Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ATOAT 4313 | Ағылшын тілін оқытудағы ақпараттық технологиялар | төртінші курс | 5 | 3 | 1 | 2 | 0 |
Ағылшын тілін оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар пәні студенттердің кәсіби және жеке тұлғалық құзіреттіліктерін меңгертуді үйретеді, яғни заманауи ақпараттық коммуникациялық технологияларды кәсіби іс-әрекеттердің әр түрлі облыстарында, ғылыми және практикалық жұмыста, өз білімін жетілдіруде және басқа да мақсаттарда қолдануға мүмкіндік береді.
Практикалық мақсаттармен қатар курс студенттердің ой-өрісін кеңейтіп, білім беру мен тәрбие беру мақсаттарын жүзеге асырады.
Өндірістік-педагогикалық практика
Ағылшын тілін оқыту әдістемесі, Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
1. work in pair, colloborative and cooperative learning, |
2. PPP әдісі, critical thinking әдісі, |
3. Brainstorming, case study әдісі, |
4. creative thinking әдісі, task-based learning әдісі, |
5. project-based learning әдісі. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Технологтың көзқарасы. Әлеуметтік прагматиктің көзқарасы. Сыни талдаушының көзқарасы. ELT болашағын болжау | презентация |
2 | Ағылшын тілін қолданудың технологиялы регистрлері. 21 ғасырдағы коммуникативтік тілдік қабілет | презентация |
3 | Ағылшын тілі мұғалімдері Ағылшын тілі Тілді зерттеу | презентация |
4 | Тіл үйренуге арналған тапсырмалар Бағалаудың жаңа түрлері Оқыту бойынша зерттеулер | презентация |
5 | Өзара әрекеттестіктің теориялық көзқарастары CALL ішіндегі өзара әрекеттесу | презентация |
6 | Пайдалы CALL зерттеулерінің мысалдары Бағдарламалық құралға назар аударыңыз Оқушыларға назар аударыңыз Оқу тапсырмасына назар аударыңыз | презентация |
7 | Технологияға байланысты процесс деректері Процесс деректерінің мысалдары Процесті зерттеуді жүзеге асыру | презентация |
8 | Өзара әрекеттесуді талдау Дискурсты талдау Әңгімелесуді талдау | презентация |
9 | Технологияға жағдай жасау | презентация |
10 | Сыни дискурсты талдау Қорытындылардың жарамдылық мәселелері | презентация |
11 | Бағалау мәселесі Процесске негізделген тәсілдер | презентация |
12 | L2 оқу тапсырмаларын зерттеу Тапсырманы бағалау L2 тапсырмасының сипаттамасы | презентация |
13 | Технологияға негізделген L2 тапсырмалары Сөйлесу бөлмесінен мысалдар Технологияға негізделген тапсырмаларды оқу | презентация |
14 | Технологияның тартымдылығы Құрылыс тапсырмаларына арналған құралдар Тапсырмалар теориясы | презентация |
15 | Бағалауды қайталау | презентация |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Information-communication technology. Textbook. Almaty, 2016. B.A.Urmashev. | |
2 | Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, Оқу құралы. Алматы, 2018. Т.Б.Нурпеисова, И.Н.Кайдаш. | |
3 | Информационно-коммуникационные технологии, Учебное пособие. Алматы, 2017. Т.Б.Нурпеисова, И.Н.Кайдаш | |
4 | Information technologies for professional purposes. Laboratory works. Turkestan, 2016. V.Davletova, N.Bayterekova | |
5 | Информатика. Оқу-әдістемелік құрал. Алматы, 2011. О.С.Ахметова, С.А.Исаев | |
6 | Развитие интеллектуальных способностей студентов. Монография. 2015. А.К.Мынбаева |