Шетел тілі: екі шетел тілі (ағылшын-қытай)
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
ATOA 3212 Ағылшын тілін оқыту әдістемесі Үшінші курс 4 120 1 1 -
Пәннің сипаттамасы
Ағылшын тілі
Сейтова М.

ХХ ғ. аяғы  мен ХХІ ғ. басындағы шетел тілін оқытудың дәстүрлі  және классикалық әдіс тәсілдерімен таныстыру.Шетел тілін  оқыту әдіс-тәсілдерінің, дағдыларының диверсификациясын айқындау.Ағылшын тілін  оқытудағы әдістердің қолданысына тоқталу.

Ағылшын тілін оқытудағы ақпараттық технологиялар
 

Мәдениетаралық қарым-қатынас мән мәтініндегі базалық шетел тілі

Топпен жұмыс, жұптық жұмыс,блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, проблемалық шығарма әдісі, Notetaking techniques, Think-Pair-Share әдісі, PPP әдісі, Task-based Learning әдісі,Модульдік оқыту технологиясы, Brainstorming, Colloborative and cooperative learning, TBL-Task based learning.

1Ағылшын тілін оқытудың түрлі жолдарын біледі;
2Ағылшын тілін оқытудың әдістемесіне қатысты білімі мен дағдыларын меңгереді;
3Оқытудың заманауи әдістері мен тәсілдерін қолдана отырып, білім алушылардың білім , дадылары мен ісенрлігін обьектівті бағалайды;
4Білім алушыларды ағылшын тілін оқу жайлы түсінітер мен дағдыларды қалыптастырады
5Білім алушыларды ағылшын тілін үйренуге ынталандыру;
6Ағылшын тілін оқытуда ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолданады;
7Ағылшын тілін оқытудың теориясы мен әдістемесін қолданады;
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Шетел тілін оқыту әдістемесі ғылым ретінде Шетел тілін оқытудың мақсаты, мазмұны және принциптері Негізгі (Негізгі) Әдістемелік түсініктерпрезентация
2Грамматика-аударма әдісі: «Психикалық тәртіп» Тікелей әдіс: тілді оқытудағы рационалистік көзқарас Аудилингвальды әдістеме: тілді үйренуге эмпиристік көзқарасАуызша
3Функционалды әдіс: тілді коммуникативтік оқыту Тікелей әдістің заманауи бейімделулері Жалпы физикалық жауап Табиғи тәсілАуызша
4Тілдерді оқытудағы гуманистік тәсілдер Қоғамдастық тілін үйрену Үнсіз әдіс: Өздігінен білім алу Suggestopedia: Санадан тыс ресурстарды түртуАуызша
5Cooperative Language Learning Content-Based Instructionпрезентация
6Тілдерді ынтымақтастықта оқыту Мазмұнға негізделген нұсқаулықпрезентация
7Аралас оқыту CLILАуызша
8Сабақты жоспарлаупрезентация
9ТестілеуАуызша
10Қатені түзетуАуызша
11Жаңартылған білім беру бағдарламасыпрезентация
12Сыныпты басқарупрезентация
13Бағалау критерийіАуызша
14Жалпы еуропалық сілтемелер шеңбері Еуропалық тіл портфолиосы Еуропалық профильдеу торыАуызша
15Студенттік тіл мұғалімдеріне арналған Еуропалық портфолио Тіл мұғалімдерін оқытудың еуропалық профиліАуызша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. Selected lectures on methodology of Teaching a Foreign language for advanced students.Turkistan.Turan 2011. 6. T.Segizova, D.T.Dadashov
22. The TKT: Teaching Knowledge test Course 1,2 and 3.Cambridge University Press, 2014.M.Spratt, A.Pulverness, M.Williams.
33. Planning lessons and Courses. Cambridge Handbooks for Language Teachers. Cambridge 2012, Tessa Woodward
44. Task- based language teaching. A comprehensively revised edition of Designing Tasks for the Communicative Classroom. Cambridge 2011.David Nunan
55. Classroom observation Tasks. Cambridge 2011.Ruth Wajnryb
66. The effect of the EPOSTL on the Self-evaluation of the student teachers of English.Монография.Шымкент 2020.М.Е.Сейтова