Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ATOA 3212 | Ағылшын тілін оқыту әдістемесі | Үшінші курс | 4 | 120 | 1 | 1 | - |
ХХ ғ. аяғы мен ХХІ ғ. басындағы шетел тілін оқытудың дәстүрлі және классикалық әдіс тәсілдерімен таныстыру.Шетел тілін оқыту әдіс-тәсілдерінің, дағдыларының диверсификациясын айқындау.Ағылшын тілін оқытудағы әдістердің қолданысына тоқталу.
Ағылшын тілін оқытудағы ақпараттық технологиялар
Мәдениетаралық қарым-қатынас мән мәтініндегі базалық шетел тілі
Топпен жұмыс, жұптық жұмыс,блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, проблемалық шығарма әдісі, Notetaking techniques, Think-Pair-Share әдісі, PPP әдісі, Task-based Learning әдісі,Модульдік оқыту технологиясы, Brainstorming, Colloborative and cooperative learning, TBL-Task based learning.
1 | Ағылшын тілін оқытудың түрлі жолдарын біледі; |
2 | Ағылшын тілін оқытудың әдістемесіне қатысты білімі мен дағдыларын меңгереді; |
3 | Ағылшын тілін оқытудың теориясы мен әдістемесін қолданады; |
4 | Оқытудың заманауи әдістері мен тәсілдерін қолдана отырып, білім алушылардың білім , дадылары мен ісенрлігін обьектівті бағалайды; |
5 | Білім алушыларды ағылшын тілін оқу жайлы түсінітер мен дағдыларды қалыптастырады |
6 | Білім алушыларды ағылшын тілін үйренуге ынталандыру; |
7 | Ағылшын тілін оқытуда ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолданады; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Шетел тілін оқыту әдістемесі ғылым ретінде Шетел тілін оқытудың мақсаты, мазмұны және принциптері Негізгі (Негізгі) Әдістемелік түсініктер | Ауызша |
2 | Грамматика-аударма әдісі: «Психикалық тәртіп» Тікелей әдіс: тілді оқытудағы рационалистік көзқарас Аудилингвальды әдістеме: тілді үйренуге эмпиристік көзқарас | презентация |
3 | Функционалды әдіс: тілді коммуникативтік оқыту Тікелей әдістің заманауи бейімделулері Жалпы физикалық жауап Табиғи тәсіл | презентация |
4 | Тілдерді оқытудағы гуманистік тәсілдер Қоғамдастық тілін үйрену Үнсіз әдіс: Өздігінен білім алу Suggestopedia: Санадан тыс ресурстарды түрту | Ауызша |
5 | Cooperative Language Learning Content-Based Instruction | Ауызша |
6 | Тілдерді ынтымақтастықта оқыту Мазмұнға негізделген нұсқаулық | Ауызша |
7 | Аралас оқыту CLIL | презентация |
8 | Сабақты жоспарлау | Ауызша |
9 | Тестілеу | Ауызша |
10 | Қатені түзету | Ауызша |
11 | Жаңартылған білім беру бағдарламасы | Ауызша |
12 | Сыныпты басқару | презентация |
13 | Бағалау критерийі | Ауызша |
14 | Жалпы еуропалық сілтемелер шеңбері Еуропалық тіл портфолиосы Еуропалық профильдеу торы | Ауызша |
15 | Студенттік тіл мұғалімдеріне арналған Еуропалық портфолио Тіл мұғалімдерін оқытудың еуропалық профилі | Ауызша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Selected lectures on methodology of Teaching a Foreign language for advanced students.Turkistan.Turan 2011. 6. T.Segizova, D.T.Dadashov | |
2 | 2. The TKT: Teaching Knowledge test Course 1,2 and 3.Cambridge University Press, 2014.M.Spratt, A.Pulverness, M.Williams. | |
3 | 3. Planning lessons and Courses. Cambridge Handbooks for Language Teachers. Cambridge 2012, Tessa Woodward | |
4 | 4. Task- based language teaching. A comprehensively revised edition of Designing Tasks for the Communicative Classroom. Cambridge 2011.David Nunan | |
5 | 5. Classroom observation Tasks. Cambridge 2011.Ruth Wajnryb | |
6 | 6. The effect of the EPOSTL on the Self-evaluation of the student teachers of English.Монография.Шымкент 2020.М.Е.Сейтова |