Менеджмент бакалавриат бағдарламасы
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
BK 2291 Бизнестегі коммуникация Үшінші курс 5 150 1 2 -
Пәннің сипаттамасы
Орыс тілі, Түрікше, Ағылшын тілі, Қазақ тілі
Б.М. Дандаева

Пән ұйымдағы коммуникациялық процестерді, адамдармен қарым-қатынасты, топ динамикасын мен тиімді командалық жұмысты қарастырады. Пәнді оқу барысында білімгерлер бизнесте болып жатқан процестерге көзқарасты қалыптастыра отырып, іскерлік келіссөздер жүргізу дағдыларын меңгереді. Бизнес-коммуникация саласындағы хат жазу, ақпаратты табу, талдау, өңдеуді үйренеді. Тиімді іскерлік қарым-қатынастың этикалық принциптерін меңгереді.

Шағын бизнестегі менеджмент.

-

Топтық жұмыс, мәселе шешуге бағытталған эссе, проблемалық оқыту әдісі, миға шабуыл, диалог құру, коммуникативті әдіс

1ПОН 1- бизнесте коммуникациялық үрдістің теориялық-әдіснамалық негіздерін зерттеу негізінде, олардың іргелі әдіснамалық элементтерін қалыптастыра біледі;
2ПОН2- коммуникациялық процесті, оның құрылымдық модельдерді және негізгі элементтерін, курстың мазмұнын ашатын анықтамаларды, түсініктерді, қағидаларды біледі;
3ПОН3 – ұйымда байланыс қызметтің жағдайына талдау жүргізу арқылы оның ерекшеліктерін біледі;
4ПОН4 - коммуникациялық үрдістік кедергілерді жою тәсілдерін, ақпараттық және коммуникациялық технологияларды дамытуды меңгереді;
5ПОН 5 - ұйымның нақты мақсаттарын шешуде коммуникацияны, еңбекті ынталандыру жолдарын біледі;
6ПОН6 - сапа менеджмент жүйесін қалыптастыра отырып, ұйымның бизнес-процесін іске асыру, персоналдың ақпаратқа, таңдау еркіндігіне және әрекет еркіндігіне құқықтарын сақтай алады.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Басқарудағы бизнес коммуникацияның рөлі және оның түрлеріАуызша және жазбаша
2Бизнестегі коммуникациялық үрдісАуызша және жазбаша
3Кәсіпорындардағы мәлімет жүйесіннің негізгі сипаттамалары, кезеңдері мен сатыларыАуызша және жазбаша
4Бизнес коммуникациялық үрдістің кедергілеріАуызша және жазбаша
5Ақпаратты берудің және алудың вербальді әдістеріАуызша және жазбаша
6Бизнестегі вербалды емес коммуникацияларАуызша және жазбаша
7БАҚ-тағы жарнама технологиясыАуызша және жазбаша
8Кәсіпорындардағы мәлімет жүйесінің сараптамасыАуызша және жазбаша
9Қазақстан Республикасының байланыс жүйесін талдауАуызша және жазбаша
10Жарнама - бұқаралық ақпарат құралдары экономиканың қозғаушы күшіАуызша және жазбаша
11Ақпараттық және бизнес коммуникациялық технологияларды дамытуАуызша және жазбаша
12Кәсіпорындардағы бизнес коммуникациялық үрдістік кедергілерді жою тәсіліАуызша және жазбаша
13БАҚ және қоғаммен байланысАуызша және жазбаша
14Қауымдық және ұйымдық коммуникацияның ерекшелігіАуызша және жазбаша
15Шет мемлекеттерінде бизнестегі коммуникацияны ұйымдастыру бағыттарыАуызша және жазбаша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Куратко, Дональд Ф. Предпринимательство: теория, процесс, практика/ Д.Ф. Куратко, ауд. М. Кыстаубаева [и др.]. - 10-е издание. – Астана: «Национальное бюро переводов», 2018. – 479 с.
2Федотова М.Г. Управление коммуникациями. Методическое пособие. Издательство Омского политехнического университета. 2017 - 180 с.
3Бове, Кортленд Л. Современное деловое общение [ауди. А. Куанышбекова; взять на себя ответственность М. Бисенбаева]. – Глава 14. – Алматы: «Национальное бюро переводов», 2019. – 735 с.
4Елшибаев Р.К., Кулембаева Ф.М. Организация малого и среднего бизнеса: Учебное пособие. – Алматы: Экономика, 2016. – 172 с.