Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BMZA 43103 | Ботаникалық және микологиялық зерттеу әдістері | төртінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Пән ботаника мен
микологиядағы зерттеу
әдістері туралы білімді
қалыптастырады. Пәнді
игеру барысында білім
алушы өсімдіктер мен
саңырауқұлақтардың
биологиялық
әртүрлілігінің түрлері мен
деңгейлері туралы түсініп,
олардың морфологиялық
және экологиялық
ерекшеліктерін
салыстырып, есеп беру
материалдары мен зерттеу
деректерін сауатты
тұжырымдай алады. Оқу-
далалық жағдайда
ботаникалық және
микологиялық зерттеулерді
жүргізуге, статистикалық
нәтижелерін компьютерлік өңдеуге және сауатты
тұжырымдауға
дағдыланады.
Жоқ
БотаникаІ, БотаникаІІ
Баяндау, пікір
алмасу, пікірталасу,
проблемалық
әдістер.
1 | ОН5- - Кәсіби қызметте биология саласындағы озық теориялық және практикалық білімін қолданады |
2 | ОН6- Оқу-далалық және зертханалық жағдайда заманауи құрал- жабдықтарды пайдаланып, биологиялық тәжірибелер және зерттеулер жүргізеді |
3 | ОН 7 - Биологиялық объектілер мен жүйелерді зерттеулердің статистикалық нәтижелерін компьютерлік бағдарламаларды пайдаланып, сауатты тұжырымдайды |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Альгология зерттеу әдістері мен міндеттері. Балдырлардың құрылымы мен көбею ерекшеліктері | Жазбаша |
2 | Ботаникалық зерттеу әдістері | Жазбаша |
3 | Жоғарғы сатыдағы өсімдіктер систематикасы әдістері. Өсімдіктер систематикасындағы зерттеу базалары және құралдары. Систематиктің далалық жұмысы, өсімдіктердің экологиялық және биологиялық ерекшеліктерін бақылау, далалық бақылауларды жазу, гербарий жасау. | Жазбаша |
4 | Маршрутты және стационарлы далалық зерттеулер. Ботаникалық бақтар және олардың систематика бойынша жұмыстарға база ретіндегі маңызы. | Жазбаша |
5 | Гербарий және олардың маңызы. Ботаникалық жарияланымдардың негізгі типтері – флоралар, конспектілер, анықтағыштар, монографиялар | Жазбаша |
6 | Кіріспе. Ғылыми таным мен шығармашылықтың әдістемелік негіздері. Студенттердің ғылыми зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру | Жазбаша |
7 | Өсімдік бірлестіктерін зерттеу әдістері. Өсімдік жамылғысының сапалық және сандық құрамын зерттеу | Жазбаша |
8 | Ағашты, бұталы және шөптесін өсімдік бірлестіктерін сипаттау тәсілдері | Жазбаша |
9 | Ботаникадағы математикалық әдістер. Белгілердің өзгергіштігін зерттеу. Вариациялық қатар құру және оны өңдеу. | Жазбаша |
10 | Биоценоздағы макромицеттер өнімділігін зерттеу | Жазбаша |
11 | Ағашқұлақ (трутовик) саңырауқұлақтарын зерттеу | Жазбаша |
12 | Макромицеттердің түрлік құрамын зерттеу | Жазбаша |
13 | Жетілмеген саңырауқұлақ түрлерінің таза екпелерін алу әдістері.) | Жазбаша |
14 | Фитопатогенді саңырауқұлақтарды көкөніс түрлері тұқымдарынан бөліп алу әдістері. | Жазбаша |
15 | Саңырауқұлақ түрлерінің фунгицидтерге тұрақтылығын in vitro жағдайында зерттеу әдістері. | Жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|