Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BMRATKA 6308 | Болашақ маманның рухани-адамгершілік тұлғасын қалыптастыру әдістемесі | Екінші курс | 7 | 210 | 1 | 3 | 0 |
Пән тұлға дамуының рухани-адамгершілік қалыптасуының теориялық негіздерін, жоғары мектептің білім беру процесінде болашақ мамандардың рухани-адамгершілік тәрбиесіне заманауи көзқарастарды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Магистрант тұлғаны рухани-адамгершілік қолдаудың мазмұнын, университеттегі рухани-адамгершілік тәрбиенің жетекші компоненттерін қалыптастыруды үйренеді. Сонымен қатар қазіргі заманғы болашақ маман тұлғасының рухани-адамгершілік саласын қалыптастырудың педагогикалық шарттарымен, болашақ маман тұлғасының рухани-адамгершілік саласын қалыптастырудың әлеуметтік-педагогикалық бағдарламасын қолдану әдістемесін зерттейді.
жоқ
жоқ
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, дамыта оқыту әдісі, креативтілік оқыту әдістері, проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі.
1 | - болашақ маманның рухани-адамгершілік тұлғасын қалыптастыруда мектепке дейінгі білімнің құзыреттілік тұғыр мәселелерін талдайды (ОН10); |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Болашақ маманның рухани-адамгершілік тұлғасын қалыптастыру әдістемесі пәні, оның міндеттері | Ауызша және жазбаша |
2 | Адамгершілік – асыл қасиет | презентация |
3 | Тәрбие теориясы мен әдістемесі | Сұрақ-жауап |
4 | Рухани-адамгершілік тәрбие және ол туралы ой-пікірлер | презентация |
5 | Қазіргі таңдағы рухани адамгершілік тірбиенің маңыздылығы | Ауызша |
6 | Тұлғаның рухани адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру | Жазбаша |
7 | Тұлғаны рухани адамгершілікке тәрбиелеудегі мұғалімнің рөлі | Библиография |
8 | Жастарға рухани-адамгершілік білім беру мәселелері | Библиография |
9 | Болашақ педагогтардың рухани-адамгершілік мәдениетін қалыптастыру мәселелері | Ауызша және жазбаша |
10 | Рухан –адамгершілік ілім негізінде жеке тұлғаны қалыптастыру | Ауызша |
11 | Рухани – адамгершілік құндылықтарды білім мазмұнына енгізу тәсілдері | Ауызша және жазбаша |
12 | Болашақ маманды дайындаудың психологиялық, педагогикалық аспектілері | Жазбаша |
13 | Болашақ маманның рухани-адамгершілік тұлғасын қалыптастыру ерекшеліктері | тест |
14 | Болашақ маманның рухани-адамгершілік тұлғасын қалыптастыру жолдары | презентация |
15 | Болашақ маманның рухани-адамгершілік тұлғасын қалыптастыру әдістері | Библиография |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | С.К.Сексенбаева, Г.К. Өтеғұл, Б.Б. Габбасова «Рухани-адамгершілік ілім негізінде жеке тұлғаны қалыптастыру» Әдістемелік құрал / Орал, 2017. – 80 б. | |
2 | Есімбекова Б.О. Тәрбие туралы ойлар. – Алматы 2013. – 80б. | |
3 | Джанабаева Р.А, Касенова С.Ә. Студенттерді рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің теориялық негіздері // Педагогика және психология. – 2013. №3. 108-111б. | |
4 | Игенбаева Р. Жоғары мектеп педагогикасы. Оқу әдістемелік құрал. Алматы -2014. -169 бет. | |
5 | Ұзақбаева С. Қазақ халық педагогикасы. Оқу құралы. Алматы: «Глобус», 2013. - 468 бет. |