Шетел тілі: екі шетел тілі (ағылшын-түрік)
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
ATPF 1201 Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы Бірінші курс 5 150 0 3 0
Пәннің сипаттамасы
Ағылшын тілі
Оразхан Н.

Пән тіл білімінің бір саласы ретінде фонетиканың жалпы құзіреттіліктерін: сөйлеу интонациясы, ырғағы, тембрі мен қарқыны, сөйлеудің фонетикалық стилі сияқты құбылыстарды қалыптастырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушылар дыбыстық және жазбаша мәтіндерді өз бетінше талдау, түсіндіру және синтездеу дағдыларын; айтылу мен интонацияны, фонематикалық және интонациялық естуді дамытады.

фонетика және айтылым

жоқ

1. Топтық жұмыс
2. Жұппен жұмыс, оқу, жұмыс
3. Миға шабуыл
4. Топтық жобалық жұмыс әдісі
5. Кәсіби шеберлікті дамыту әдісі

1Сөйлемдердегі сөздердің дыбыстарын талдап, әр дыбысқа әр жағынан сипаттама бере алады;
2Әр түрлі мәтіндердің транскрипциясын жазу арқылы дыбыс пен әріпті ажырата біледі;
3Орфографиялық нормаларды меңгереді.
4Грамматикалық, фонетикалық, лексикалық білімдерін жетілдіру арқылы тыңдау жəне сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын қалыптастырады және жетілдіреді; фонетикалық, талдау жүргізеді;
5Тіл дыбыстарының пайда болуын, олардың жасалуын, тілдің дыбыстық құрамы мен өзіндік ерекшеліктерін біледі;
6Дұрыс сөйлеу, сауатты жазу принциптерін ғылыми негіздеп кешенді түрде меңгереді.
7Дыбыстардың өзара іштей жіктей алады;
8Дыбыстардың тіркесу ерекшеліктерін, сөз ішіндегі дыбыстардың үндесуін, қатар келген дыбыстардың бір-біріне әсер етуін, буын, екпін;
9Практикалық және кәсіби біліктілігін арттырады.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Неше әріп¹, неше дыбыс? Жазылуы және айтылуы Кешкі асқа пицца. [i, ı: ] Бір қасық қант [u:, u]
2Әке мен шеше [a:, Λ] Бұрыштағы ит [σ, ο:] Нан және джем [e, æ] Менің туған күнім бейсенбіде [з:].
3Мұнда және мұнда [[iә, εә]. Жақсы уақыт өткізіңіз! [ei, ai, oi] Ескі қала. [әу, ау] Сөмкелеріңізді жинаңыз. [p, b]
4Жиырма күн. [t, d] Мысықтар мен иттер. [кг] Бірінші қараша. [f, v] Екеуі бірге. [ð, θ]
5Бұл дұрыс емес өлшем, солай емес пе? [s, z] Әдетте жаңа піскен балық. [ʃ, ʒ] Чипсы мен шырын. [tʃ, dʒ]
6Менің аш ағам. [m, n, ŋ] Қанша сағат? [ h] Бұл өмір! [l, r, w, j]
7Интонациялық үлгі I (Low Pre-Head+) Low Fall (+Tail),
8Интонациялық үлгі II (Low Pre-Head+) Descending Head + Low Fall (+Tail)
9Интонациялық үлгі III (Low Pre-Head+) Low Rise (+Tail)
10(Төмен басы+) төмен түсетін бас + төмен көтерілу (+құйрық)
11Кездейсоқ көтерілу
12Тондар тізбегі Балама сұрақтардың интонациясы Дизъюнктивтік сұрақтардың интонациясы
13Тондар тізбегі. Жай сөйлем Үстеу сөздердің интонациясы
14Интонациялық үлгі VI (Low Pre-Head +) Fall Rise (+Tail)
15Логикалық стресс шекаралары және синтаксисі
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1English Pronunciation in Use. Elementary. Jonathan Marks. Cambridge University Press, 2017
2Pronunciation Practice Activities: A resource book for teaching English pronunciation. Cambridge University press, 2016. M. Hewings.
3English Pronunciation in Use. Elementary. Оқулық. Cambridge University Press, 2013Language Skills Improvement Activities. Оқу-әдістемелік құрал.Turkestan: «Тұран», 2020. B.D. Turlybekov, G.Zh.Aripzhan, A.S. Erbota, G.T.Makenova .
4Cambridge English Pronouncing Dictionary. 18th edition. Cambridge, 2012. Daniel Jones. Pronunciation Practice Activities: A resource book for teaching English pronunciation. Cambridge University press, 2013. M.Hewings.