Педагогика және психология
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
AP 3130 Білім берудегі менеджмент Үшінші курс 5 150 1 1 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Алимбекова Сабира Шереханқызы

Пәннің мақсаты: Болашақ психологтарды дамуында ауытқулары бар балаларды түзету – дамыту тәрбиесімен және оқытумен психологияны қолданудың маңызды саласымен таныстыру. Арнайы қажеттіліктері бар балаларға психологиялық көмек көрсету әдістерін практикалық көрсету және пысықтау.Әріптестермен және клиенттермен қарым-қатынаста алған білімдерін сауатты және еркін пайдалануға үйрету.

-

-

Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, бұлттық технология, IT әдісі, Case-study әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.

1- теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолданады; - кәсіби қызмет нысандарында (педагогикалық, психологиялық сабақтары, факультативтер, үйірмелер, іскерлік ойындар, түзету-дамыту топтары, әлеуметтік-психологиялық тренингтер және консилиумдар және т. б.) өзге халықтардың мәдениетіне толеранттылық танытады (ОН7).
2- жағымсыз әсерлерді алдын алу мен жеңудің әлеуметтік, педагогикалық және психологиялық механизмдерін анықтай отырып қолданады; - өзінің кәсіби қызметі бойынша педагогикалық және психологиялық проблеманың алдын алуға, анықтауға, жоюға қабілетті; - балалардың дамуы мен мінез-құлқындағы ауытқушылықтарын диагностикалай алады және олардың қарым-қатынасы реттеу жолдарын түсіндіреді (ОН10).
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Арнайы психологияның пәні, міндеттері мен әдістері
2Психикалық дамудың жалпы және ерекше заңдылықтары
3Функциялардың жеткіліксіздігі жағдайындағы психикалық даму динамикасы
4Негізгі ұғымдар. Балалардың ақыл-ой дамуының бұзылу себептері
5Ақыл-ой кемістігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеу тарихы
6Қоғамның қазіргі даму кезеңіндегі ақыл-есі кем балалардың әлеуметтік-педагогикалық өмір сүру жағдайы
7Ақыл-ой кемістігі бар балалардың психологиялық сипаттамасы: моторика, зейін, қызығушылық, қабылдау.
8Күрделі ақауы бар ақыл-ой кемістігі бар балалар
9Психикалық дамудың тежелуі. Анықтасы. Себептері. Жіктелуі
10Мектепке дейінгі жастағы психикалық дамуының тежелуі. Мектеп жасындағы психикалық дамуы тежелген балалар
11Сурдопсихология
12Есту және сөйлеу қабілеті бұзылған балалар
13Көру қабілеті бұзылған балалар. Тифлопсихология
14Церебралды салбен ауыратын балалардың психологиялық ерекшеліктері
15Арнайы психологияның қолданбалы мәселелері
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. Арт-методы в образовании. Учебное пособие. Алматы, 2018. А.Б. Айтбаева, Г.А. Қасен
22. Арт-Терапия: әдістемелік құрал. Алматы, 2016ж. З.Б. Мадалиева, М.М. Сүлеймен
33. Арт-педагогика. Дидактическая креативность педагога. Монография. Алматы, 2017 А.К. Мынбаева, М.Е. Сеилханова
44. Ұйымдық мінез-құлық негіздері. Стивен П.Роббинс. Тимоти А. Джадж.Астана 2018ж.
55. Қазіргі психология негіздері. Дуэйн Шульц., Сидней Эллен Шульц. Астана, 2018ж