Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ATOAT 4313 | Ағылшын тілін оқытудағы ақпараттық технологиялар | төртінші курс | 4 | 3 | 1 | 2 | 0 |
Ағылшын тілін оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар пәні студенттердің кәсіби және жеке тұлғалық құзіреттіліктерін меңгертуді үйретеді, яғни заманауи ақпараттық коммуникациялық технологияларды кәсіби іс-әрекеттердің әр түрлі облыстарында, ғылыми және практикалық жұмыста, өз білімін жетілдіруде және басқа да мақсаттарда қолдануға мүмкіндік береді.
рактикалық мақсаттармен қатар курс студенттердің ой-өрісін кеңейтіп, білім беру мен тәрбие беру мақсаттарын жүзеге асырады.
жок
жок
1. work in pair, colloborative and cooperative learning, |
2. PPP әдісі, critical thinking әдісі, |
3. Brainstorming, case study әдісі, |
4. creative thinking әдісі, task-based learning әдісі, |
5. project-based learning әдісі. |
1 | Тілді оқытуда қолданылатын ақпараттық технологиялар туралы білімін жетілдіреді; |
2 | Ағылшын тілін оқытуда ақпараттық технологияларды қолдану жолдарын туралы білімін жетілдіреді; |
3 | Ақпараттық технологияларды тәжірибеде қолданады; |
4 | Ақпараттық технологияларды тілді қолдану үшін пайдаланады; |
5 | Ақпараттық технологияларды қолдану арқылы қарым-қатынас жасайды; |
6 | Ақпараттық технологияларды қолдана отырып коммуникативті дағдыларды дамытады; |
7 | Ақпараттық технологияларды пайдалана отырып ағылшын тілін оқытудың педагогикалық әдістерін қалыптастырады; |
8 | Арнайы білім беру технологияларын және оқу жұмысының теориясы мен әдістемесін қолдану дағдыларын қалыптастырады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Технологтың көзқарасы. Әлеуметтік прагматиктің көзқарасы. Сыни талдаушының көзқарасы. ELT болашағын болжау | Ауызша |
2 | Ағылшын тілін қолданудың технологиялы регистрлері. 21 ғасырдағы коммуникативтік тілдік қабілет | Сұрақ-жауап |
3 | Ағылшын тілі мұғалімдері Ағылшын тілі Тілді зерттеу | Ауызша және жазбаша |
4 | Тіл үйренуге арналған тапсырмалар Бағалаудың жаңа түрлері Оқыту бойынша зерттеулер | презентация |
5 | Өзара әрекеттестіктің теориялық көзқарастары CALL ішіндегі өзара әрекеттесу | Ауызша және жазбаша |
6 | Технологияға жағдай жасау | Жазбаша |
7 | Пайдалы CALL зерттеулерінің мысалдары Бағдарламалық құралға назар аударыңыз Оқушыларға назар аударыңыз Оқу тапсырмасына назар аударыңыз | мақала |
8 | Технологияға байланысты процесс деректері Процесс деректерінің мысалдары Процесті зерттеуді жүзеге асыру | тест |
9 | Өзара әрекеттесуді талдау Дискурсты талдау Әңгімелесуді талдау | презентация |
10 | Сыни дискурсты талдау Қорытындылардың жарамдылық мәселелері | Ауызша |
11 | Бағалау мәселесі Процесске негізделген тәсілдер | презентация |
12 | L2 оқу тапсырмаларын зерттеу Тапсырманы бағалау L2 тапсырманың сипаттамасы | Ауызша және жазбаша |
13 | Технологияға негізделген L2 тапсырмалары Сөйлесу бөлмесінен мысалдар Технологияға негізделген тапсырмаларды оқу | Сұрақ-жауап |
14 | Технологияның тартымдылығы Құрылыс тапсырмаларына арналған құралдар Тапсырмалар теориясы | Библиография |
15 | Бағалауды қайталау | Ауызша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Information-communication technology. Textbook. Almaty, 2016. B.A.Urmashev. | |
2 | Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, Оқу құралы. Алматы, 2018. Т.Б.Нурпеисова, И.Н.Кайдаш. | |
3 | Информационно-коммуникационные технологии, Учебное пособие. Алматы, 2017. Т.Б.Нурпеисова, И.Н.Кайдаш | |
4 | Information technologies for professional purposes. Laboratory works. Turkestan, 2016. V.Davletova, N.Bayterekova | |
5 | Информатика. Оқу-әдістемелік құрал. Алматы, 2011. О.С.Ахметова, С.А.Исаев | |
6 | Развитие интеллектуальных способностей студентов. Монография. 2015. А.К.Мынбаева |