Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ADZhN 3141 | Академиялық дағдыларды жетілдіру негіздері | Үшінші курс | 5 | 150 | 0 | 3 |
Пән ғылыми құжаттармен және мәліметтер қорымен жұмыс істеуге бағытталған. Бұл курсты аяқтау барысында студенттер ғылыми мәтінді құру, басып шығару және бағалау ерекшеліктерін меңгереді. Пәннің материалы сондай-ақ IELTS және TKT сияқты халықаралық сертификатталған сынақтарды сәтті тапсыру үшін қажетті мазмұнды қамтиды, оның нәтижелері жоғары білікті болашақ маман – шет тілі мұғалімінің көрсеткіші болып табылады.Пән ғылыми құжаттармен және мәліметтер қорымен жұмыс істеуге бағытталған. Бұл курсты аяқтау барысында студенттер ғылыми мәтінді құру, басып шығару және бағалау ерекшеліктерін меңгереді. Пәннің материалы сондай-ақ IELTS және TKT сияқты халықаралық сертификатталған сынақтарды сәтті тапсыру үшін қажетті мазмұнды қамтиды, оның нәтижелері жоғары білікті болашақ маман – шет тілі мұғалімінің көрсеткіші болып табылады.
жоқ
жоқ
1.топпен жұмыс
2.PPP әдісі
3.Task-based Learning әдісі
4.сын тұрғысынан ойлау
5.миға шабуыл
6.проблемалық шығарма әдісі
7.кейс-стади
1 | Ағылшын тілінің кәсіби бағыттағы терминдерімен танысады; |
2 | Оқушылар сөйлемдерге морфологиялық, синтаксистік және компоненттік талдау жасай алады; |
3 | Оқушылардың зерттеушілік, аналитикалық және кәсіптік дағдыларын қалыптастырады; |
4 | Оқушыларың тіл білімі туралы теориялық білімдерін қалыптастырады; |
5 | Оқушыларды тіл теориясының принциптері туралы білімді қолдана отырып, кәсіби және зерттеу қызметінде өзіндік талдау жасауға ынталандырады; |
6 | академиялық ортада қатынасты дамыту үшін қолданылатын ауызша және жазбаша шет тілдік академиялық қатынас спецификасымен танысады; |
7 | 7. Оқушылар академиялық дағдылардың төрт түрі: оқылым, жазылым, айтылым, тыңдалым бойынша кәсіби қатынас шеберліктері мен дағдыларын дамытады; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Коммуникация | Ауызша және жазбашаСөздікСұрақ-жауап |
2 | Қоршаған орта | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
3 | Спорт | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
4 | Медицина | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
5 | БАҚ және коммуникациялар Зерттеу жұмысының тақырыбы: Сөз бостандығы | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
6 | Транспорт | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
7 | Әдебиет және кино | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
8 | Архитектура | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
9 | Жаһандану | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
10 | Білімі Зерттеу жұмысының тақырыбы: Академиялық дағдылар | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
11 | Өнер | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
12 | Психология | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
13 | Мәдениеттер | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
14 | Технология | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
15 | Әлеуметтік мәселелер Зерттеу жұмысының тақырыбы: Қазіргі білім | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | David Cotton, Simon Kent (2014). New Language Leader. Upper Intermediate. Coursebook. Pearson Education Limited. | |
2 | Bailey, S. (2014). Academic writing: A handbook for international students. Routledge. | |
3 | Wallwork, A. (2012). English for academic research: writing exercises. Springer Science & Business Media. | |
4 | Campbell, C., & Smith, J. (2009). English for academic study: Listening. Garnet Education. | |
5 | Barrett, M. D., Huber, J., & Reynolds, C. (2014). Developing intercultural competence through education. Strasbourg: Council of Europe Publishing. |