Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BBZhB 5216 | Білім берудегі жаңа бағыттар | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Пән магистранттарға білім беруді дамытудың негізгі тенденциялар туралы оқытылады. Пәнді меңгеру барысында магистранттар білім берудің фундаментализациясын, технологияландыру мен демократияландыруды зерделейді. Заманауи білім беру әдістемесін және технологиясмен танысады. Білім беруді ақпараттандыру және жаһандану мәселелерінде білім берудегі инновацияларды қолдана отырып, оқыту мен оқудың әртүрлі жаңа педагогикалық технологияларын игеріп, оқу әдістемелік кешен әзірлеуді үйренеді.
Жоқ
Жоқ
Миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, креативтілік оқыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық оқыту әдісі Case-study әдісі, проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, жобалық жұмыс әдісі.
1 | -Педагогикалық такт және этика ережелерін сақтап, кәсіби саладағы көшбасшылық және басшылық іс-әрекеттері мен дағдыларын көрсете отырып, ЖОО-да білім беру іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады (ОН3); |
2 | - Бастауыш білім беруде пәндерді оқытудың ғылыми теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыра отырып интербелсенді, инновациялық оқытудың әдістерін жетілдіреді (ОН6); |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Білім беру көпжақты феномен ретінде | Ауызша |
2 | Қазіргі заманғы білім берудегі оқытудың негізгі бағыттар | АуызшаСұрақ-жауап |
3 | Тұлғалық - іс-әрекеттік келіс - білім беру процесін ұйымдастырудың негізі | презентацияСұрақ-жауап |
4 | Оқыту бірлігінің екі жақтылығы - білім беру процесіндегі оку | презентацияСұрақ-жауап |
5 | Оқыту мен дамыту | презентацияСұрақ-жауап |
6 | Отандық білім беру жүйесіндегі дамыта оқыту | Ауызша және жазбашапрезентация |
7 | Оқу іс-әрекеті - іс-әрекеттің ерекше түрі | БиблиографияСұрақ-жауап |
8 | Оқу іс-әрекетінің пәндік мазмұны | презентацияСұрақ-жауап |
9 | Оқу іс-әрекетінің сыртқы құрылымы | АуызшаСұрақ-жауап |
10 | Мотивация психологиялық категория ретінде | Ауызша және жазбашаБиблиографияСұрақ-жауап |
11 | Оқу мотивациясы | Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
12 | Меңгерудің жалпы сипаттамасы | презентацияСұрақ-жауап |
13 | Меңгеру процесіндегі дағды | АуызшаБиблиографияЖазбаша |
14 | Өзіндік жұмыстың жалпы сипаттамасы | Ауызшапрезентация |
15 | Өзіндік жұмыс оқу іс-әрекеті ретінде | презентацияСұрақ-жауап |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Бөрібекова Ф. Б., Жанатбекова Н. Ж. Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар. Алматы: 2014.-360 б. | |
2 | Құрманалина Ш., Мұқанова Б., Ғалымова Ә., Ильясова Р. Педагогика. Астана: Фолиант, 2012.-656 б. | |
3 | Қабдықайыров Қ., Инновациялық технологияларды диагностикалау. – А, 2015. | |
4 | Тұрғынбаева Б. А. Дамыта оқыту технологиялары. — Алматы, 2000. | |
5 | Құсайынов А.Қ. «Білім және реформа» — Алматы 2016 ,77-82-бб. |