Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BBT 4317 | Білім беру тарихы | төртінші курс | 6 | 180 | 1 | 2 | 0 |
Пән болашақ бастауыш мектеп мұғалімдерін білім беру тарихы туралы жан-жақты білім бере отырып, педагогикалық ойлауы мен көзқарасы туралы түсінігін қалыптастырады. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық ойлар мен көзқарастарды теориялық тұрғыда меңгеріп, білім берудің сан ғасырлық тағылымы мен тәлімін үйреніп, тарихи-педагогикалық әдебиеттермен жұмыс жасауға, гипотезаны құруға, заманауи акпараттық технологияларды қолдануды үйренеді.
жоқ
жоқ
Ынтымақтастықпен оқыту, лекциялар, презентацияларды оқыту, миға шабуыл, жобалық оқыту, жазбаларды алу әдістері, кейс-стади, тапсырмаға негізделген оқыту. Тиісті пәнге сәйкес оқыту әдісі қолданылады.
1 | - кәсіби қызметінде ғылыми зерттеу әдістерін, академиялық жазба негіздерін, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін қолданады (ОН3). |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Ежелгі дәуірдегі білім | Сұрақ-жауап |
2 | Орта ғасырлардағы Ислам және түрік мемлекеттері мен қоғамдарыдағы білім | Сұрақ-жауап |
3 | Орта ғасырлардағы Еуропадағы білім | Сұрақ-жауап |
4 | Орта ғасырлардағы Азия мен Америкадағы білім | Сұрақ-жауап |
5 | Османлы дәуіріндегі классикалық білім | Ауызша |
6 | Османлы оқу орындары | Сұрақ-жауап |
7 | Әлемдегі заманауи білімнің пайда болуы | Ауызша |
8 | Қазіргі білім беру жүйесінің дамуы | презентация |
9 | Танзимат дәуіріндегі білім реформалары | презентация |
10 | II. Абдулхамид дәуіріндегі білім реформалары | АуызшаСұрақ-жауап |
11 | Әлемдегі қазіргі білім беру қозғалыстары | Ауызша |
12 | Қазіргі білім беру қозғалыстары | презентация |
13 | Ататүрікшілдік ойлау жүйесіндегі тәрбие | Ауызша |
14 | Ұлттық тәрбиенің құрылуы және ұйымдық құрылымы | Сұрақ-жауап |
15 | Модульді бағалау | Сұрақ-жауап |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|