1 | -мақсатқа бағытталған белсенді оқыту қабілетін қолдану; -жеке және топта ақпаратты басқаруды, цифрлық технологияларды тарату процесін немесе жолдарын түсіндіреді; -барлық салада экономикалық кәсіпкерлік шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастырады. (ОН1) |
2 | -жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді реттей алады; - мемлекеттік және шет тілдерінде табысты академиялық, кәсіби және әлеуметтік қарым-қатынас орнатады (ОН2). |
3 | - қоғамды сақтау және дамыту үшін рухани құндылықтардың маңыздылығын ұғыну мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын қолданады,сыни тұрғыдан ойлау қабілетімен әрекет етеді, тарихи деректер мен қағидаттарды қолданады; - қоғамның өмір сүру ортасы мен экологиялық танымды білу, өзіне қатысты құқықтық, адамгершілік міндеттемелерді, құқықтық сауаттылығын арттыру арқылы қоғамға үйретеді, кәсіби қызметте осы білімдерін қолдана алады (ОН3). |
4 | -кәсіби қызметте әр түрлі сахналық өнер түрлерін қолдану; -Отандық және шетелдік хореографиясының көрнекті шеберлерінің шығармашылық мұрасын жинақтайды; -өз еңбегін ғылыми негізде ұйымдастыру қабілетін, өз қызметінің нәтижелерін өз бетінше бағалау қабілетін, көркем шығармашылық саласында өзіндік жұмыс ептілігін көрсетеді. (ОН4); |
5 | - көп ұлтты ұжымдағы жұмысқа араласу, оның ішінде пәнаралық, инновациялық жобалар құру, тәуекел жағдайында шешімдер қабылдау және көмек көрсету; -басты және ең маңызды билерді орындау, режиссердің идеялық-көркемдік ойын шығармашылықпен іске асыру қабілетін жарқын сахналық бейнелерде көрсетеді; -Өз қызметін ұйымдастыру, кәсіби міндеттерді орындау барысында инновациялық әдістер мен тәсілдерді анықтап, олардың тиімділігі мен сапасын қолдайды. (ОН5). |
6 | -хореография саласындағы жаңа ағымдармен және бағыттармен танысу, ұсынылған би элементтерін меңгеру, таныстыру және импровизациялау. - стационарда және шығармашылық гастрольдерде би композицияларын орындау және ұйымдастыру. - шығармашылық қабілеттерді меңгеру үшін қажетті психофизикалық аппараттың тренингі психофизикалық аппараттың шығармашылығы үшін қажетті сыртқы хореографиялық фактураларды қалыптастырады (ОН6). |
7 | ансамбльдерде әр түрлі би түрлерін, тәсілдерін, әдістерін және тәсілдерін өздерінің кәсіби қабілеттерін арттыру мақсатында дәлдігімен қолдану; -әлеуметтік-мәдени жобалау, фандрайзинг негізінде іс-әрекет жасайды және жоспарлар әзірлейді; - режиссермен, суретшімен, балетмейстермен, концертмейстермен және басқа да орындаушылармен шығармашылық ұжымда жұмыс істеу дағдысын меңгеру (ОН7). |
8 | -би өнерінің барлық мүмкіндіктерін, интонациялық-әуенді және орфоэпиялық мәдениетін, басқа орындаушылармен бірыңғай ырғақты, интонациялық-әуенді және жанрлық-стилистикалық ансамбльде қолдану. - көркем би қойылымдарын, сахналық би шығарма бағыттарын түсіндіреді. - музыкалық сауат, би орындау негіздерін үйренеді, музыкамен үйлесе отырып биді сезінеді, сонымен қатар берілген жағдайға сәйкес адамның әр түрлі жағдайын, ой-қиялын, сезімдерін көрсетеді.(ОН8). |
9 | - сахналық еркіндікті сезіну, ішкі және сыртқы қызуқандылығын арттыру мақсатында берілген тапсырманы көрсетіп беру. -этюд және би үзінділермен жұмыс жасай отырып, өзіндік қимыл әрекеттерін құру қабілетін жетілдіру; - тарихи шығармалардағы ұрыс тәсілдерін меңгере отырып, жұптық сайыс сахналарын орындайды (ОН9). |
10 | - тілдік және қатысымдық тәсілдерді орынды қолданумен қатар, әртүрлі жанрдағы шығармаларды көркемдеп, эмоционалды қабылдау және бағалау мәдениеті арқылы шешу. -берілген рөл бойынша күрделі емес гримді өз бетінше әзірлеуге және орындауға әрекет етеді; - рөліне қажетті театр нысандарында қолданылатын костюм, декорация, грим, реквизит және сахнаның техникалық қондырғыларымен жұмыс істейді (ОН10). |
11 | - шетел және қазақ хореографиясының және музыка тарихының белестерін, бағыттарын, заңдылықтарын, тарихи қалыптасу жолдары мен бүгінгі жағдайын жіктеу; - балетмейстер өнері, Балет ансамбльдерінің алғашқы қадамдарын зерттеп, танымал өнер өкілдерінің туындыларын жинақтайды; - музыкалық шығарманы, балет қойылымдарын талдайды және сауатты орындайды (ОН11). |