Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BSHDDA 3245 | Балалардың шығармашылық дағдыларын дамыту әдістемесі | Үшінші курс | 7 | 210 | 2 | 3 | 0 |
Пән білім алушыларда заманауи әдістемелерге сәйкес балалардың көркемдік-шығармашылық дамуы бойынша мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларын іске асыруда базалық, ғылыми-теориялық білім мен практикалық іскерлікті қалыптастырады және оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру сапасын қамтамасыз ету үшін білімгердің қабілеттеріне қолдау көрсетеді. Курс аяқталғаннан кейін білім алушыда балалардың көркемдік-шығармашылық дамуы бойынша бірлескен және жеке білім беру жұмысын ұйымдастыру формаларын, әдістері мен құралдарын анықтау және іске асыру қабілеті қалыптасады.
Мектепке дейінгі педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Мектепке дейінгі педагогика
Миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, креативтілік оқыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық оқыту әдісі
1 | - заманауи білім беру әдістемесін және технологиясын қолданып, оқу-тәрбие үдерістерін жоспарлайды (ОН8); |
2 | - әріптестерімен әрекеттесе отырып, мектепке дейінгі білім беру сатысында оқыту сабақтастығы мен кіріктіру қағидаттарына сәйкес оқу-әдістемелік материалдарын әзірлейді (ОН9); |
3 | - мектеп жасына дейінгі балалардың оқу жетістіктерін диагностикалайды, мониторингті жүзеге асырады (ОН11); |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Балалардың шығармашылық дағдыларын дамыту әдістемесі пәнінің мақсаты және міндеттері | Ауызша |
2 | Шығармашылық ұғымының сипаттамасы | презентация |
3 | Шығармашылық дағдылар | Библиография |
4 | Музыка өнері | Ауызша |
5 | Балалардың шығармашылық дағдыларын дамыту тәсілдері | Библиография |
6 | Мектепке дейiнгi балалардың сурет салу арқылы шығармашылығын дамыту | Ауызша және жазбаша |
7 | Балалардың шығармашылық дағдыларын дамыту әдістері | Жазбаша |
8 | Дәстүрлі емес тәсілдермен сурет салу | презентация |
9 | Балалардың шығармашылық дамуын қалыптастыру мүмкіндіктері | презентация |
10 | Балалардың ән айту дағдыларын дамыту | Сөздік |
11 | Би өнерінің - балаларды тәрбиелеудегі ерекшелігі | Библиография |
12 | Балалардың шығармашылық дағдыларын дамыту жолдары | презентация |
13 | Балаларды жапсыруға үйрету арқылы шығармашылығын дамыту жолдары. | презентация |
14 | Мектепке дейінгі баланың шығармашылық деңгейі | Ауызша және жазбаша |
15 | Балаларды мүсіндеу өнеріне үйрету жолдары | презентация |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Алдамұратов А. Жалпы психология, - Алматы, «Білім», 1996 ж | |
2 | Аймауытұлы Ж.Психология. -Алматы, «Рауан» 1995 ж. | |
3 | Бабаева Ю.Д. Дарындылықтың динамикалық теориясы. Шығармашылық пен дарындылықтың қазіргі заманғы негізгі түсініктері. М. 1997 ж | |
4 | Выготский Л.С. Ойын және оның баланың психологиялық дамуындағы рөлі. Психология сұрақтары, 1966, No6. | |
5 | Дарындылықтың психологиялық диагностикасы. - Астана «Дарын», 2007 ж | |
6 | Елікбаев Н. Ұлттық психология. – Алматы: Қазақ университеті, 1992 ж. |