Білім беру бағдарламасының коды | Академиялық кредит | Оқу мерзімі |
---|---|---|
7M02314 | 120 | 2 |
Қазіргі тіл білімі мен әдебиеттану саласында ғылыми зерттеулер жүргізе алатын, филология ғылымының жаңа перспективалық бағыттарына арналған ғылыми ақпаратты жинауға, өңдеуге, талдауға, қорытындылауға, дербес жүйелі және креативті әдістерді таңдауға, қолдануға қабілетті, сондай-ақ сыни тұрғыдан ойлай алатын маман даярлау.
Білім беру бағдарламасы білім беру үдерісін жүзеге асырудың мақсаттарын, нәтижелерін, мазмұнын, шарттары мен технологияларын, осы саладағы түлектердің дайындық сапасын бағалауды реттейді және тыңдаушыларға арналған оқыту сапасын қамтамасыз ететін материалдарды және тиісті білім беру технологияларын енгізуді қамтиды.
«7М02314 – Шетел филологиясы (түрік тілі)» білім беру бағдарламасы бойынша филология ғылымдарының магистрі
-меншік нысанына және ведомстволық бағыныстылығына қарамастан, барлық түрдегі және нысандағы орта білім беру ұйымдары: гимназия, лицейлер және т.б.;
-техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары;
-жоғары оқу орындары;
-ғылыми-зерттеу институттары;
-Білім беру жүйесі қызметкерлерінің біліктілігін арттыру және қайта даярлау институттары;
-баспа, радио және теледидар, газет және журнал редакциялары;
-профильді ғылыми мекемелер, кітапханалар;
-мамандықтың профилімен сәйкес келетін басқа нысаналар;
-білім беру саласындағы уәкілетті және жергілікті атқарушы органдар.
-меншік нысанына және ведомстволық бағыныстылығына қарамастан, барлық түрдегі және нысандағы орта білім беру ұйымдары: гимназия, лицейлер және т.б.;
-техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары;
-жоғары оқу орындары;
-ғылыми-зерттеу институттары;
-Білім беру жүйесі қызметкерлерінің біліктілігін арттыру және қайта даярлау институттары;
-баспа, радио және теледидар, газет және журнал редакциялары;
-профильді ғылыми мекемелер, кітапханалар;
-мамандықтың профилімен сәйкес келетін басқа нысаналар;
-білім беру саласындағы уәкілетті және жергілікті атқарушы органдар.
-оқытушылық қызмет;
-оқу-әдістемелік жұмыс;
-тәрбиелік;
-ғылыми және педагогикалық ұйым, түркология саласының орындаушысы;
-ғылыми зерттеулер мен бағдарламаларды жоспарлау және ұйымдастыру.
1 | Алынған теориялық білімдерін ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің әртүрлі нысандарында қолдана отырып, ғылым тарихы мен философиясы дамуының негізгі мәселелері мен қазіргі даму тенденцияларын талдайды |
2 | Кәсіби қызметінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас орнату дағдыларын қолданады |
3 | Педагогикалық такт және этика ережелерін сақтап, кәсіби саладағы көшбасшылық және басшылық іс-әрекеттері мен дағдыларын көрсете отырып, ЖОО-да білім беру іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады |
4 | Кәсіби саласында қолданылатын эмпирикалық зерттеу әдістері мен дағдыларының ерекшеліктерін жүйелі түрде түсініп, ғылыми-зерттеу жұмыстарында қолданады |
5 | Халықаралық ғылыми дерекқор базасының өнімдерін қолданып, ғылыми этикаға сай, академиялық адалдықтың қағидаттарын сақтай отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижесінде ғылыми еңбектер дайындайды |
6 | Ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін педагогикалық қызметінде және мемлекеттік бағдарламалар аясында жүргізілетін жобаларда қолданады. Ғылыми басылымдарда мақала жариялау және ғылыми деректер базаларын қолдану барысындаакадемиялық адалдық талаптары мен қағидаларын ұстана отырып, кәсіби міндеттер мен мәселелерді құзіреттілігі шеңберінде шешуге қабілетті |
7 | Филология саласына байланысты өзекті мәселелерді зерттеу, қарастыру барысында теориялық және практикалық білімдерін қолдануға қабілетті. Қазіргі заманғы лингвистика мен халықаралық терминология саласындағы жетістіктерді зерттеушілік қызметіндежүзеге асыра алады |
8 | Ғылыми-зерттеу жұмыстарында және білім беретін қызметтерде кәсіби біліктері мен дағдыларын іске асыруға қабілетті |
9 | Көркем шығармаларға тақырыптық мазмұны, жанрлық, сюжеттік және композициялық ерекшеліктері, стилі және поэтикасы тұрғысынан жан-жақты талдау жүргізеді; көркем шығарма тілін талдаубарысында синтетикалық әдіс, құрылымдық және статистикалық әдіс түрлерін қолданады |
10 | Кәсіби тәжірибеде шет тілінің негізгі принциптерін, бағыттарын, идеялары мен заманауи әдістерін қолдануға қабілетті |
1. семестр | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Сабақтың коды | Курс аты | Оқу тілі | Академиялық кредит | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
ETTS 5207 | Көне түрік тілінің синтаксисі | Түрікше | 5 | 1 | 2 | 0 |
KTAPShZ 5208 | Классикалық түрік әдебиетінде поэзиялық шығармалардың зерттелуі I | Түрікше | 5 | 1 | 2 | 0 |
KTTESS 5206 | Көне түрік тіліндегі есім сөздердің сөзжасамы | Түрікше | 5 | 1 | 2 | 0 |
KTTFE 6012 | Көне түрік тілінің фонетикалық ерекшеліктері | Түрікше | 5 | 1 | 2 | 0 |
ІІ.семестр | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Сабақтың коды | Курс аты | Оқу тілі | Академиялық кредит | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
FAAM 6309 | Фольклордағы әдістер, ағымдар және мектептер | Түрікше | 6 | 2 | 3 | 0 |
KTAPSHZ 5209 | Классикалық түрік әдебиетінде поэзиялық шығармалардың зерттелуі II | Түрікше | 5 | 1 | 2 | 0 |
MDKA 4606 | Мешрутиет дәуірінен кейінгі әдебиет | Түрікше | 5 | 1 | 2 | 0 |
TTEBE 6308 | Түрік тілінің этимологиясы бойынша еңбектер | Түрікше | 6 | 2 | 3 | 0 |
ІІІ. семестр | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Сабақтың коды | Курс аты | Оқу тілі | Академиялық кредит | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
KTAPShZ 6002 | Классикалық түрік әдебиетінде прозалық шығармалардың | Түрікше | 6 | 2 | 3 | 0 |
SHFIZA 6305 | Шетел филологиясы оқытудың заманауи әдіснамасы | Түрікше | 5 | 1 | 2 | 0 |
IV. семестр | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Сабақтың коды | Курс аты | Оқу тілі | Академиялық кредит | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
MD 7000 | Магистрлік диссертация | Түрікше | 8 | 0 | 8 | 0 |