Экономика бакалавриат бағдарламасы
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
TKN 42108 Технологияларды коммерцияландыру негіздері төртінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Орыс тілі, Түрікше, Ағылшын тілі, Қазақ тілі
Ж.Жетібаев

Пән бизнестің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін өндірістік процестерде, маркетингтік стратегияларда, сервистік қызмет көрсетуде, өнім мен қызмет сапасын қамтамасыз ету жүйелерінде ресурстарды үнемдеудің заманауи технологияларын жобалау мен енгізуді ұйымдастырудың отандық және шетелдік тәжірибесін қарастырады. Білім алушы тиімді тауар жылжыту үшін инновациялық технологияларды коммерцияландыру тәсілдерінің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын меңгереді.

Ұлттық экономиканың өзекті мәселелері

Экономикалық саясат

Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, блиц-сұрақтар, шығармашылық оқыту әдісі, мәселе шешуге бағытталған эссе, проблемалық оқыту әдісі, миға шабуыл.

1кәсіпорынның бәсекелестік артықшылықтарын алуға және сақтауға мүмкіндік беретін инновациялық мінез-құлық стратегиясы мен тактикасын таңдау әдістемесін негіздейді
2инновациялық жобаларды құру мен дамыту әдістерін анықтайды және талдайды
3инновациялық технологиялық жобаларды құру және дамыту процесін, процедура мен әдістерін ұсынады
4сараптама қорытындыларына статистикалық өңдеу жүргізеді, ғылыми-техникалық құжаттар мен бизнес-жобалар дайындауды, қажетті экономикалық көрсеткіштерді есептейді
5кәсіпорынның және саланың әр түрлі стратегияларын, кәсіби қызметін және жалпы экономикалық қауіпсіздіктің ерекшелігін, болжамды тәуекелдерді талдайды
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Инновацияның теориялық жəне əдіснамалық негіздеріАуызша және жазбаша
2Кәсіпорынның инновациялық қызметін басқару негіздеріАуызша және жазбаша
3Инновациялық қызмет және инновациялық циклАуызша және жазбаша
4Жаңа өнімнің дамуын басқару процесіАуызша және жазбаша
5Жаңа өнімнің дамуын басқару процесіАуызша және жазбаша
6Маркетинг инновациясы және инновациялық өнімдердің нарығыАуызша және жазбаша
7Құрастыру процесіАуызша және жазбаша
8Орналастыру стратегиясын әзірлеуАуызша және жазбаша
9Технологияны коммерцияландырудың механизміАуызша және жазбаша
10Коммерцияландыру идеяларын дамытудағы технологиялық артықшылықтарАуызша және жазбаша
11Бизнес идеяларының қалыптасуыАуызша және жазбаша
12Нарықты зерттеу үшін ақпараттық көздерАуызша және жазбаша
13Технологияны коммерцияландыру: идеядан нарыққа көшуАуызша және жазбаша
14Технологияға техникалық және нарықтық көзқарас. Технологияны бағалауАуызша және жазбаша
15Коммерцияландыру жобаларындағы зияткерлік меншікАуызша және жазбаша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Бизнес тренер Б.Е. Оразғалиев. Бастау бизнес жобасы аясында кәсіпкерлік негіздерін оқыту. Атамекен ҰКП, Астана, 2018.
2Бекқожанова Г.Қ. Ағылшын тілінен аударма. Сандық бизнес және электрондық коммерцияны басқару: стратегиясы, қолданысы мен практикасы\\ 6 басылым, Оқулық. Дәуір, Алматы 2017.
3Куратко Д.Ф. ауд. Қыстаубаева М., Сденәлиев Б. Кәсіпкерлік: теория, процесс, практика // Рухани жаңғыру. Жаңа гуманитарлық білім. Қазақ тіліндегі 100 жаңа оқулық. Алматы, 2018.