Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
AH 7210 | Академиялық хат | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 1 | - |
Аталған курс докторанттарға жалпы академиялық қағидаттар шеңберінде ғылыми-зерттеу жұмысын жалпы академиялық адалдық талаптарына сәйкес жазу, жобалау, жүргізу жолдары және оларды салыстырмалы талдау, бағалау әдістерін көрсетеді. Сондай-ақ халықаралық ғылыми дерекқорлар мен әртүрлі ғылыми баспалар таныстырылып, қалау жұмыс жасау,олардың өнімдерін қалай және қай жерде пайдалануға болатынын үйретеді. Курс барысында ғылыми-зерттеу жұмыстарына сілтеме жасау және плагиатқа тексеру әдістері мен бағдарламалары таныстырылады
-
-
Миға шабуыл, кейс-стади, сыни тұрғысынан ойлау мен жазуды дамыту әдістері, креативтілікті дамыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық оқыту әдісі.
1 | Ғылыми-зерттеу еңбектерін жазуда, ғылыми этика шеңберінде академиялық адалдық қағидаларын қолданып, халықаралық ғылыми дерекқорлар өнімдерін пайдаланады. (ОН1) |
2 | Психологиялық –педагогикалық маңызды зерттеулердің нәтижелерін өңдеп, сараптай отырып, нәтежелерін түсіндіріп, диагностикалап, оқу үдерісінде қолданып, шешім қабылдайды.(ОН3) |
3 | Зерттеу дағдылары мен әдістерін игере отырып, өз білімі мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және қалың жұртшылыққа хабарлай отырып, ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық ғылыми саланың шекарасын кеңейтуге өз түпнұсқа зерттеулерімен үлес қоса отырып, зерттеу саласы туралы жүйелі түсінік көрсетеді (ОН6) |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Академиялық хат үдеріс, өнім мен тәжірибе ретінде | Ауызша |
2 | Зерттеушілік іс-әрекетке кіріспе | Сұрақ-жауап |
3 | Ғылыми деректермен жұмыс жасау стратегиясы мен негізгі қағидалары | презентация |
4 | Ғылыми этика. Плагиат және ғылыми дәйексөздер мен сілтеме мәселелері | презентация |
5 | Ғылыми ақпараттық мәтіндердің түрлері, олардың ерекшеліктері | Сөздік |
6 | Ғылыми баяндама, оның түрлері мен ерекшеліктері | Сұрақ-жауап |
7 | Реферат ғылыми ақпараттың ерекше жанры ретінде | Ауызша |
8 | Ғылыми монография | презентация |
9 | Ғылыми рецензия (пікір) | Ауызша және жазбаша |
10 | Ғылыми жобалық іс-әрекетті ұйымдастыру | Сұрақ-жауап |
11 | Зерттеушінің жариялау белсенділігі жайлы түсінік | презентация |
12 | Ғылыми мақалалар құрылымы | мақала |
13 | Халықаралық журналдарда жариялауға мақаланы құрылымдау және жазу ерекшеліктері | презентация |
14 | Докторлық диссертация бойынша жұмыс жасау стратегиясы мен әдіснамасы | презентация |
15 | Докторлық диссертацияны орындау бойынша жұмыстар жүйесі | тест |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Нұғысова А. Ғылыми-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру. Алматы: Отан, 2016 | |
2 | Динаева Б.Б., Сапина С.М. Академиялық сауаттылықтың теориялық және практикалық негіздері: оқу құралы. Нұр-Сұлтан, 2020.-200б | |
3 | Смағұлов Ж.К.,Такиров С.У., Рүстемова Ж.А. Гуманитарлық ғылымдар саласында ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау.-Қарағанды, 2014. | |
4 | Исенова Ф.К. Академическое письмо и чтение. Астана: Казахский гуманитарно-юридический университет, 2016 | |
5 | Короткина И.Б. Академическое письмо: процесс, продукт и практика: учебник для вузов. М.:Юрайт, 2016 | |
6 | Жолдыбаева Г.С. Методология и методы научных исследований: электронный учебник. Караганда, 2016 |