Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
BMRATKA 6308 Болашақ маманның рухани-адамгершілік тұлғасын қалыптастыру әдістемесі Екінші курс 7 210 1 3 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Кайбульдаева Гульнара Ахметовна

Пән тұлға дамуының рухани-адамгершілік қалыптасуының теориялық негіздерін, жоғары мектептің білім беру процесінде болашақ мамандардың рухани-адамгершілік тәрбиесіне заманауи көзқарастарды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Магистрант тұлғаны рухани-адамгершілік қолдаудың мазмұнын, университеттегі рухани-адамгершілік тәрбиенің жетекші компоненттерін қалыптастыруды үйренеді. Сонымен қатар қазіргі заманғы болашақ маман тұлғасының рухани-адамгершілік саласын қалыптастырудың педагогикалық шарттарымен, болашақ маман тұлғасының рухани-адамгершілік саласын қалыптастырудың әлеуметтік-педагогикалық бағдарламасын қолдану әдістемесін зерттейді.

жоқ

жоқ

Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, дамыта оқыту әдісі, креативтілік оқыту әдістері, проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі.

1- болашақ маманның рухани-адамгершілік тұлғасын қалыптастыруда мектепке дейінгі білімнің құзыреттілік тұғыр мәселелерін талдайды (ОН10);
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Болашақ маманның рухани-адамгершілік тұлғасын қалыптастыру әдістемесі пәні, оның міндеттеріАуызша және жазбаша
2Адамгершілік – асыл қасиетпрезентация
3Тәрбие теориясы мен әдістемесіСұрақ-жауап
4Рухани-адамгершілік тәрбие және ол туралы ой-пікірлерпрезентация
5Қазіргі таңдағы рухани адамгершілік тірбиенің маңыздылығыАуызша
6Тұлғаның рухани адамгершілік қасиеттерін қалыптастыруЖазбаша
7Тұлғаны рухани адамгершілікке тәрбиелеудегі мұғалімнің рөліБиблиография
8Жастарға рухани-адамгершілік білім беру мәселелеріБиблиография
9Болашақ педагогтардың рухани-адамгершілік мәдениетін қалыптастыру мәселелеріАуызша және жазбаша
10Рухан –адамгершілік ілім негізінде жеке тұлғаны қалыптастыруАуызша
11Рухани – адамгершілік құндылықтарды білім мазмұнына енгізу тәсілдеріАуызша және жазбаша
12Болашақ маманды дайындаудың психологиялық, педагогикалық аспектілеріЖазбаша
13Болашақ маманның рухани-адамгершілік тұлғасын қалыптастыру ерекшеліктерітест
14Болашақ маманның рухани-адамгершілік тұлғасын қалыптастыру жолдарыпрезентация
15Болашақ маманның рухани-адамгершілік тұлғасын қалыптастыру әдістеріБиблиография
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1С.К.Сексенбаева, Г.К. Өтеғұл, Б.Б. Габбасова «Рухани-адамгершілік ілім негізінде жеке тұлғаны қалыптастыру» Әдістемелік құрал / Орал, 2017. – 80 б.
2Есімбекова Б.О. Тәрбие туралы ойлар. – Алматы 2013. – 80б.
3Джанабаева Р.А, Касенова С.Ә. Студенттерді рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің теориялық негіздері // Педагогика және психология. – 2013. №3. 108-111б.
4Игенбаева Р. Жоғары мектеп педагогикасы. Оқу әдістемелік құрал. Алматы -2014. -169 бет.
5Ұзақбаева С. Қазақ халық педагогикасы. Оқу құралы. Алматы: «Глобус», 2013. - 468 бет.