Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
DAPOGTN 5214 Дербес әдістемелік пәндерді оқытудың ғылыми теориялық негіздері Бірінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Сұлтанбек М

Пән магистранттың кәсіби дайындығының жоғары мектепте дербес әдістемелік пәндерді оқытудың ғылыми-теориялық негіздері туралы білім қалыптастырады. Пәнді меңгеру барысында магистранттар дербес әдістемелік пәндерді теориялық негіздерін, оқытудың әдістерін, оқу құралдарын және оларды ұйымдастыру формаларын, оқу жоспар мен ұйымдастыру жұмыстар туралы білімін, іскерлік дағдыға айналдыра отырып оқыту мен тәрбиелеу мақсатында шығармашылықпен қолдануға қабілетті.

Жоқ

Жоқ

Миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, креативтілік оқыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу,  жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық оқыту әдісі Case-study әдісі,  проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, жобалық жұмыс әдісі.

1-Педагогикалық такт және этика ережелерін сақтап, кәсіби саладағы көшбасшылық және басшылық іс-әрекеттері мен дағдыларын көрсете отырып, ЖОО-да білім беру іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады (ОН3);
2- Бастауыш білім беруде пәндерді оқытудың ғылыми теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыра отырып интербелсенді, инновациялық оқытудың әдістерін жетілдіреді (ОН6);
3- Білім алушыға сапалы білім беру мақсатында өлшеу және бағалау әдістерін жетілдіреді (ОН7)
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Дербес әдістемелік пәндерді оқытудың ғылыми теориялық негіздері» курсының объектісі, пәні, мақсаты мен міндеттеріАуызша
2Дербес әдістемелік пәндердің дамуына тарихи шолуСұрақ-жауап
3Дербес әдістемелік пәндердің базалық білім мазмұнына сипаттамаАуызшаСұрақ-жауап
4Жоғары оқу орнында оқу процесін ұйымдастырудың негізгі формаларына сипаттамапрезентацияСұрақ-жауап
5Бастауыш сыныпта қазақ тілін, дүниетануды оқыту әдістемесі
6Бастауыш сыныпта бейнелеу өнерін оқыту әдістемесіпрезентация
7Бастауыш сыныпта дене тәрбиесін оқыту әдістемесіпрезентация
8Бастауыш сыныпта музыкалық тәрбие әдістемесін оқыту бағдарламасының мазмұнын ашупрезентацияСұрақ-жауап
9Оқытудың кредиттік технологиясы бойынша жүргізілетін БӨЖ, ОБӨЖ олардың іс-әрекетін ұйымдастыру құралыАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
10Ойын арқылы оқыту технологиясыпрезентацияСұрақ-жауап
11Теориялық және әдістемелік пәндерді оқыту құралдарыАуызшапрезентация
12Теориялық және әдістемелік пәндерді оқыту құралдарының жүйесі туралы ұғымпрезентацияСұрақ-жауап
13Оқыту құралдарының дидактикалық функциялары және оларды қолданудың тиімділік шарттарыАуызшапрезентация
146В01303 – Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мамандығы бойынша мемлекеттік стандарт және дербесәдістемелік пәндердің оқу бағдарламаларын талдауАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
15Педагогикалық практика барысындағы студенттердің әдістемелік қызметін ұйымдастыру.презентацияСұрақ-жауап
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Кукушин В.С. Современные педагогические технология. Начальная школа. Ростов-на-Дону, 2003.
2Екшимбаева Л. Языковые модули и проблемы обучения. А. 2000
3Пошаев Д.Қ. , Саипов А., Адырбекова Г. Арнайы пәндерді оқыту әдістемесә. Астана. 2012. -186б.
4Бөрібекова А.Б., Жанатбекова Н.Ж. Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар. Алматы, 2014.-274б.