалар: Blender, Autodesk, 3D-max.
4Объектілерді құру және олармен жұмыс істеу.
5Blender. Басталуы. Соңғы сессияны құру және қалпына келтіру.
6Трансформация. Аққала жасау.
7Модельдеу. Нысандарды жылдам қайталау. Шоттар, үстел және орындықтар жасау.
8Блендердегі объектілерді жонглерлік ету.
9Блендердегі примитивтер. Blender жылдам пернелерін бір тінтуірмен үйреніңіз.
10Камера. Blender камерасымен танысу. Камераның көзімен көрейік.
11Кеңістіктегі Сұлулық. Blender-де 3D модельдеу кезінде дұрыс көруді үйрену.
12Blender-де модельдеудің нақты үдеуі. Массивтермен жұмыс.
13Сплайндарды құру негіздері Сплайндар негізінде үш өлшемді нысандарды құру. Lathe Модификаторы. Bevel Модификаторы.
14Ең танымал KR-57 гауһарын жасау. Кесу және жою құралдары.
15Анимация.
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Кескінді анимациялық өңдеу бағдарламасы. Оқу құралы. [Текст] / Ә. Т. Баялы, М. К. Абылова, Н. Жүнісов. - Кентау : ХҚТУ, 2020
2Кескінді анимациялық өңдеу бағдарламасы. Түркістан 2020. Ә. Баялы. Н.Жунисов
3Основы компьютерного моделирования. Учебно- методическмй комплекс. Алматы 2021. Г. А. Тюлепбердинова, Н. А. Тойганбаева, А. Б. Жусупова
4Орланд, П. Математические алгоритмы для программистов. 3D-графика, машинное обучение и моделирование на Python. - СПб.: Питер, 2023. - 752 - (Серия «Библиотека программиста»). -ISBN 978-5-4461-2287-5.