Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ATPF 1201 | Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы | Бірінші курс | 3 | 90 | 0 | 2 | 0 |
Пән тіл білімінің бір саласы ретінде фонетиканың жалпы құзіреттіліктерін: сөйлеу интонациясы, ырғағы, тембрі мен қарқыны, сөйлеудің фонетикалық стилі сияқты құбылыстарды қалыптастырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушылар дыбыстық және жазбаша мәтіндерді өз бетінше талдау, түсіндіру және синтездеу дағдыларын; айтылу мен интонацияны, фонематикалық және интонациялық естуді дамытады.
жоқ
Арнайы мақсаттағы шетел тілі
1. Топтық жұмыс
2. Жұппен жұмыс, оқу, жұмыс
3. Миға шабуыл
4. Топтық жобалық жұмыс әдісі
5. Кәсіби шеберлікті дамыту әдісі
1 | Сөйлемдердегі сөздердің дыбыстарын талдап, әр дыбысқа әр жағынан сипаттама бере алады; |
2 | Әр түрлі мәтіндердің транскрипциясын жазу арқылы дыбыс пен әріпті ажырата біледі; |
3 | Орфографиялық нормаларды меңгереді. |
4 | Грамматикалық, фонетикалық, лексикалық білімдерін жетілдіру арқылы тыңдау жəне сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын қалыптастырады және жетілдіреді; фонетикалық, талдау жүргізеді; |
5 | Тіл дыбыстарының пайда болуын, олардың жасалуын, тілдің дыбыстық құрамы мен өзіндік ерекшеліктерін біледі; |
6 | Дұрыс сөйлеу, сауатты жазу принциптерін ғылыми негіздеп кешенді түрде меңгереді. |
7 | Дыбыстардың өзара іштей жіктей алады; |
8 | Дыбыстардың тіркесу ерекшеліктерін, сөз ішіндегі дыбыстардың үндесуін, қатар келген дыбыстардың бір-біріне әсер етуін, буын, екпін; |
9 | Практикалық және кәсіби біліктілігін арттырады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Неше әріп¹, неше дыбыс? Жазылуы және айтылуы Кешкі асқа пицца. [i, ı: ] Бір қасық қант [u:, u] | |
2 | Әке мен шеше [a:, Λ] Бұрыштағы ит [σ, ο:] Нан және джем [e, æ] Менің туған күнім бейсенбіде [з:]. | |
3 | Мұнда және мұнда [[iә, εә]. Жақсы уақыт өткізіңіз! [ei, ai, oi] Ескі қала. [әу, ау] Сөмкелеріңізді жинаңыз. [p, b] | |
4 | Жиырма күн. [t, d] Мысықтар мен иттер. [кг] Бірінші қараша. [f, v] Екеуі бірге. [ð, θ] | |
5 | Бұл дұрыс емес өлшем, солай емес пе? [s, z] Әдетте жаңа піскен балық. [ʃ, ʒ] Чипсы мен шырын. [tʃ, dʒ] | |
6 | Менің аш ағам. [m, n, ŋ] Қанша сағат? [ h] Бұл өмір! [l, r, w, j] | |
7 | Интонациялық үлгі I (Low Pre-Head+) Low Fall (+Tail), | |
8 | Интонациялық үлгі II (Low Pre-Head+) Descending Head + Low Fall (+Tail) | |
9 | Интонациялық үлгі III (Low Pre-Head+) Low Rise (+Tail) | |
10 | (Төмен басы+) төмен түсетін бас + төмен көтерілу (+құйрық) | |
11 | Кездейсоқ көтерілу | |
12 | Тондар тізбегі Балама сұрақтардың интонациясы Дизъюнктивтік сұрақтардың интонациясы | |
13 | Тондар тізбегі. Жай сөйлем Үстеу сөздердің интонациясы | |
14 | Интонациялық үлгі VI (Low Pre-Head +) Fall Rise (+Tail) | |
15 | Логикалық стресс шекаралары және синтаксисі |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | English Pronunciation in Use. Elementary. Jonathan Marks. Cambridge University Press, 2017 | |
2 | Pronunciation Practice Activities: A resource book for teaching English pronunciation. Cambridge University press, 2016. M. Hewings | |
3 | English Pronunciation in Use. Elementary. Оқулық. Cambridge University Press, 2013Language Skills Improvement Activities. Оқу-әдістемелік құрал.Turkestan: «Тұран», 2020. B.D. Turlybekov, G.Zh.Aripzhan, A.S. Erbota, G.T.Makenova . | |
4 | Cambridge English Pronouncing Dictionary. 18th edition. Cambridge, 2012. Daniel Jones. Pronunciation Practice Activities: A resource book for teaching English pronunciation. Cambridge University press, 2013. M.Hewings. |