Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
BMTZhTA 2202 Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі Екінші курс 3 90 1 1 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Шалабаева Жанар Сүйіндікқызы

Пән тәрбиенің ғылыми негіздері, теориясы, әдістемесі, заңдылықтары, принциптері, педагогикалық тәрбие әдістері, формалары, құралдары, тәрбие үдерісінде тұлғаның қалыптасуы және тәрбие үдерісін басқару мен ұйымдастыру туралы жалпы түсінік қалыптастырады. Пәнді меңгерту нәтижесінде сынып ұжымы мен оқушыларды диагностикалық зерттеу, нәтижелерін талдау әдістерін меңгереді, тәрбие жұмысының жоспарын құру, тәрбиелік іс-шараларды ұйымдастыру іскерлігі қалыптасады.

 

Пост: Білім беру тарихы

Бастауыш білім педагогикасы

Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.

1-оқушылардың психофизиологиялық және жас ерекшеліктерін ескеріп, педагогикалық процестерді ұйымдастырады.(ОН5).
Haftalık KonuБағалау әдісі
1«Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» ғылыми оқу пәні ретіндепрезентация
2Тәрбие – тәрбиелеу үрдісін ғылыми байыптаудың негізгі категориясыпрезентация
3Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысы жоспарыпрезентацияСұрақ-жауап
4Тәрбие жұмысын ұйымдастырудың әдістеріСұрақ-жауап
5Қазіргі мектептегі тәрбие жұмысының жүйесіСұрақ-жауап
6Қазіргі оқу-тәрбие үдерісіндегі тәрбие технологияларыАуызша
7Бастауыш мектептегі сынып жетекшісінің қызметіАуызшапрезентация
8Сынып жетекшісі қызметінің мазмұныСұрақ-жауап
9Оқушылар ұжымын қалыптастырудың әдістемесіпрезентация
10Оқушылардың ата-аналармен педагогикалық өзара іс-әрекет технологиясыСұрақ-жауап
11Сыныптың тәрбие жұмысына ата-аналарды қатыстыру әдістемесіпрезентация
12Мектеп пен отбасы ынтымақтастығының қызметі мен формаларыАуызша
13Тәрбие жұмысының тиімділігі мен нәтижесінің диагностикасыпрезентация
14Тәрбие жұмысының тиімділігі мен нәтижесінің диагностикасыСұрақ-жауап
15Қазіргі жағдайдағы балалар мен жасөспірімдер бірлестігіАуызша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1А. Дүйсенбаев Тәрбие теориясы мен әдістемесі. Оқулық. - Алматы, 2015ж.
2. С.Қожагелдиева, Ж.Шалабаева Бастауыш сыныпта тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі. Оқу құралы. Түркістан, 2019
3Т.Болеев, И.Тілеуова Оқушыларға имандылық тәрбие берудің әдістемесі. Әдістемелік құрал. А., 2017 ж.
4Бос уақытты ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік құрал. Нуржанова Т.Т., ТаурбековаА.С.ТехноЭрудти, 2018
5Қорқыт ата мұраларының рухани адамгершілік тәрбиесі. Монография – А., 2014. Шынтаева Н.С., Қабекенов Ғ.У