Білім беру бағдарламасының коды | Академиялық кредит | Оқу мерзімі |
---|---|---|
8D01516 | 180 | 3 |
Информатика және білім беруді цифрландыру саласында кәсіби-ғылыми құзыреттерге ие, ғылым, білім беру және басқару саласында инновациялық қызметке қабілетті, ғылымның, информатика саласындағы білімнің қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін еңбек нарығында бәсекеге қабілетті жоғары білікті зерттеушілерді, ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау/
Білім беру бағдарламасы докторанттардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметке дайындығын, информатика мен білім беруді цифрландыруға бағытталған оқытудың теориясы мен әдіснамасы саласындағы зерттеушілікке кәсіби дайындықтарын қамтамасыз етуге бағытталған.
«8D01516 – Информатика» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD)
Кәсіби қызмет саласы: меншік нысанына және ведомстволық бағыныстылығына қарамастан, барлық үлгідегі және түрдегі орта білім беру ұйымдары; техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары; -жоғары оқу орындары; ғылыми-зерттеу институттары; білім беру жүйесі қызметкерлерінің біліктілігін арттыру және қайта даярлау институттары; ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша қызмет; білім беру саласындағы уәкілетті және жергілікті атқарушы органдар.
Мектеп пен ЖОО-да информатиканы оқыту теориясы мен әдістемесінің тұжырымдамалық (іргелі) мәселелері; әртүрлі деңгейдегі білім беру жүйелерін ақпараттандырудың қолданбалы мәселелері; педагогикалық сараптама және мониторинг.
Кәсіби қызметінің функциялары 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау (8D01516-Информатика) білім беру бағдарламасы бойынша педагогикалық ғылымдар докторының кәсіби қызметінің функциялары болып табылады: Барлық деңгейдегі білім беру ұйымдарында информатиканы оқыту теориясы мен әдістемесінің тұжырымдамалық (іргелі) мәселелері бойныша ғылыми зерттеулерді орындайды; ғылыми нәтижелердің нақты іске асырылуының әлеуметтік, экономикалық, экологиялық салдарлары тұрғысынан болжамды нәтижелерін айқындайды; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін білім беруге енгізеді; педагогикалық сараптама және мониторинг жасайды; пәндерді оқытуды жүзеге асырады; білім алушылардың ғылыми зерттеу жобаларына, дипломдық және диссертациялық жұмыстарына жетекшілік етеді; білім беру ұйымдарының, құрылымдық бөлімшелердің қызметін ұйымдастыруды және тиімді басқаруды іске асырады; оқу бағдарламаларын іске асыруды; білім беру ұйымының, құрылымдық бөлімшенің шеңберінде оқытушылардың, әдістемелік бірлестіктердің қызметін үйлестіреді; білім беру ұйымында кадрлық саясаттың тиімді модельдерін іске асырады. |
1 | Ғылыми-зерттеу еңбектерін жазуда, ғылыми этика шеңберінде академиялық адалдық қағидаларын қолданып, халықаралық ғылыми дерекқорлар өнімдерін пайдаланады |
2 | Кәсіби саласында қолданылатын заманауи зерттеу әдістері мен дағдыларының ерекшеліктерін жүйелі түрде түсініп, ғылыми-зерттеу жұмыстарында қолданады |
3 | Зерттеу бағыты бойынша мақсаттар мен міндеттерді анықтай отырып, зерттеу нәтижелері негізінде қағидалар ұсынып, ғылыми еңбектерді әзірлейді және қорғайды |
4 | Әртүрлі ғылыми ойлар мен теорияларды инновациялық технологиялардың іскерлік қолданбаларымен сыни тұрғыдан талдай және салыстыра отырып, жаңа идеялармен шешімнің прототипін әзірлейді |
5 | Білім беруді басқаруды цифрландырудың шешімдерін, педагогикалық зерттеу әдістерін, модельдері мен технологияларын әзірлеу әдістерін қолданады |
6 | Желілік оқытудың тәрбиелеу және дамытушы әлеуетін анықтап, білім беру мүмкіндіктері мен желілік оқыту технологияларын іске асыру әдістемесін әзірлейді |
7 | Инклюзивті білім беру жағдайындағы ақпараттық-білім беру ортасын, АКТ құралдарын зерттеп, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың оқу ортасын оңтайландыруда АКТ және олардың қосалқы құралдарының мүмкіндіктерін қолданады |