Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
AP 3130 | Білім берудегі менеджмент | Үшінші курс | 5 | 150 | 1 | 1 | 0 |
Пәннің мақсаты: Болашақ психологтарды дамуында ауытқулары бар балаларды түзету – дамыту тәрбиесімен және оқытумен психологияны қолданудың маңызды саласымен таныстыру. Арнайы қажеттіліктері бар балаларға психологиялық көмек көрсету әдістерін практикалық көрсету және пысықтау.Әріптестермен және клиенттермен қарым-қатынаста алған білімдерін сауатты және еркін пайдалануға үйрету.
-
-
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, бұлттық технология, IT әдісі, Case-study әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.
1 | - теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолданады; - кәсіби қызмет нысандарында (педагогикалық, психологиялық сабақтары, факультативтер, үйірмелер, іскерлік ойындар, түзету-дамыту топтары, әлеуметтік-психологиялық тренингтер және консилиумдар және т. б.) өзге халықтардың мәдениетіне толеранттылық танытады (ОН7). |
2 | - жағымсыз әсерлерді алдын алу мен жеңудің әлеуметтік, педагогикалық және психологиялық механизмдерін анықтай отырып қолданады; - өзінің кәсіби қызметі бойынша педагогикалық және психологиялық проблеманың алдын алуға, анықтауға, жоюға қабілетті; - балалардың дамуы мен мінез-құлқындағы ауытқушылықтарын диагностикалай алады және олардың қарым-қатынасы реттеу жолдарын түсіндіреді (ОН10). |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Арнайы психологияның пәні, міндеттері мен әдістері | |
2 | Психикалық дамудың жалпы және ерекше заңдылықтары | |
3 | Функциялардың жеткіліксіздігі жағдайындағы психикалық даму динамикасы | |
4 | Негізгі ұғымдар. Балалардың ақыл-ой дамуының бұзылу себептері | |
5 | Ақыл-ой кемістігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеу тарихы | |
6 | Қоғамның қазіргі даму кезеңіндегі ақыл-есі кем балалардың әлеуметтік-педагогикалық өмір сүру жағдайы | |
7 | Ақыл-ой кемістігі бар балалардың психологиялық сипаттамасы: моторика, зейін, қызығушылық, қабылдау. | |
8 | Күрделі ақауы бар ақыл-ой кемістігі бар балалар | |
9 | Психикалық дамудың тежелуі. Анықтасы. Себептері. Жіктелуі | |
10 | Мектепке дейінгі жастағы психикалық дамуының тежелуі. Мектеп жасындағы психикалық дамуы тежелген балалар | |
11 | Сурдопсихология | |
12 | Есту және сөйлеу қабілеті бұзылған балалар | |
13 | Көру қабілеті бұзылған балалар. Тифлопсихология | |
14 | Церебралды салбен ауыратын балалардың психологиялық ерекшеліктері | |
15 | Арнайы психологияның қолданбалы мәселелері |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Арт-методы в образовании. Учебное пособие. Алматы, 2018. А.Б. Айтбаева, Г.А. Қасен | |
2 | 2. Арт-Терапия: әдістемелік құрал. Алматы, 2016ж. З.Б. Мадалиева, М.М. Сүлеймен | |
3 | 3. Арт-педагогика. Дидактическая креативность педагога. Монография. Алматы, 2017 А.К. Мынбаева, М.Е. Сеилханова | |
4 | 4. Ұйымдық мінез-құлық негіздері. Стивен П.Роббинс. Тимоти А. Джадж.Астана 2018ж. | |
5 | 5. Қазіргі психология негіздері. Дуэйн Шульц., Сидней Эллен Шульц. Астана, 2018ж |